Antal indlæg : 2 Age : 30 Geografisk sted : Danmark Registration date : 25/07/09
Emne: ville lige vise min nye frem :D (elfdoll lydia) Tors Jul 30, 2009 7:57 am
Ville egentlig bare lige vise hende frem d: ,, man ka godt nok ik se så meget af hende, men synes at billedet gir en ret god idé af hendes karakter :'D ,,
mangler stadig en hel del, ved face'uppen,, (derfor at jeg heller ik viser hende heeelt xD )
Guest Gæst
Emne: Sv: ville lige vise min nye frem :D (elfdoll lydia) Tors Jul 30, 2009 1:00 pm
Det der ser lidt creepy ud, men på den fede måde ^^b Tillykke med hende glæder mig til at se mere ^^
Astrid
Antal indlæg : 357 Age : 32 Geografisk sted : København Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: ville lige vise min nye frem :D (elfdoll lydia) Lør Aug 01, 2009 8:23 am
Uh, det ser bestemt interessant ud :3 Det ville dog være rart på et tidspunkt at se et lyst billede af hendes faceup
wolter Moderator
Antal indlæg : 1350 Age : 30 Geografisk sted : Fyn Registration date : 03/01/09
Emne: Sv: ville lige vise min nye frem :D (elfdoll lydia) Søn Aug 02, 2009 1:43 am
jeg syns at det er en smart ide, med at vise et mørkt billede af din dukke.. Så får du flere der er intresseret og venter spænt til næste gang du smider et billede ind af hende! Jeg vil ihvertfald vente spændt!
ChibiShin
Antal indlæg : 158 Age : 28 Geografisk sted : Fyn Registration date : 13/01/09
Emne: Sv: ville lige vise min nye frem :D (elfdoll lydia) Søn Aug 02, 2009 6:22 am
Uh tillykke hun ser over nice ud! XD det mørke står godt til hende og, som Wolter sagde, gør det mere spændene at se næste billed du viser XD Endnu en gang tillykke med hende
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: ville lige vise min nye frem :D (elfdoll lydia)