Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Hvad solopgang byder på [MNF Shushu]

Go down 
+5
Leechy
ChibiShin
boots
chuchu
wolter
9 deltagere
ForfatterBesked
wolter
Moderator
wolter


Antal indlæg : 1350
Age : 29
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 03/01/09

Hvad solopgang byder på [MNF Shushu] Empty
IndlægEmne: Hvad solopgang byder på [MNF Shushu]   Hvad solopgang byder på [MNF Shushu] Icon_minitimeSøn Jul 26, 2009 5:08 pm

I nat da jeg kiggede ud af vinduet var solen ved at stå op! Jeg ved ikke med jer, men jeg syns at det er noget af det smukkeste i verden.. ^^ Så jeg greb hurtigt Ikras og løb over på Shell station, hvor jeg fik taget 137 billeder! Very Happy
Der var mange af billederne som ikke blev så gode, og nogle af dem inholdte min killing, som kom forbi.. ^^;

MEN ihvertfald, vil jeg lige vise jer hvad I har gået glib af! Very Happy


Hvad solopgang byder på [MNF Shushu] PICT0129-1
Ikras: Åhm....

Hvad solopgang byder på [MNF Shushu] PICT0134-3
Ikras: What..? Where am I..? (Hvad..? Hvor er jeg..?)

Hvad solopgang byder på [MNF Shushu] PICT0130
Ikras: Hmm.. Rocks..? (Hmm.. Sten..?)

Hvad solopgang byder på [MNF Shushu] PICT0131-1
Ikras: Ahh.. I must have fallen asleep.. (Ahh.. Jeg må være faldet i søvn..)

Hvad solopgang byder på [MNF Shushu] PICT0132-1
Ikras: Arg! My head! Slowly I remember... (Arg! Mit hovede! Langsomt husker jeg...)

Hvad solopgang byder på [MNF Shushu] PICT0136-1
Ikras: But only slowly.. I better get home.. before Sam call after the police!... (Men kun langsomt.. Jeg må hellere komme hjem.. Inden Sam ringer til politiet!...)

Hvad solopgang byder på [MNF Shushu] PICT0170
Ikras: Åh..!

Hvad solopgang byder på [MNF Shushu] PICT0152
Ikras: hmmm..

Hvad solopgang byder på [MNF Shushu] PICT0146-1
Ikras: But... I can stay here a little longer.. (Men... Jeg kan vist godt blive her lidt længere..)

Og sådan ser Lunderskov ud klokken 5 om morgen!! Very Happy GODMORGEN RG!!
(og lad jer ikke skræmme af mit engelsk Razz )



CAT ATTACK!! D:
Hvad solopgang byder på [MNF Shushu] PICT0105_catattack
Basse kan ikke lide Ikras's wig.. lol

EDIT; ændre lige overskriften! Tak Mary! ^^


Sidst rettet af wolter Fre Jul 31, 2009 10:48 pm, rettet i alt 2 gange
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
chuchu

chuchu


Antal indlæg : 381
Age : 36
Geografisk sted : Aarhus, Denmark
Registration date : 29/12/08

Hvad solopgang byder på [MNF Shushu] Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad solopgang byder på [MNF Shushu]   Hvad solopgang byder på [MNF Shushu] Icon_minitimeSøn Jul 26, 2009 9:44 pm

Dejlige billeder~ Ikras ser altså virkelig ud somom han drømmer sig laaangt væk på det billede hvor han kigger op, går ikras og har små drømme vi ikke ved noget om?
han må da være lidt blød under den hårde skal ^^ Han er i altfald super dejlig og har utrolig mange utryk på de her billeder..ELSKER det billede med katten! XD
Ikras: MNN NEEEJ...!!
Big Cat is hungry: NOM NOM NOM NOM ...
Tilbage til toppen Go down
boots

boots


Antal indlæg : 426
Age : 63
Geografisk sted : Taastrup
Registration date : 06/02/09

Hvad solopgang byder på [MNF Shushu] Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad solopgang byder på [MNF Shushu]   Hvad solopgang byder på [MNF Shushu] Icon_minitimeMan Jul 27, 2009 12:15 am

Uhh - er du ikke bange for at missen sætter tænderne i Ikras' ansigt?

Skønne billeder. Hmm.. er det en direkte fortsættelse af dér hvor han stod og så så sørgmodig ud (efter min mening)?
Eller er der mere trylleri (tænker på den forsvundne BB)?
Er Ikras måske søvngænger?
Eller har han bare været en tur i byen? Smile

Jeg kan rigtig godt lide billedet hvor han opdager solopgangen - og så de næste 2 billeder. Flot solopgang. Solopgange
er nu noget andet ude på landet...
Tilbage til toppen Go down
http://www.supermario.webbyen.dk
ChibiShin

ChibiShin


Antal indlæg : 158
Age : 28
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 13/01/09

Hvad solopgang byder på [MNF Shushu] Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad solopgang byder på [MNF Shushu]   Hvad solopgang byder på [MNF Shushu] Icon_minitimeMan Jul 27, 2009 4:23 am

Ikras + solopgang = love!! <3
Ej jeg elsker de der billeder!! <3 de er så smuke!! <3 <3 Dog ser det en smule skræmmende ud det med katten o.o
Jeg kan godt lide at Ikras han stopper op og ser på solopgangen :3 også på den måde han langsomt vågner op :3 gennemført kan man roligt kalde det! XD
Gode billeder! <3 god historie! <3 godt det hele!! <3 :3 skynd dig at tage flere billeder! <3
Tilbage til toppen Go down
Leechy
Admin
Leechy


Antal indlæg : 182
Age : 41
Geografisk sted : Roskilde
Registration date : 30/12/08

Hvad solopgang byder på [MNF Shushu] Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad solopgang byder på [MNF Shushu]   Hvad solopgang byder på [MNF Shushu] Icon_minitimeMan Jul 27, 2009 4:34 am

Jeg er ikke sikker på hvor du ville hen med denne billedhistorie. Men sådan er det jo egentlig med mysterier ^_^
Jeg har det dog som Ikras når jeg har en chance for at opleve en solnedgang ^_^ Det er bare så smukt (og godt for sjælen Razz )

Konstruktiv kritik: Jeg har lidt svært ved en del af din tekst, ikke så meget indholdet (dejlig mystisk) men mere opbygning af sætningerne.

Ikras: Arg! My head! Slowly I remember... (Arg! Mit hovede! Langsomt husker jeg...)

Ikras: But only slowly.. I better get home.. before Sam call after the police!... (Men kun langsomt.. Jeg må hellere komme hjem.. Inden Sam ringer til politiet!...)
Der er intet galt med sætningen som sådan, det er noget man sagtens kan sige, den lyder bare (i mine ører) en smule kringlet, så derfor havde jeg nok valgt at skrive den sådan her:

Ikras: Arg! My head! It's hard to remember... (Arg! Mit hovede! Det er svært at huske [hvad der skete]...)

Ikras: I'm only getting bits and pieces.. I better get home.. before Sam call after the police!... (Jeg husker kun brudstykker.. Jeg må hellere komme hjem.. Inden Sam ringer til politiet!...)
------------------------------------------

Så ja, det har jo samme betydning, men så undgår du også at Ikras gentager sig selv (but only slowly).
Ja, det er vel egentlig virkeligt en konstruktiv kritik som du frit kan vælge at tage til dig eller ej, for den vil ikke ændre på billedindholdet eller historiens slutning.
Tilbage til toppen Go down
http://dollshards.instagram.com/
wolter
Moderator
wolter


Antal indlæg : 1350
Age : 29
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 03/01/09

Hvad solopgang byder på [MNF Shushu] Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad solopgang byder på [MNF Shushu]   Hvad solopgang byder på [MNF Shushu] Icon_minitimeMan Jul 27, 2009 6:36 am

Chuchu - Mange tak søde! x'3
Netop, Ikras er faktisk ikke så slem som han gerne vil have andre til at tro Razz

Boots - JO jeg var!!! x'D Men det så ud som om han kun gik amok på wiggen.. ^^;
hehe.. Kun fantasien sætter grænser! Razz Så jeg fortæller intet.. ^^

ChibiShin - Nå du kommer forbi, om nogle dage, så kan du se ALLE de billeder jeg ikke har lagt ud endnu, men blot ligger og venter på at blive gloet igennem Razz

Lee - heheh.. Tusind tak for kritiken!! x'3 <3
Jeg er virkelige dårlig til engelsk.. måtte bruge google translate.. T___T Men det er fordi Ikras er Japaner der er vokset op i USA, så han taler jo endelige engelsk.. O___o Og ingen af mine venner var vågne da jeg postede billederne, så de kunne ikke hjælpe mig med at skrive.. T_____T

Den jeg mest have problemer med, var nok den sidste.. ^^; Til sidst, måtte jeg spørge min storebror om han ikke ville hjælpe mig, men han forstod vist ikke helt hvad jeg skulle bruge det til.. xDD

MEN tusind tak!! ^^ <3
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
Taylor

Taylor


Antal indlæg : 457
Age : 32
Geografisk sted : kolding
Registration date : 06/01/09

Hvad solopgang byder på [MNF Shushu] Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad solopgang byder på [MNF Shushu]   Hvad solopgang byder på [MNF Shushu] Icon_minitimeMan Jul 27, 2009 11:27 pm

sikke nogen fine billeder og hvor er basse da bare mega sød, og han vil spise ikras.. stakkels stakkels basse xD
Tilbage til toppen Go down
DekinaiYo

DekinaiYo


Antal indlæg : 188
Age : 32
Geografisk sted : København
Registration date : 31/12/08

Hvad solopgang byder på [MNF Shushu] Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad solopgang byder på [MNF Shushu]   Hvad solopgang byder på [MNF Shushu] Icon_minitimeOns Jul 29, 2009 3:01 am

Nuurh fine billeder :3
Tilbage til toppen Go down
lupus-wolfy

lupus-wolfy


Antal indlæg : 637
Age : 35
Geografisk sted : fyn
Registration date : 28/06/09

Hvad solopgang byder på [MNF Shushu] Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad solopgang byder på [MNF Shushu]   Hvad solopgang byder på [MNF Shushu] Icon_minitimeOns Jul 29, 2009 5:55 am

god kommetar med at komme hjem end sam ringer til politiet hehe ^^
Tilbage til toppen Go down
Nerdystreak

Nerdystreak


Antal indlæg : 946
Age : 43
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

Hvad solopgang byder på [MNF Shushu] Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad solopgang byder på [MNF Shushu]   Hvad solopgang byder på [MNF Shushu] Icon_minitimeTors Jul 30, 2009 1:14 am

Super cool idé at gribe muligheden for at gå ud og lave en historie på det tidspunkt af dagen (natten XD). Smile De sidste par billeder hvor han kigger på solopgangen er rigtig gode - man får fornemmelsen af, at han virkelig nyder det. Det er rart at se ham i en sådan lidt mere følsom situation. :-)
Dog synes jeg, at titlen på historien er en anelse forvirrende.
Tilbage til toppen Go down
wolter
Moderator
wolter


Antal indlæg : 1350
Age : 29
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 03/01/09

Hvad solopgang byder på [MNF Shushu] Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad solopgang byder på [MNF Shushu]   Hvad solopgang byder på [MNF Shushu] Icon_minitimeFre Jul 31, 2009 9:13 pm

Tiko - lol!! Jaa stakkels Basse! tænk hvis han blev syg Razz

DekinaiYo - Mange tak! ^^

lupus-wolfy - lol! Jaa! ^^ Jeg tviler dog lidt på at Sam ved hvordan man bruger en telefon Razz

Mary - Hehe.. ^^ Tak! Han er slet ikke så ond og led HELE tiden Razz
hehe... ^^; Jeg viste ikke rigtig hvad jeg ellers skulle kalde den.. ^^; SORRY! 8D
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
Sponsoreret inhold





Hvad solopgang byder på [MNF Shushu] Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad solopgang byder på [MNF Shushu]   Hvad solopgang byder på [MNF Shushu] Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hvad solopgang byder på [MNF Shushu]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Hvad er valentinsdag?
» 3 December - Hvad er du?
» Hvad er det pæneste set tøj du har?
» Hvad skal jeg så lave i dag ?
» Hvad sker der? - Dollzone Hid

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Billedhistorier-
Gå til: