NostalgiTrip [gamle og MANGE Billeder]IMG LOAD HEAVY
5 deltagere
Forfatter
Besked
chuchu
Antal indlæg : 381 Age : 36 Geografisk sted : Aarhus, Denmark Registration date : 29/12/08
Emne: NostalgiTrip [gamle og MANGE Billeder]IMG LOAD HEAVY Søn Aug 02, 2009 10:59 pm
Ja jeg fandt ud af jeg havde en del backups på nogle gamle posts og vil gerne dele dem med jer som et slaks "minde" Album fra hvad jeg har lavet før i tiden ~ men jeg ville ikke spamme trådene så har samlet alle de gamle tråde i en! det skal siges at stortset alle dukkerne er lavet om, eller nogle jeg ikke har mere ^^;; og det er LANGT FRA de første billeder jeg lavede da de her KUN går tilbage til 2007, jeg startede i 2005
1. Slightly Warm Winther Day[Dolkot kiss]- d. 25-04-2007 16:16 Det var ret lunt i dag så tog lidt billeder i min baghave
~^O^~
~^O^~
~^O^~
~^O^~
~^O^~
Syns i skulle se ham i farver
Poseringerne blev ikke så gode denne her gang som jeg gerne ville have dem.. desværre Dx jeg jeg arbejder stadig på det ~^o^~ __________________________________________________________________________________________________ 2 Momo & Suki i det varme sommervejr! [minifee shiwoo & soo] d. 02-05-2007 22:24 Lidt billeder af mine små Engle ude i den friske natur ^_^
__________________________________________________________________________________________________ 3 It's hard to have a huge personality [Dolkot kiss]- d. 25-04-2007 16:17 :l^o^:r Okay here it comes
:l^o^:r
:l^o^:r __________________________________________________________________________________________________ 4 Hot like ice [dollshe hound & Dolkot kiss]Lemon warning- d. 04-05-2007 04:32 Yeaaah! lidt, Hot gay sex! med venlige hilsner fra Chu~Chu Tha pink queen of dorks & Vincent The dark fallen angel!
Fotograf: le moi=D I love your pale skin
I love your scrent
I want to make you burn
Burn like a flame
But your socold
Cold like ice
i want to make you burn
Burn like a flame
Burn because of me
But you still HOT like ice!
__________________________________________________________________________________________________ 5 På vej op til heceta- d. 08-05-2007 05:34 Bare to små lidt søde billeder fra da vi var på vej op til hecetas lille hyggetræf ^^
MoMo: *Sigh* the train is too laateeee Chu-Chu: ^^;;;
MoMo: there! it's the train! come one! Chu-Chu: yeah yeah @_@
MoMo: i can't waiit ^.^ Chu-Chu: *fnise* du så sød momo ^^
6 Welcome neo (shiwoo)- d. 22-05-2007 00:43 Jeg holdt min fødselsdag her den 19 maj, og jeg må indrømme jeg var dybt chokeret da jeg fik papiret af pakken og kunne læse navnet på den blå kasse, jeg var meget tæt på at tude da Shiwoo altid har været min " ynglings" dukke og en af dem jeg har villet have aller mest, jeg slog bare hænderne for ansigtet og udbrød " det har i fa*** bare ikke gjort!!", Alle mine venner og veninder har slået sig sammen efter vincents vidunderlige ide. for at give mig denne vidunderlige dreng! Bla. herinde fra: Rakuen Vincent Miki
;uLemon Sweet;i
;uLemon Sweet;i
;uLemon Sweet;i
;uLemon Sweet;i
;uLemon Sweet;i
;uLemon Sweet;i[/center]
__________________________________________________________________________________________________ 7 MoMo The Shinigami! [minifee shiwoo]-d. 30-04-2007 22:26
Jeg sad i dag de sidste to timer og håndsyede dette her lille sæt tøj til momo! jeg er selv ret så glad for det! når man tænker på jjeg ærligtaldt er en HAT til at sy normalt, og jeg ingen mønstre brugte til det... puha mine stakkels fingre ^^ jeg unskylder hvis billederne er lidt dårlige, de er taget med mobilen!
~oOo~
~oOo~
~oOo~
~oOo~
~oOo~
~oOo~
~oOo~
~oOo~
~oOo~
~oOo~
~oOo~
~oOo~
chuchu
Antal indlæg : 381 Age : 36 Geografisk sted : Aarhus, Denmark Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: NostalgiTrip [gamle og MANGE Billeder]IMG LOAD HEAVY Søn Aug 02, 2009 10:59 pm
8 Neo, lime boy-d. 24-05-2007 03:13 bare 3 shoots af min dejlige dreng som han nu er ^^
__________________________________________________________________________________________________ 9 ~*~Neo got himself a new hairstyle~*~ [CP shiwoo]- d. 05-07-2007 22:36 ~^.^~ jeg var nede i panduro hobby og fandt det her garn og ja jeg måtte jo prøve da hans normale wig irrtere mig grusomt med dens bølger, som jeg ikke kan glattet ud, jeg har simpelthen prøvet alt >.< Så nu prøvede jeg selv og lave ham en wig! og jeg syns det gik okay når man tænker på jeg er en total taber til og sy og den slaks, især fordi jeg gjorde det uden mønster ^^ her er han så min lille space-gothic j-rock boy! håber i kan lide resultatet
Det skal faktisk lige siges han fik en pisse flot midterskildning, jeg er ret stoldt af xD hvis nogen er interasseret, er det muligt for mig og begynde og produsere dem og sælge ud af dem ^^
__________________________________________________________________________________________________ 10 |MoMo Goes Purpel| [MNF Shiwoo & Soo MOD Boy]- d. 06-08-2007 16:55
Lidt spas billeder af MoMo med det nye tøj jeg fik syet sammen til ham ^^ plus hans nye faceup jeg lavede sammen med vincent
Og så lidt lidt shoots af MoMo og hans lillebror Daisuke!
Sorry for: SPAM! og den dårlige billedekvalitet, min mobils camara er monster slidt (jeg spare op til et digital camara!!!)
Enjoy ^^!
__________________________________________________________________________________________________ 11 ~(Green Dream)~[MiniFee elfshiwoo vampire limited]-d. 06-08-2007 16:56 Ja jeg fik jo endelig min minifee elf shiwoo, men han er slet ikke færdig endnu, derimod fik jeg jo også et minifee shiwoo vampire head med ham, og så tænkte jeg det var på tide og prøve og lave en faceup selv, så jeg tog mig sammen og har nu endelig lavet mig min FØRSTE regtige faceup! og jeg blev faktisk super tilfreds, når man tænker på hvor elendig jeg er til den slaks pilleri ^^;; Han lånte lige momo's krop men jeg må virkelig snart have købt ham hans egen krop ^^ ved godt faceuppen ikke blev just perfect, og jeg er virkelig et nuthead til den slaks >.< må finde mig nogle taktikker fremover! de voldsomme striber i læberne er med vilje ^-~
hvad syns i?
~(*)~
~(*)~
~(*)~
~(*)~
~(*)~
~(*)~
~(*)~
~(*)~
~(*)~
~(*)~
~(*)~
~(*)~
~(*)~
~(*)~
~(*)~
~(*)~
~(*)~
~(*)~
~(*)~
~(*)~
~(*)~
~(*)~
~(*)~
~(*)~
~(*)~
__________________________________________________________________________________________________ 12 ~.*:Timo The Witch:*.~ [Hecetas El]- d. 06-08-2007 16:59
Ja jeg tog jo lidt billeder af heceta's smukke dreng efter han havde fåget den dreadlock wig jeg havde lavet ham på, og blev gejlet lidt op til turen ind og se HP5 premieren for nogle uger siden, og så fik jeg lige lov til og lege lidt med hecetas smukke dreng timo her ^^
Tuaisnd tak fordi jeg måtte uploade dem pus!
Og til alle jer andre, enjoy hendes elskelige dreng!
__________________________________________________________________________________________________ 13 ~DaisUKE~[Minifee Soo, MOD BOY]- d. 06-08-2007 17:00 Ja i lang tid har jeg jo haft svært ved og bonde med min pige suki, og tilsidst gav jeg op, men jeg kunne simpelthen ikke skille mig af med dukken, da jeg syns den var så bedårene, og der var aligevelle somom der gemte sig en inden i hende, og ja, så kom vincent og heceta og vi endte med og komme på den ide og tage et stort spring, Suki skulle moddes til en dreng! og efter jeg fik syet ham lidt tøj, lappet et par af vincents gamle msd bukser, så PUFF! der stod han jo! min lille Uke dreng! Daisuke! jeg bonder helt vildt med ham nu, og er utrolig glad for ham! Selvom mine fingre er møg ømme af og modde hans brystkasse blev han endelig færdig, og heceta var så sød og give ham en uber nuttet faceup! tusind tak for det ^^!
Her er han så, min lille "nye" dreng! håber i kan lide ham!
jeg ved han ser meget shiny ud, på trods af vi faktisk brugte den ru MSC, men han får lige et lag til senere ^^;
Her er lidt billedet af hans brystkasse, jeg prøvede virkelig og få den modded til så den så ud som en normal Boytype brystkasse, bare meget slankere...
chuchu
Emne: Sv: NostalgiTrip [gamle og MANGE Billeder]IMG LOAD HEAVY Søn Aug 02, 2009 11:00 pm
15 Tas, nu med ny face-up og wig[Dollmore kid asha]- d. 24-09-2007 01:06 Ja jeg ville gerne have ham designet så jeg ligesom følte lidt mere han er min egen lille dreng, og ja han er mig jo ret spichel (min første dukke og det betyder meget for mig) og for mig en af de dejligste dukker der kan fås (asha is love >w< verdens dejligste dukke for mig)
Håber i kan lide ham, hans øjnvipper ser så tykke ud på billederne fordi jeg har formørket dem, de er ellers helt tynde irl! og billederne har fjernet hårene i øjnbrynene >.< ^_^min 2th face-up!! .....i know i sucks >.<
__________________________________________________________________________________________________ 16 Finally they are together [CP El & Yder] BoyXBoy- d. 24-09-2007 01:07 [color=Brown][center]Så er de endelig sammen!!! Kinaii er vincent's og yuuchi er min!
PS. Deres forhold er ikke koldt, de er bare begge meget diskrete, det har lidt med kinaiis forhistorie af gøre, land historie ^^ kommer måske en dag!
Yuuchi: ZzzZzz.....
??: *poke poke*
Yuuchi: mnn Go away!
??: B..but Y: im not getting up untill kinaii is here!
??: d..don't you recognize my voice....
Yuuchi: w..what, T...that voice?!
Yuuchi: K..kinaii..?!!
Kinaii: *Nod Nod* Yuuchi: *speachless*
Yuuchi: *Hugs him tightly* Kinaii: uh... uhm
Yuuchi: i can't belive this, am i dreaming?! Kinaii: n..no im really here
Yuuchi: Thank god *kisses* Kinaii: *giggls*
Kinaii: ......... Yuuchi: ...........
Kinaii: i love you Yuuchi: not as much as i love you
I'll leave the rest to themselfs...
A little later:
Yuuchi: im so glad your here Kinaii: me too
Yuuchi: i missed you so much *almost crying* Kinaii: *smiles* missed you so much too yuuchi-sama
Sidst rettet af chuchu Søn Aug 02, 2009 11:04 pm, rettet i alt 2 gange
chuchu
Emne: Sv: NostalgiTrip [gamle og MANGE Billeder]IMG LOAD HEAVY Søn Aug 02, 2009 11:02 pm
17 Suki meets Momo! [minifee soo & shiwoo]-d. 02-05-2007 22:12 Min mor kom forbi med ogle madvare til mig, bagefter ville jeg lidt ud så Jeg var ude og gå, og wow, sikke et sted, går man lidt op fra mit hus, der er den smukkeste natur! så her lavede jeg en llille story...den er ret sløses i know, men varmen gav mig simpelthen op og min mobils hukommelse blev fuld...
;u Once upon a time, in a universe far far away from ouers ;i
Til dem der ikke kunne se talebobblerne! jeg ved de blev ret små! https://2img.net/h/i119.photobucket.com/albums/o158/ChuChu4ever/Ikke-navngivet-1kopi.jpg __________________________________________________________________________________________________ 18 Suki kommer fra japan [mini Fée Soo]- d. 25-04-2007 16:21 Suki siger goddag til danmark og alle her på SmallWonders forummet! ^_^ Unskylder for den mega dårlige billede kvallitet!
Håber i vil tage godt imod hende
Suki: Uhmm... hello everyone
Suki: Im suki nitakaki
Suki: i just arrived from japan
Suki: i came in the flight with momo, my roommate
Suki: he's a really sweet guy...
Suki: but anyways
Suki: please be good to me...
Suki: minna! (everyone)
Unskylder for spamming! __________________________________________________________________________________________________ 19 Impatient Little MoMo!-d. 04-05-2007 15:57 En foto historie jeg da helt havde glemt! den er småske entelig ret ligegyldig og uden nogen form for vildt spændene handling, men jeg syntes aligevelle den var lidt sød =D
Momo: "soo this is it, this is what they call driving?" looking at other cars
Momo:"Not anything special if you ask me?" slides down on the seat Chu-Chu: i i thought you would find it funny? Momo: .......
Momo: "soo..how long are we going to be in this....Car"
Chu-chu: "a hour or two" ^.^ big girly smile Momo: WHAT?!! you got to be kidding me?!!!"
Momo: Agghh im going to die!
Momo: "Vincent drive faster!!" moody face Vincent: "Im not allowed to!" sigh
Momo: "ewwik make her drive faster!" Sparkly eyes Fyrst hansen: forget it little on!
Momo: Geezzzz "Chu-Chu why did you have to bring me with you!" Chu-Chu: "huh?! im never leaving without you momo!?" o.o
Chu-Chu: "Talk to ewwik's mr bammer!!" smiiiiile Momo: "....im not going to talk to some toy...insane girl" Bammer: .o0(Thanks for nothing, Redhead!)
Momo: sorry guys im just a little Impatient.... All three: A LITTLE?!!!!
Momo: lalala, can't hear you guys....
Momo: "Why dont you like me? Why dont you like me? Why dont you walk out the door!" listening to music on my mp3 20 The day before tomorrow[minifee shiwoo]- d. 08-05-2007 05:26 Dette er entelig et lille udsnidt af momo' s fortids historie inden han biver til Shinigami (death angel), dagen inden han bliver kørt ned af en lastbil i sit forsøg på at redde pigen suki... selvføljelig er jeg dog ikke med i hans regtige historie...
Me: Hey sweety? MoMo: uh... yeah whats up?
Me: The postman came with this, it have your name written on it? MoMo: Really?! O.O
MoMo: Oh my, it' s huge! (ehehe don' t get i wrong xD) Me:yeah ne ^^; are you getting a doll or somthing
MoMo:Ofcause not, omg! its from nii-san! Me: HuH? Neo Oo;;
MoMo: i wonder what he send me.... Me: yeah me too o.o
MoMo:i..it cant be...i.... Me:huh?!
MoMo:...T...this is... Me: yes? .o0(a guitar?)
MoMo:...... Me: are you sad momo O.O
MoMo:N..no im happy, this means, nii-san want me to play for him! he finally thinks im old enough to start my music carriere Me:oh... walking in the steps of your brother? MoMo: yeah, he raised me... i want to be a rock star like him, i want to make him proud! Me: awww momo!
MoMo: im going to make you proud nii-san, with this guitar im going to be a star, i wanted to be that since i was a kid, like nii-san Me: gambate momo ^^ (good luck)
Tja hans små forhåbninger knuses godtnok bagefter, dette er dagen før hans død, den lille fyr ved det heldigvis ikke selv, hans drømme ville blive knust så...
Emne: Sv: NostalgiTrip [gamle og MANGE Billeder]IMG LOAD HEAVY Søn Aug 02, 2009 11:02 pm
21 The Blue box[na-nu-ri] & [Shiwoo]- . 22-05-2007 01:00 Jeg nu fik jeg ham jo, og vi listede hurtigt ud fra festen og fik taget lidt billeder i baghaven ^^
Izumi belongs to ;O Vincent ;P
Neo belongs to ;e Chu-Chu ;r
;q = Izumi ;u = Neo
;q : So...your finally here
;q : After all that waiting and sleepless nights
;q : Without you to hold me tight
;q: Cant wait to see your smile, kiss your lips
;u : *BREAAAATH* DX FINALLY!!! ;q : uh?! OH MY!!
;q : Hey there Limeboy... ;u : .....SugarPie??!
;u : Sorry im this late ;q : im just glad your finally here... ;u : ....... ;q :.............
;q : *glomp* i missed you!! ;u : *hugs* missed you too sugar...
(warning xD pantie shot!!!) ;u : you still smell so sweet.... ;q : mnn.you smell like appels *giggls*
;q : mnn...*kisses* ;u : mnn....*kisses back*
;q : *snickers* ;u : Well...sorry everyone... This is kinda private ^.~
;u: Ah well this box isen ' t that bad after all..... __________________________________________________________________________________________________ 22 Sunshine and dirty games- d. 10-06-2007 21:38 :q = Neo :u = Izumi :e = Kiss :h = Seiichi
:h = Damn i wish i was on a vacation....like the others :q = Yeah me too... i want beaches and cold drinks
:q = And theres nothing to do here... Denmark sucks Dx
:q = oh and by the way....i win... *snicker*
:h= not again *deep sigh*
:u = *giggls* what's up with you two, you look like two depressed hounds! (....lol YES the dogs! not the dolls) :e *snicker* yeah....
:u = are you guys playing cards? awsome! can we join? le'ts play strip poker!
:e = Or are you two afraid we will kick your ass
:h= Oh ofcause we aren't bring it on girls :e = don't call me a girl....
:u = yeah we might be the Uke's but we kicks ass!
:u = annnd i think i know who will be the first to drop it all *snicker, looks at kiss*
:u = okay here are the rules! it's like normal poker, the 3 loosers in every round will drop some of their clothe, and the first all naked guy are out! and ect. ect.
:h = Sure, hmmm :q = i like that game... :u = *giggls* :e = ........
:e = looks like i win!
:q:u:h = AWW MAAN!!
And kiss wins!
And again...
And again...
And again...
And finally......again
:q = Aww man!
:h= This isen't happening...
:u = That was no fun kiss-chan!
:e= Aww come on guys! let's just forget about it, what about a little cold dip in the wather?
:u= Sounds good!
A little later...
:q = that wather looks VERY nice..
:h = It is! comone get in! :u = mm....perefect day...
:h = Kiss babe, jump in! :u = Sugar lime, get over here *snickers*
:e= wow..amazing, the wather is perfect!
:q= mhh yeah...
:u = *smiles* could this day be better......im sure not...
:q= so.... Are you guys up for a game again later?
:u:h:e= NO WAY NEO!!!!!
__________________________________________________________________________________________________ 23 First Kiss[CP Shiwoo & NA-Nu-Ri]- d. 06-08-2007 16:58 Ja teksten lyder yderst glad men historien er ikke helt som den lyder på overskriften
jeg ved ikke i vil nok finde den lidt.. overraskene ^^;
Håber i kan lide den
Izumi(rødtoppen) tilhøre Vincent ^^ hvis nogen ikke vidste det
Izumi: Oi Neo....u remember this place...
Neo: how can i forget...this was where we kissed the first time
Izumi: you saved my life that day... Neo: you saved my heart...
Izumi: im so happy i met you... Neo: i coulden't live without you either
FLASHBACK
Izumi: if im loosing my currage again someday, will you be there so save me again? Neo: always love... but don't you worry, you won't even get close to somthing like that, im with you...
Emne: Sv: NostalgiTrip [gamle og MANGE Billeder]IMG LOAD HEAVY Søn Aug 02, 2009 11:03 pm
25 Spiders and tatoos [MNF soo MOD boy]-d. 20-09-2007 04:12 [center]Nu med ny wig jeg lige lavede! ^^ Tasken er en gave fra heceta ^^ daisuke elsker den!
Me: smile cutie! Daisuke: uhm like this? *smiles*
Me: yeah!! so pretty! Daisuke: *giggls* thanks!
Me: OMG EW A SPIDER! >.< Daisuke: O.O where where!!!
Me: it dissapered ._. Daisuke: OH NO! IS IT ION ME? IS IT ;______;!!
Me: looks like an apple o_o Daisuke: *giggls* my luck! ^.^
Me: ._. Daisuke: fruit fruiiit ^.^
Me: how did it taste? Daisuke: sweet ^.^ as i love it!
Me: *sniffls* its cold, and daisuke you know im sick ;_; Daisuke: oh O.O sure! lets go inside again ^^
ME: thanks ^^;; Daisuke: no problem! ^o^
Extra:
Daisuke's new tattos ^.^ how come im always most creative when im sick!
__________________________________________________________________________________________________ 26 Don't let me get me [dolkot kiss]-d. 20-09-2007 04:13 Everyday I fight a war against the mirror
I can't take the person starin' back at me
I'm a hazard to myself
Don't let me get me
I'm my own worst enemy
Its bad when you annoy yourself
So irritating
Don't wanna be my friend no more
I wanna be somebody else
__________________________________________________________________________________________________ 27 Joey out early- d. 20-09-2007 04:14 Okay det her var så skide hårdt >.< for jeg har det virkelig skidt
Billederne er faktisk taget klokken 05:46 om morgbnen, og blusen syede jeg i går aftes, så jeg tog hurtigt et par shoots og klasker dem op her, hope u guys like!
Do you know the feeling, when you wake up way too early
on your birthday and other good things, waiting for the time slowly
is passing by, and you just can't wait till somthing is happening
Im always up way too early too, but it's a totally opposite reason
Im afraid, and i hate how fast the time is passing by
i have to go out there, among other people, i hate it
i hate going to school, because i already know, i will get worse
and im afraid, i don't want the time to pass by
i just want to skip that time of the day, and get home, without anyone near...
__________________________________________________________________________________________________ 28 The fall is comming [MNF Soo MOD Boy]- d. 20-09-2007 04:08 Well ja her er så en lille en til, håber ikke i bliver irrteret af mit foto spammeri her inde, jeg har bare så mange idder for tiden ;_; Håber i alle sammen kan holde varmen nu hvor det er ved og blive så køligt ^_^~<3 Daisuke: Håber ikke i er ved og blive for trætte af mig ;o;
Me: Oh thank God! there you are! i couldn't find you at home, what are you doing out here?
Daisuke: i wanted to go for a walk, but im so cold now ;o;
Me: i thought so, here take this on
Daisuke: Thanks T_T but don't i look stupid with it?
Me: you look adorible as always ^.^
Daisuke: by the way mommy the trees are dying ;_____; look!
Me: O.O daisuke dear. they aren't ^_^
Daisuke: B....but?
Me: The leafs are falling off because it's soon Fall ^^
Daisuke: Fall?
Me: Yup, it will get colder and darker, and then soon it will begin to snow
Daisuke: what's snow?
Me: well....uhm you know when we make slushice out of warther and fruit? outside it is getting so cold that the rain will be like slush ice, but not as sweet its just warther
Daisuke: but i like it when its hot ;_; outside, and i dont want the sun to go away even more!
Me: me nither sweety but there are good things about the winther, and the summer will be back again next year, and the spring, the spring is one of the prettiest things!
Daisuke: Mmm what's so good about Winther?
Me: well you can stay inside drinking Hot chokolate, and you can play outside in the snow and well then theres christmas
Daisuke: Christmas?
Me: you will see sooner then you know, when its time ill lean you about christmas ^-^
Daisuke: Mmm Sun please keep shining as much as you can!
Me: ..... ^_^
Daisuke: The world is so pretty
Me: yeah, it's just sad so many people are so cruel and respectless too ouer planet
Daisuke: Im not! ^_^
Me: no you arent ^_^ your a good boy
Daisuke: oh no its snowing!
Me: oh not yet sweety, its not cold enough, but its raining, lets go inside and get some hot chokolate
Daisuke: YAY! ^O^
Daisuke: Thanks for telling me about Winther
Me: Your Welcome DaiDai ^_^
Daisuke: I love you <3
Me: i love you too Muffin ^.^
__________________________________________________________________________________________________ 29 Yatta! Yuuchi is finally home! [CP Yder]- d. 20-09-2007 04:16 Endelig er han hjemme ^.^ min yuuchi basse! Elsker ham allerede over alt *w* yder er en af mine fav. dollies! Han har lånt neos øjne,selvom det ikke er hans regtige øjnfarve! Ja yuuchi er vampyr, eller halv ^^; Sorry 4 spamming T_T ___________________________________________
Yuuchi: So this is Denmark.....i miss Japan
Yuuchi: Let's se, where is Number 150
Yuuchi: FINALLY! there it is!
½ Houer Later: Me: OMGOMGOMG im so sorry Yuu! i diden't hear you ring the bell ;_; Yuuchi: that might be because i knocked because the doorbell is unReachable for me! i told you i came today Baka! Me:Sorry ;__;
Yuuchi: Anyway my Clothes are all wet and dirty, i think i'll change Me: ok ._.
A little Later
Yuuchi: Im so tired, i guess i'll take a nap here untill Kinaii is here Me: uhmm
Yuuchi: *Yawn* What is it? Me: uhm kinaii will not be here today
Yuuchi: WHAT?! i told you i was comming today! Me: well Vincent coulden't bring him today >.<
Yuuchi: all this waiting and finally im here and then i must wait even more to hold him.... Me: ;___; Gomen Nasai!
Yuuchi: *sigh* it's okay i just miss him like hell! Me: i understand U_u
After Yuuchi got some sleep i spoke with him and made him model for me, here's the pictures
Yuuchi: well but if you want me to suffer then i'll make you suffer too, im talking Away your WoW untill kinaii is here! Me: WHAT?!!! NO FAIR!! it's not my fault kinaii isen't here yet Yuuchi: i know...i just like to see you freak out like that! xD Me: YOU MEANIE O.O!!
__________________________________________________________________________________________________ 30 My alternate universe[dolkot-kiss]- d. 23-10-2007 22:26 Så er jeg tilbage med lidt spam ^^ Ny vidunderlig faceup by: ledonardo da vincent *lol* xD (vincent her inde)
er virkelig blevet så glad for ham nu!! han er perfect!!
Ja og så lidt silent hill fanatic tema xD (spillet silent hill the orphen på mobilen hele dagen -__-;
Sorry for bad billede, de er taget med mobillos~~
Emne: Sv: NostalgiTrip [gamle og MANGE Billeder]IMG LOAD HEAVY Tirs Aug 04, 2009 8:07 am
wow sikke en masse :p Der er nogle rigtig gode nogle jeg er ret vilde med.. men for meget til jeg kan huske dem og peje dem ud for dig:p Tak for alle de fine billeder og historier
chuchu
Emne: Sv: NostalgiTrip [gamle og MANGE Billeder]IMG LOAD HEAVY Tirs Aug 04, 2009 7:55 pm
Zin: Tror det fordi de fleste stammer fra smallwonders.dk Forummet ^^ at du ikke kan huske dem..
Vincent
Antal indlæg : 215 Age : 39 Geografisk sted : Give Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: NostalgiTrip [gamle og MANGE Billeder]IMG LOAD HEAVY Tirs Aug 04, 2009 10:16 pm
det dejligt at se alle de gamle historier igen. havde glemt nogle af dem ^.^ desværre men det rart at få dem opfrisket ^__^
jeanet kaulitz
Antal indlæg : 809 Age : 38 Geografisk sted : Østjylland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: NostalgiTrip [gamle og MANGE Billeder]IMG LOAD HEAVY Ons Aug 05, 2009 10:40 pm
Awr det er så hyggeligt at se andres "dukker-gennem-tiden" ^^
Heh havde ikke lige læst teksten, så tænkte pludselig "that boy looks like Timo" - ooog det var det så. Ups haha
Har du egentlig stadig din mnf mod boy? Han var så nuttet <3
Vincent
Antal indlæg : 215 Age : 39 Geografisk sted : Give Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: NostalgiTrip [gamle og MANGE Billeder]IMG LOAD HEAVY Tors Aug 06, 2009 12:14 am
jeanet kaulitz skrev:
Awr det er så hyggeligt at se andres "dukker-gennem-tiden" ^^
Heh havde ikke lige læst teksten, så tænkte pludselig "that boy looks like Timo" - ooog det var det så. Ups haha
Har du egentlig stadig din mnf mod boy? Han var så nuttet <3
det har hun desværre ikke. hun byttede den kroppen væk til en pige krop og har nu en pigedukke i stedet ^^ men hovedet er her endnu =D
jeg tillod mig bare lige at svare
mystearica
Antal indlæg : 764 Age : 35 Geografisk sted : århus Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: NostalgiTrip [gamle og MANGE Billeder]IMG LOAD HEAVY Tors Aug 06, 2009 3:22 am
det er hyggeligt at se alle de dukker
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: NostalgiTrip [gamle og MANGE Billeder]IMG LOAD HEAVY
NostalgiTrip [gamle og MANGE Billeder]IMG LOAD HEAVY