Find Holger-ine..? Hjælp til at finde en pigedukke!
3 deltagere
Forfatter
Besked
Haruka_Kite
Antal indlæg : 245 Age : 32 Geografisk sted : Storkøbenhavn Registration date : 29/12/08
Emne: Find Holger-ine..? Hjælp til at finde en pigedukke! Ons Jul 29, 2009 12:23 am
Godt så, nu må jeg også til at poste her, mest for at se, om der evt. er nogen, der skulle vise sig at ligge inde med en fantastisk idé til mit projekt! Jeg leder efter en pige dukke, SD størrelse, som skal kunne fungere som min dreng Raijin's tvillingesøster. Rent faktisk at få hende hjem som dukke vil først blive i en fjern fremtid, men derfor er det stadig sjovt at kigge. ;3 Nok er de tve-æggede, men de ligner stadig hinanden. Jeg ligger endnu ikke inde med en færdiggjort tegning af hende, men der ligger primært fokus på, at de har forholdsvis ens øjne, et kønt, hjerteformet ansigt og en opad-kurvet næse. Derudover skal deres hudfarve helst komplimentere hinanden, så intet for lyserødt men dog heller ikke white skin. Hun skal helst ikke være ret meget over 60 cm høj, men hybriddukker er jo altid en mulighed, hvis kroppen viser sig for høj til opgaven. :)
Her følger lige et billede af Raijin til reference:
Alle forslag er meget velkomne, og på forhånd tak! ^_^
manda
Antal indlæg : 118 Age : 33 Geografisk sted : Roskilde, Danmark Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: Find Holger-ine..? Hjælp til at finde en pigedukke! Lør Sep 05, 2009 1:23 am
Hm, interessant ide. :3 Tænker måske lidt i nogle Souldoll piger, men tror jeg skal se ham forfra for at kunne afgøre det. n_n
Nerdystreak
Antal indlæg : 946 Age : 43 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Emne: Sv: Find Holger-ine..? Hjælp til at finde en pigedukke! Søn Sep 06, 2009 1:29 am
Kunne man forestille sig et Lance-hoved moddet så det blev mere feminint? Så ville de jo i hvert fald ligne hinanden. Ellers tænker jegumiddelbart Volks Emma eller Anais, men de er vist ikke ret nemme (og ret dyre) at få fat i. Hmm ...
Haruka_Kite
Antal indlæg : 245 Age : 32 Geografisk sted : Storkøbenhavn Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Find Holger-ine..? Hjælp til at finde en pigedukke! Tors Sep 10, 2009 6:42 am
Whoop, sent svar, jeg troede, tråden var død. XD Jeg har også overvejet et modded Lance hoved, men de ligner alligevel ikke hinanden så meget. Jeg er klar med et portræt af hende snart, jeg skal bare have scannet det og lagt det ind. :3
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Find Holger-ine..? Hjælp til at finde en pigedukke!
Find Holger-ine..? Hjælp til at finde en pigedukke!