Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.

ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

Ny faceup [Amelia / MNF Shiwoo]

Go down 
+9
Anori
Piratkaptajn
Effle
chuchu
Xandorram
Heceta
mystearica
boots
Pallas
13 deltagere
ForfatterBesked
Pallas
Moderator
Pallas

Antal indlæg : 345
Geografisk sted : Nørrebro
Registration date : 29/12/08

Ny faceup [Amelia / MNF Shiwoo] Empty
IndlægEmne: Ny faceup [Amelia / MNF Shiwoo]   Ny faceup [Amelia / MNF Shiwoo] Icon_minitimeTors Jul 23, 2009 3:50 am

Ikke en videre opfindsom titel, men Amelia fik en ny faceup i weekenden.
Den gamle hun havde, har hun haft siden jeg fik hende i sommeren 2006, så det var på tide at hun fik en ny.

Ny faceup [Amelia / MNF Shiwoo] 3746578458_d1f448536b_o

Ny faceup [Amelia / MNF Shiwoo] 3745786315_686f09f1eb_o
Tilbage til toppen Go down
boots

boots

Antal indlæg : 426
Geografisk sted : Taastrup
Registration date : 06/02/09

IndlægEmne: Sv: Ny faceup [Amelia / MNF Shiwoo]   Ny faceup [Amelia / MNF Shiwoo] Icon_minitimeTors Jul 23, 2009 3:59 am

Ej, hvor er hun køn - og en smule dæmonisk?

Nu skal jeg altså også snart have taget mig sammen til at give min LF Shiwoo Elf en faceup...
http://www.supermario.webbyen.dk
mystearica

mystearica

Antal indlæg : 764
Geografisk sted : århus
Registration date : 31/12/08

IndlægEmne: Sv: Ny faceup [Amelia / MNF Shiwoo]   Ny faceup [Amelia / MNF Shiwoo] Icon_minitimeTors Jul 23, 2009 4:08 am

det er en flot faceup den ser dejlig mild og naturlig ud Very Happy og elsker bare shiwoo molden den har bare det sødeste smil
Heceta

Heceta

Antal indlæg : 797
Geografisk sted : Holstebro DK

IndlægEmne: Sv: Ny faceup [Amelia / MNF Shiwoo]   Ny faceup [Amelia / MNF Shiwoo] Icon_minitimeTors Jul 23, 2009 4:11 am

puha du skræmte mig lige lidt der Pallsa, jeg var bange for hun var lavet helt om.... puha men nej hvor er det dejligt at se hun ligner sig selv og er lige så smuk, om ikke mere end altid. Ville være blevet knust hvis hun ikke lignede sig selv mere.

Og sikke flotte billeder, de er da bare så skarpe.
Xandorram
Moderator
Xandorram

Antal indlæg : 296
Geografisk sted : Odense V

IndlægEmne: Sv: Ny faceup [Amelia / MNF Shiwoo]   Ny faceup [Amelia / MNF Shiwoo] Icon_minitimeTors Jul 23, 2009 5:08 am

Hehe yay for macro! Elsker dine simple opsætninger med simple baggrunde og farven passer totalt godt til Amelia's udstråling Very Happy Det er en flot ny face-up hun har fået, men med sit sædvanlige dejligt ansigts udtryk! Det er dejligt at se billeder fra din side igen Wink
chuchu

chuchu

Antal indlæg : 381
Geografisk sted : Aarhus, Denmark

IndlægEmne: Sv: Ny faceup [Amelia / MNF Shiwoo]   Ny faceup [Amelia / MNF Shiwoo] Icon_minitimeTors Jul 23, 2009 5:17 am

Normalt kunne jeg ikke se Shiwoo for mig som andet end en dreng men hende her er bare Wauuoooww.. har jeg altid synts nå jeg så hende til træfs. hun er virkelig smuk
jeg elsker den neutrale faceup, du gir dukker faceups der er smukke og ligner mere menneskelige faceups som folk der ikke går med makeup og det er så lækkert og se nogle dukker, uden sort i sminken, hun er dejlig! <3<3<3
Pallas
Moderator
Pallas

IndlægEmne: Sv: Ny faceup [Amelia / MNF Shiwoo]   Ny faceup [Amelia / MNF Shiwoo] Icon_minitimeTors Jul 23, 2009 5:54 am

Mange tak skal i have alle sammen Smile

Boots: Jeg her faktisk glad for at du synes hun virker en smule dæmonisk. Amelia har altid set lidt uhyggelig/ små sindssyg ud. Jeg var bange for at jeg ikke kunne fange det udtryk i den nye faceup, men det er vist lykkedes.

Mystearica: Tak. Jeg forsøgte også at gøre faceuppen så naturlig som mulig.

Heceta: Bare rolig, jeg ændrer ikke på Amelia. Hendes gamlle faceup var bare blevet så nusset, men det er kun logisk når den er 3 år gammel.

Xan: Tak, jeg er også meget glad for det simple udtryk i billederne. Jeg var lidt i tvivl om der var for meget blåt i billederne, men jeg ville prøve noget nyt, i stedet for en hvid baggrund.

Chuchu: Mange tak. Grunden til at jeg ikke laver så dramatiske facups, er nok at jeg ikke kan finde ud af at lægge makeup, hverken på dukker eller på mig selv Razz
Effle

Effle

Antal indlæg : 107
Geografisk sted : Vejle

IndlægEmne: Sv: Ny faceup [Amelia / MNF Shiwoo]   Ny faceup [Amelia / MNF Shiwoo] Icon_minitimeTors Jul 23, 2009 7:25 am

Wow! hun er da godt nok smuk.. Kan godt lide at hendes faceup er så neutral.. hun er jo direkte smuk!

Kan også godt lide din måde at tage billeder på Ö Den er dejlig enkel, og dine billeder er altid behagelige at kigge på. Very Happy
Piratkaptajn

Piratkaptajn

Antal indlæg : 54
Geografisk sted : Vemb

IndlægEmne: Sv: Ny faceup [Amelia / MNF Shiwoo]   Ny faceup [Amelia / MNF Shiwoo] Icon_minitimeTors Jul 23, 2009 8:12 am

wauw jeg kan godt li at du har holdt hende så neutralt og "in character" : )

Super fedt at du har holdt hende i din gamle stil i så lang tid : D
respekt for det!

super fedt med sådan et forhold til en dukke

geek < OMG DEN HAR EN LORT PÅ HOVEDET!
Anori

Antal indlæg : 323
Geografisk sted : Risskov, Århus

IndlægEmne: Sv: Ny faceup [Amelia / MNF Shiwoo]   Ny faceup [Amelia / MNF Shiwoo] Icon_minitimeTors Jul 23, 2009 8:13 am

Jeg elsker dine dukker, og Amelia er bestemt ingen undtagelse. Hun er så flot og unik, med sin naturlighed!
http://Anori-chan.deviantart.com
Pallas
Moderator
Pallas

IndlægEmne: Sv: Ny faceup [Amelia / MNF Shiwoo]   Ny faceup [Amelia / MNF Shiwoo] Icon_minitimeFre Jul 24, 2009 4:46 am

Tak skal i have alle 3, jeg er glad for at i kan lide faceuppen....og måden jeg tager billeder på Very Happy
wolter
Moderator
wolter

Antal indlæg : 1350
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 03/01/09

IndlægEmne: Sv: Ny faceup [Amelia / MNF Shiwoo]   Ny faceup [Amelia / MNF Shiwoo] Icon_minitimeFre Jul 24, 2009 7:13 am

Det ligner nogle pro billeder! Som når man kigger på en dukke man gerne vil have, fra fabrikerne! :O
Hendes faceup er rolig og derfor meget flot! ^^
http://robinuwolter.weebly.com/
LiChan

LiChan

Antal indlæg : 178
Geografisk sted : København (men kommer fra Aalborg)
Registration date : 14/04/09

IndlægEmne: Sv: Ny faceup [Amelia / MNF Shiwoo]   Ny faceup [Amelia / MNF Shiwoo] Icon_minitimeFre Jul 24, 2009 11:13 am

WOW! Hende er jeg godt nok meget meget glad for XD Hvor er hun flot!
Og ja det ligner faktisk billeder som man ser på forhandlernes hjemmesider og tænker "DEN må jeg eje" XD
Nerdystreak

Nerdystreak

Antal indlæg : 946
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

IndlægEmne: Sv: Ny faceup [Amelia / MNF Shiwoo]   Ny faceup [Amelia / MNF Shiwoo] Icon_minitimeFre Jul 24, 2009 8:48 pm

Hun er smuk! De isblå øjne, sammen med det hvide hår og de kølige farver på hendes tøj er slående. Baggrunden har en fin struktur og matcher godt uden at tage fokus væk fra hende. Faceuppen er rigtig vellavet; hun har virkelig personlighed og attitude. :-)
Gigglegeek

Gigglegeek

Antal indlæg : 54
Geografisk sted : Østerbro

IndlægEmne: Sv: Ny faceup [Amelia / MNF Shiwoo]   Ny faceup [Amelia / MNF Shiwoo] Icon_minitimeFre Jul 24, 2009 11:30 pm

Hun er blevet så smuk! Rigtig god face-up der holder stilen fra den sidste. Og jeg synes den blå baggrund er perfekt, især i samspil med RGs farver.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Ny faceup [Amelia / MNF Shiwoo]   Ny faceup [Amelia / MNF Shiwoo] Icon_minitime

Ny faceup [Amelia / MNF Shiwoo]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Vintersol [Amelia / MNF Shiwoo]
» Anno 1797 [Amelia/MNF Shiwoo]
» bare nogle billeder <3 (Elfdoll Aden, MNF Shiwoo, MNF Shiwoo scar)
» Twins <3 (MNF Shiwoo & MNF shiwoo scar head)
» my twins <3 (MNF Shiwoo& MNF Shiwoo scar head)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: