Antal indlæg : 139 Age : 33 Geografisk sted : Herning Registration date : 05/01/09
Emne: Plum Garden ~DF Lu-Wen - Han~ Man Aug 03, 2009 8:49 am
I'ts Han.... once again well haha jah, var lige en smut ude i Mellaneys have i regn vejr fik nogle ikke alle, gode billeder... HP skal holde sig fra at lave kamera arg T-T,... Men det skal self ikk handle om HP's bæh kamera, men lille Han, i sin fine nye... dam dam DAM lyserøde kimono ^o^ og lyserøde sokker haha ps den underlige luse plet der er på nogle af billeder var en dråber der havde sat sig på linsen :3
Tak for kigget ^^
Haruka_Kite
Antal indlæg : 245 Age : 32 Geografisk sted : Storkøbenhavn Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Plum Garden ~DF Lu-Wen - Han~ Man Aug 03, 2009 9:55 pm
Han er godt nok sød i lyserød. :-) Af ren nysgerrighed; jeg mener da, at din lille Han er koreaner? I så fald, stemmer jeg for, at du får syet ham en hanbok engang! 8D Det ville være rigtig nuttet!
Shiku
Antal indlæg : 139 Age : 33 Geografisk sted : Herning Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: Plum Garden ~DF Lu-Wen - Han~ Tirs Aug 04, 2009 12:41 am
Haruka_Kite skrev:
Han er godt nok sød i lyserød. :-) Af ren nysgerrighed; jeg mener da, at din lille Han er koreaner? I så fald, stemmer jeg for, at du får syet ham en hanbok engang! 8D Det ville være rigtig nuttet!
Yup du har helt ret :3 Han er koreaner, siden jeg fik ham har jeg taenkt mig at anskaffe (eller sy) en hanbok til ham :3 kimonoen vare enlig bare en proeve
Kiba-kuun
Antal indlæg : 60 Age : 33 Geografisk sted : Rungsted Kyst Registration date : 04/01/09
Emne: Sv: Plum Garden ~DF Lu-Wen - Han~ Tirs Aug 04, 2009 3:24 am
uhh lyderød klær ham <3 Og hvor er den kimono bare fin. Savner måske lidt close ups af hans ansigt, så man får en følelse af at komme tættere på ham ^^ Men ellers fine poseringer og rigtig fin dreng <3
Nerdystreak
Antal indlæg : 946 Age : 43 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08