Antal indlæg : 345 Age : 38 Geografisk sted : Nørrebro Registration date : 29/12/08
Emne: Vintersol [Amelia / MNF Shiwoo] Ons Nov 17, 2010 4:47 am
Det begyndte som en test af mit kameras indstillinger vs. sen eftermiddagssol om vinteren, så det var egentlig ikke meningen at der skulle komme nogle brugbare billeder ud af det. Der viste sig at være et enkelt billede som faktisk blev ok, så jeg hev det en tur gennem Photoshop for at fremhæve solens orange og gule skær.
Haruka_Kite
Antal indlæg : 245 Age : 32 Geografisk sted : Storkøbenhavn Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Vintersol [Amelia / MNF Shiwoo] Ons Nov 17, 2010 6:12 am
Hold da helt kæft pardon me my French, hvor er det et lækkert resultat. Jeg har selv en lille nemesis med det varme lys på den tid af dagen, og jeg arbejder stadig på at finde den rigtige indstilling, så jeg vil være tilfreds med et foto. Det her, det er sgu godt!
Pallas Moderator
Antal indlæg : 345 Age : 38 Geografisk sted : Nørrebro Registration date : 29/12/08
Tak skal du have. Jeg synes også at det lys er sindssygt svært at fotografere i. Det her billede har nok været mest held, man skal være hurtigt for lyset forsvinder jo vildt hurtigt på den her tid af året. De billeder jeg tog 5 minutter senere blev slet ikke nær så gode, fordi lyset næsten var væk.
manda
Antal indlæg : 118 Age : 33 Geografisk sted : Roskilde, Danmark Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: Vintersol [Amelia / MNF Shiwoo] Fre Nov 19, 2010 8:53 am
Lækkert lækkert lækkert... Fedt at du kan få det til at fungere med modlys. Det giver en helt speciel stemning.. og så er dukken jo også dejlig.
Dustbunnie
Antal indlæg : 175 Age : 71 Geografisk sted : Århus - sådan omtrent. Registration date : 22/01/10
Emne: Sv: Vintersol [Amelia / MNF Shiwoo] Lør Nov 20, 2010 2:02 am
Sikket et dejligt billede! Jeg elsker lyset - og en MNF Shiwoo pige, det kan aldrig gå helt galt. LOL (Og det er sleeeeet ikke noget jeg siger fordi jeg selv har en.) *Ser uskyldig ud*
Dustbunnie
Prinsessen Admin
Antal indlæg : 817 Age : 38 Geografisk sted : Beijing, Kina Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Vintersol [Amelia / MNF Shiwoo] Fre Nov 26, 2010 1:47 am
Hvor er det flot! Det er virkelig imponerende at du har kunne fange lyset så fedt! Og så er Amelia jo bare dejlig som altid
Gæst Gæst
Emne: Sv: Vintersol [Amelia / MNF Shiwoo] Man Nov 29, 2010 10:09 pm
OMFG et pænt billedet! *falder ned af sofaen* Damn, lyset er pænt! 83
Alex
Antal indlæg : 115 Age : 34 Geografisk sted : United Kingdom Registration date : 29/12/08