Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Kan man lave en pigedukke om til en drengedukke?

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Risushi

Risushi


Antal indlæg : 92
Age : 29
Geografisk sted : Jylland/Aalborg/Varde
Registration date : 31/01/09

Kan man lave en pigedukke om til en drengedukke? Empty
IndlægEmne: Kan man lave en pigedukke om til en drengedukke?   Kan man lave en pigedukke om til en drengedukke? Icon_minitimeTirs Feb 17, 2009 6:18 am

Øhm.... Ja, jeg tænkte på om det er muligt at slibe brysterne af en pige dukke...
Jeg har læst nogle steder om nogle der har gjordt det, og jeg synes det kunne være sjovt at have en feminin drenge dukke ^^
Jeg spørger om dette fordi jeg ikke har min egen dukke endnu, og godt kunne tænke mig at prøve det på et tidspunkt ^^
Tilbage til toppen Go down
Charlie

Charlie


Antal indlæg : 73
Age : 32
Geografisk sted : Vejle - Ølsted
Registration date : 04/01/09

Kan man lave en pigedukke om til en drengedukke? Empty
IndlægEmne: Sv: Kan man lave en pigedukke om til en drengedukke?   Kan man lave en pigedukke om til en drengedukke? Icon_minitimeTirs Feb 17, 2009 6:33 am

Jeg kan kun sige, at det i al fald er muligt! ^^ Der er mange der har gjort det, for det er ikke så unormalt at have lidt tøsede drenge. Resinen er nemlig ikke udhulet ved brysterne, så de kan godt fjernes. Vil dog lade en anden fortælle dig hvordan, for hvilken fremgangsmåde der er bedst, det kan jeg ikke fortælle dig. Jeg vil bare sige pas på, for når du først har skåret i din dukke, så er der ikke rigtig nogen vej tilbage.
Tilbage til toppen Go down
http://nuclearbombsale.blogspot.com/
Risushi

Risushi


Antal indlæg : 92
Age : 29
Geografisk sted : Jylland/Aalborg/Varde
Registration date : 31/01/09

Kan man lave en pigedukke om til en drengedukke? Empty
IndlægEmne: Sv: Kan man lave en pigedukke om til en drengedukke?   Kan man lave en pigedukke om til en drengedukke? Icon_minitimeTirs Feb 17, 2009 7:06 am

Okaay! Mange tak for informationen! Cx
Tilbage til toppen Go down
Nerdystreak

Nerdystreak


Antal indlæg : 946
Age : 43
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

Kan man lave en pigedukke om til en drengedukke? Empty
IndlægEmne: Sv: Kan man lave en pigedukke om til en drengedukke?   Kan man lave en pigedukke om til en drengedukke? Icon_minitimeTirs Feb 24, 2009 6:07 am

Der er flere grunde til at ville gøre det; som du selv nævner, kan det være for at få en dreng med feminine træk (hvis det bare skal være hænderne, kan de jo skiftes ud med pigehænder). Andre gør det, fordi det firma, de gerne vil have kroppen fra ikke laver drengekroppe, eller fordi det skal være en lav dreng og man ikke kan få ret mange drengedukker så lave som pigedukker.
Jeg ved, at i hvert fald både Leechy, Lucie og Heceta fra Resin Garden har arbejdet med den slags projekter. Det kræver meget arbejde for at få det til at se perfekt ud, og det er naturligvis heller ikke bare at skære brysterne af; overkroppen skal slibes til, så det ligner en fyrs brystmuskulatur, hvis det skal se helt naturligt ud, og der skal selvfølgelig modelleres nye brystvorter (fx af Milliput), og så skal der jo også nogle ting til i skridtet. Nogle pigekroppe egner sig nok bedre end andre (alt efter hvor brede hofter, smal talje og brede skuldre man gerne vil have).
Kaster man sig ud i et sådan projekt, skal man selvølgelig også tage sine sikkerhedsforholdsregler. Resinstøv er ikke just sundt at indånde, så en ordentlig filtermaske og/eller at arbejde udendørs er vigtigt. Så vidt jeg er informeret, er redskaberne små save, knive, sandpapir og slibesvampe (de sidste to skal kunne tåle vand; vådslibning gør resultatet glattere og mindsker også de skadelige partikler i luften).
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Kan man lave en pigedukke om til en drengedukke? Empty
IndlægEmne: Sv: Kan man lave en pigedukke om til en drengedukke?   Kan man lave en pigedukke om til en drengedukke? Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Kan man lave en pigedukke om til en drengedukke?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Find Holger-ine..? Hjælp til at finde en pigedukke!
» Hvad skal jeg så lave i dag ?
» Beholde default face-up eller lave ny?
» Kunsten at lave Kastaniedyr (Zuzu delf WOLFFY og Kid Delf ANI)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Dukkeværksted :: Faceup og modifikationer-
Gå til: