Antal indlæg : 52 Age : 37 Geografisk sted : Aalborg Registration date : 06/02/09
Emne: Malakai (puki PongPong) Søn Jul 26, 2009 12:09 am
Lad os nu se, om jeg overhovedte kan huske, hvordan man poster billeder - det er jo efterhånden et stykke tid siden, jeg har postet noget som helst nogen steder... Men her er i hvert fald min lille dreng, Malakai, af hvem jeg ikke har nogen åbne-kasse-billeder, fordi jeg blev så begejstret, da han endelig kom, at jeg bare rev pakken op Han sidder på min seng:
Chazzi
Antal indlæg : 680 Age : 35 Geografisk sted : Aarhus Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Malakai (puki PongPong) Søn Jul 26, 2009 12:38 am
Årh, PongPong er sådan en dejlig dukke! Den gør mig altid så glad xD Hans tøj er super sødt til ham! Mange gange tillykke med ham - jeg kender godt det med at man bliver så begejstret, at man helt glemmer at tage oppakningsbilleder ^^'
boots
Antal indlæg : 426 Age : 63 Geografisk sted : Taastrup Registration date : 06/02/09
Emne: Sv: Malakai (puki PongPong) Søn Jul 26, 2009 12:45 am
Han er bare for cute...
Sikke dog et skønt billede du har taget af ham. Jeg synes ikke altid det er så nemt at tage gode billeder af de små; men det er da lykkedes perfekt for dig.
(Jeg har ikke pakkeåbninger fra nogen af mine 7 dukker, for jeg flår altid pakkerne op; men nu må jeg prøve når jeg modtager mine brownier. De bliver formentlig de sidste jeg skal have, så hvis jeg nogensinde skal lave en pakkeåbning er det sidste chance...).
wolter Moderator
Antal indlæg : 1350 Age : 30 Geografisk sted : Fyn Registration date : 03/01/09
Emne: Sv: Malakai (puki PongPong) Søn Jul 26, 2009 12:51 am
Aww.. James hvor er han cute! Jeg er vilde med hans bukser ^^ Bare en skam at han ikke har en faceup endnu.. >___<' Billedet er ihvertfald sødt og vinklen er rigtig god! ^^
Siriusly_James
Antal indlæg : 52 Age : 37 Geografisk sted : Aalborg Registration date : 06/02/09
Emne: Sv: Malakai (puki PongPong) Søn Jul 26, 2009 1:01 am
Ja, han skal have en faceup... Desværre kan jeg ikke lave dem selv, så jeg kiggede i pengepungen og var nødt til at vælge, om han eller Benjamin skulle have en... Men snart, forhåbentlig! (Og tak for de søde kommentarer)
boots
Antal indlæg : 426 Age : 63 Geografisk sted : Taastrup Registration date : 06/02/09
Emne: Sv: Malakai (puki PongPong) Søn Jul 26, 2009 1:08 am
Min Pong har heller ikke fået en faceup endnu. Jeg har prøvet en enkelt gang - og det så da ganske godt ud - lige indtil jeg tog et nærbillede af hende/ham. Så skyndte jeg mig at rense det af igen. Når vejret bliver lidt bedre skal jeg have prøvet igen; men måske er det bedre at starte med de større dukker....
Gigglegeek
Antal indlæg : 54 Age : 52 Geografisk sted : Østerbro Registration date : 29/12/08
Jeg elsker hans ansigt!! Bare der ikke flyver insekter ind i hans evigt åbne mund, ha ha. Han er super adorable.
Manna
Antal indlæg : 719 Age : 34 Geografisk sted : Sjælland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Malakai (puki PongPong) Ons Jul 29, 2009 6:25 am
Det burde være forbudt at lave noget der er så sødt og kært at se på <3 Han er da bare så dejlig at se på, og hvis han sidder på ens seng kan man da ikke blive andet end glad når man vågner ^^
Heceta
Antal indlæg : 797 Age : 42 Geografisk sted : Holstebro DK Registration date : 29/12/08