Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Malakai (puki PongPong)

Go down 
+5
Gigglegeek
wolter
boots
Chazzi
Siriusly_James
9 deltagere
ForfatterBesked
Siriusly_James




Antal indlæg : 52
Age : 37
Geografisk sted : Aalborg
Registration date : 06/02/09

Malakai (puki PongPong) Empty
IndlægEmne: Malakai (puki PongPong)   Malakai (puki PongPong) Icon_minitimeSøn Jul 26, 2009 12:09 am

Lad os nu se, om jeg overhovedte kan huske, hvordan man poster billeder - det er jo efterhånden et stykke tid siden, jeg har postet noget som helst nogen steder...
Men her er i hvert fald min lille dreng, Malakai, af hvem jeg ikke har nogen åbne-kasse-billeder, fordi jeg blev så begejstret, da han endelig kom, at jeg bare rev pakken op Smile
Han sidder på min seng:

Malakai (puki PongPong) IMG_0934
Tilbage til toppen Go down
Chazzi

Chazzi


Antal indlæg : 680
Age : 35
Geografisk sted : Aarhus
Registration date : 29/12/08

Malakai (puki PongPong) Empty
IndlægEmne: Sv: Malakai (puki PongPong)   Malakai (puki PongPong) Icon_minitimeSøn Jul 26, 2009 12:38 am

Årh, PongPong er sådan en dejlig dukke! Den gør mig altid så glad xD Hans tøj er super sødt til ham!
Mange gange tillykke med ham - jeg kender godt det med at man bliver så begejstret, at man helt glemmer at tage oppakningsbilleder ^^'
Tilbage til toppen Go down
http://tjassi.blogspot.dk/
boots

boots


Antal indlæg : 426
Age : 63
Geografisk sted : Taastrup
Registration date : 06/02/09

Malakai (puki PongPong) Empty
IndlægEmne: Sv: Malakai (puki PongPong)   Malakai (puki PongPong) Icon_minitimeSøn Jul 26, 2009 12:45 am

Han er bare for cute...

Sikke dog et skønt billede du har taget af ham. Jeg synes ikke altid det er så nemt at tage gode billeder af de små;
men det er da lykkedes perfekt for dig.

(Jeg har ikke pakkeåbninger fra nogen af mine 7 dukker, for jeg flår altid pakkerne op;
men nu må jeg prøve når jeg modtager mine brownier. De bliver formentlig de sidste jeg skal have, så hvis jeg nogensinde
skal lave en pakkeåbning er det sidste chance...).
Tilbage til toppen Go down
http://www.supermario.webbyen.dk
wolter
Moderator
wolter


Antal indlæg : 1350
Age : 29
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 03/01/09

Malakai (puki PongPong) Empty
IndlægEmne: Sv: Malakai (puki PongPong)   Malakai (puki PongPong) Icon_minitimeSøn Jul 26, 2009 12:51 am

Aww.. James hvor er han cute! Very Happy Jeg er vilde med hans bukser ^^
Bare en skam at han ikke har en faceup endnu.. >___<'
Billedet er ihvertfald sødt og vinklen er rigtig god! ^^
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
Siriusly_James




Antal indlæg : 52
Age : 37
Geografisk sted : Aalborg
Registration date : 06/02/09

Malakai (puki PongPong) Empty
IndlægEmne: Sv: Malakai (puki PongPong)   Malakai (puki PongPong) Icon_minitimeSøn Jul 26, 2009 1:01 am

Ja, han skal have en faceup... Desværre kan jeg ikke lave dem selv, så jeg kiggede i pengepungen og var nødt til at vælge, om han eller Benjamin skulle have en... Men snart, forhåbentlig!
(Og tak for de søde kommentarer)
Tilbage til toppen Go down
boots

boots


Antal indlæg : 426
Age : 63
Geografisk sted : Taastrup
Registration date : 06/02/09

Malakai (puki PongPong) Empty
IndlægEmne: Sv: Malakai (puki PongPong)   Malakai (puki PongPong) Icon_minitimeSøn Jul 26, 2009 1:08 am

Min Pong har heller ikke fået en faceup endnu. Jeg har prøvet en enkelt gang - og det så da ganske godt ud - lige indtil jeg tog et nærbillede af hende/ham. Så skyndte jeg mig at rense det af igen. Når vejret bliver lidt bedre skal jeg have prøvet igen; men måske er det bedre at starte med de større dukker....
Tilbage til toppen Go down
http://www.supermario.webbyen.dk
Gigglegeek

Gigglegeek


Antal indlæg : 54
Age : 52
Geografisk sted : Østerbro
Registration date : 29/12/08

Malakai (puki PongPong) Empty
IndlægEmne: Sv: Malakai (puki PongPong)   Malakai (puki PongPong) Icon_minitimeTirs Jul 28, 2009 8:32 pm

Jeg elsker hans ansigt!! Bare der ikke flyver insekter ind i hans evigt åbne mund, ha ha. Han er super adorable.
Tilbage til toppen Go down
Manna

Manna


Antal indlæg : 719
Age : 34
Geografisk sted : Sjælland
Registration date : 30/12/08

Malakai (puki PongPong) Empty
IndlægEmne: Sv: Malakai (puki PongPong)   Malakai (puki PongPong) Icon_minitimeOns Jul 29, 2009 6:25 am

Det burde være forbudt at lave noget der er så sødt og kært at se på <3 Han er da bare så dejlig at se på, og hvis han sidder på ens seng kan man da ikke blive andet end glad når man vågner ^^
Tilbage til toppen Go down
Heceta

Heceta


Antal indlæg : 797
Age : 42
Geografisk sted : Holstebro DK
Registration date : 29/12/08

Malakai (puki PongPong) Empty
IndlægEmne: Sv: Malakai (puki PongPong)   Malakai (puki PongPong) Icon_minitimeOns Jul 29, 2009 8:20 pm

Man kan ikke blive andet end glad af at se på en pong pong. Og din er ihvertfald ingen undtagelse. Han er SÅ dejlig, og sikke en stil han har Wink
Tilbage til toppen Go down
ShadowCatty

ShadowCatty


Antal indlæg : 45
Age : 33
Geografisk sted : Århus
Registration date : 02/01/09

Malakai (puki PongPong) Empty
IndlægEmne: Sv: Malakai (puki PongPong)   Malakai (puki PongPong) Icon_minitimeOns Jul 29, 2009 11:39 pm

Ved næsten ikke hvad jeg skal sige ud over, NUUUUUUUUÅÅÅÅÅÅRH! Hvor er han da super nuttet, glæder mig til at se meget mere til ham =)
Tilbage til toppen Go down
Nerdystreak

Nerdystreak


Antal indlæg : 946
Age : 43
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

Malakai (puki PongPong) Empty
IndlægEmne: Sv: Malakai (puki PongPong)   Malakai (puki PongPong) Icon_minitimeFre Aug 07, 2009 9:46 pm

Hold da op, hvor er han nuttet! Han ser simpelthen så ægte glad ud, at det smitter helt. Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Malakai (puki PongPong) Empty
IndlægEmne: Sv: Malakai (puki PongPong)   Malakai (puki PongPong) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Malakai (puki PongPong)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» venner [Puki Pukisha & Puki Pipi]
» Attack of the 50ft puki! [puki cupid/FL]
» ¤=Puki Showoff=¤ (Puki Flora med mere)
» Demon ko [puki pipi & Puki pukisha]
» Rengørning [Puki pipi and Puki Pukisha]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: