Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Chez Puki...

Go down 
+5
wolter
Gii-sama
birdie
Effle
TrekkieGrrrl
9 deltagere
ForfatterBesked
TrekkieGrrrl

TrekkieGrrrl


Antal indlæg : 58
Age : 58
Geografisk sted : Århus
Registration date : 30/12/08

Chez Puki... Empty
IndlægEmne: Chez Puki...   Chez Puki... Icon_minitimeFre Jan 02, 2009 8:57 am

Takked være min mor og det faktum at hun giver penge man selv skal købe sin julegave for, er jeg nu den glade ejer af et Puki-hus ^_^

Så.. sku' vi ikke kigge indenfor?

Chez Puki... ChezPuki01

Chez Puki... ChezPuki02

Chez Puki... ChezPuki03

Chez Puki... ChezPuki04

Chez Puki... ChezPuki05

Chez Puki... ChezPuki06

Chez Puki... ChezPuki07

Jeg planlægger at male det meste om, i al fald Snape's og Onikami's værelser. Og da det er temmelig skævt sine steder skal der også limes og spændes efter her og der. Men alt i alt er det et dejligt hus, og det lader da til at de fleste af de små er faldet godt til i det Wink

(Nekonome - Juusantai's Pukisha - ligger og sover under trappen, derfor kom han ikke lige med på billederne - men han bor der skam osse!)
Tilbage til toppen Go down
Effle

Effle


Antal indlæg : 107
Age : 32
Geografisk sted : Vejle
Registration date : 29/12/08

Chez Puki... Empty
IndlægEmne: Sv: Chez Puki...   Chez Puki... Icon_minitimeFre Jan 02, 2009 11:33 pm

Nøj hvor er det et flot hus Very Happy Stakkels Snape og Onikami, at de skal holde de lyserøde vægge ud (XD)
Tillykke med det ;D Glæder mig til forhåbentlig at se mere til dem i det
Tilbage til toppen Go down
birdie

birdie


Antal indlæg : 17
Age : 54
Geografisk sted : Norge
Registration date : 30/12/08

Chez Puki... Empty
IndlægEmne: Sv: Chez Puki...   Chez Puki... Icon_minitimeLør Jan 03, 2009 12:44 am

Gratulerer med flott hus, så stilig at det kan lukkes og åpnes! Jeg bestiller min første Lati (White) i dag, tror nok at jeg kommer til å skaffe meg både en liten tiny-familie og etterhvert et eget hus til dem! (Inspirert av Linda Gavin på flickr..)
Tilbage til toppen Go down
Gii-sama

Gii-sama


Antal indlæg : 60
Age : 33
Geografisk sted : Under en akatsuki kappe
Registration date : 29/12/08

Chez Puki... Empty
IndlægEmne: Sv: Chez Puki...   Chez Puki... Icon_minitimeLør Jan 03, 2009 1:45 am

Aww, der er rigtig blevet indrettet i det hus ^^ Hvor er det fint.
Tilbage til toppen Go down
wolter
Moderator
wolter


Antal indlæg : 1350
Age : 29
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 03/01/09

Chez Puki... Empty
IndlægEmne: Sv: Chez Puki...   Chez Puki... Icon_minitimeLør Jan 03, 2009 7:20 am

hmm.. hvor ser det hus bekendt ud.. xD SÅ fik du dig også et!! xD
iiiih.. hvor er det blevet fiiint!!!! <33
Måtte du også selv sætte dit sammen? >.< Det tog mig snart 2 timer om at sætte det sammen! >.<

Syns at dine pukier er kommet godt ind i det xD og det er rigtig flot!! <3
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
Nerdystreak

Nerdystreak


Antal indlæg : 946
Age : 43
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

Chez Puki... Empty
IndlægEmne: Sv: Chez Puki...   Chez Puki... Icon_minitimeLør Jan 03, 2009 7:54 am

Næh et fint hus de har fået sig. :-) Jeg er vild med "I'm drinking to forget about this wallpaper"-kommentaren. *griner højlydt*
Tilbage til toppen Go down
jeanet kaulitz

jeanet kaulitz


Antal indlæg : 809
Age : 37
Geografisk sted : Østjylland
Registration date : 30/12/08

Chez Puki... Empty
IndlægEmne: Sv: Chez Puki...   Chez Puki... Icon_minitimeLør Jan 03, 2009 8:47 am

Iiih hvor er det blevet fint ^^

Super fedt at de små har fået sig et sted at bo <3
Tilbage til toppen Go down
TrekkieGrrrl

TrekkieGrrrl


Antal indlæg : 58
Age : 58
Geografisk sted : Århus
Registration date : 30/12/08

Chez Puki... Empty
IndlægEmne: Sv: Chez Puki...   Chez Puki... Icon_minitimeLør Jan 03, 2009 10:38 am

Effle - tak. Og bare rolig, der skal nok komme flere historier fra huset. Men først skal det godt nok males!

birdie - Det er jo egentlig et legehus.. men det er en fin detalje med fronten, det gør osse at jeg kan holde kattene ude af det Wink

Gii-sama - ^_^ Ja det er da blevet helt godt. Indrøm at Pukier er SØDE! *GG*

wolter - ja det ligner noget man har set før, ikke? Wink Og ja, det kom usamlet - og i første omgang endda uden skillevæggene, så dem var jeg først nede og få her lige før nytår
Neutral Det var lidt øv ikke at kunne komme igang med at samle det med det samme. Jeg tog ikke tid på samlingen men en times tid tog det da nok. Og der manglede tre skruer >_< - og så er det pilskævt nogle steder *LOL* Men det går nok. Regner med at forbedre det lidt hen ad vejen.

Mary - Ja tapetet faldt ikke lige i alles smag (men omvendt synes pigerne at det er SÅ KÆRT). Nu mangler jeg bare at finde ud af hvor skrumlet skal opbevares.. det kan nok ikke blive stående på spisebordet...

Jeanet ^_^ Takker. Jeg tror de er glade for det. Men nu er alle de andre dukker jo blevet misundelige...
Tilbage til toppen Go down
Gii-sama

Gii-sama


Antal indlæg : 60
Age : 33
Geografisk sted : Under en akatsuki kappe
Registration date : 29/12/08

Chez Puki... Empty
IndlægEmne: Sv: Chez Puki...   Chez Puki... Icon_minitimeLør Jan 03, 2009 11:39 am

TrekkieGrrrl skrev:
Gii-sama - ^_^ Ja det er da blevet helt godt. Indrøm at Pukier er SØDE! *GG*

Jamen Puki'er ER søde! Men tror bare ikke der ville gå ret længe før jeg kunne få vendt en puki til noget uhyggeligt og grimt hvis jeg fik fingre i en xD;;
Tilbage til toppen Go down
TrekkieGrrrl

TrekkieGrrrl


Antal indlæg : 58
Age : 58
Geografisk sted : Århus
Registration date : 30/12/08

Chez Puki... Empty
IndlægEmne: Sv: Chez Puki...   Chez Puki... Icon_minitimeLør Jan 03, 2009 11:44 am

Gii-sama skrev:
TrekkieGrrrl skrev:
Gii-sama - ^_^ Ja det er da blevet helt godt. Indrøm at Pukier er SØDE! *GG*

Jamen Puki'er ER søde! Men tror bare ikke der ville gå ret længe før jeg kunne få vendt en puki til noget uhyggeligt og grimt hvis jeg fik fingre i en xD;;

Årh det ville du slet ikke ku' nænne når det kom til stykket!


vel...? Shocked
Tilbage til toppen Go down
jeanet kaulitz

jeanet kaulitz


Antal indlæg : 809
Age : 37
Geografisk sted : Østjylland
Registration date : 30/12/08

Chez Puki... Empty
IndlægEmne: Sv: Chez Puki...   Chez Puki... Icon_minitimeTirs Jan 06, 2009 7:30 am

Haha så må du jo til at købe et dukkehus i 1/3 også *G*

Snape er vel bare moody og vil ikke vise sin interesse og misundelse over det nye hus? Wink
Tilbage til toppen Go down
Taylor

Taylor


Antal indlæg : 457
Age : 32
Geografisk sted : kolding
Registration date : 06/01/09

Chez Puki... Empty
IndlægEmne: Sv: Chez Puki...   Chez Puki... Icon_minitimeTors Jan 08, 2009 11:45 pm

hvor er det flot.. det må da være dejligt at have fået et hus til dem Wink

fedt at man kan købe noget i danmark som man kan bruge.
det må sandelig være det gode ved puki'er ^-^
Tilbage til toppen Go down
wolter
Moderator
wolter


Antal indlæg : 1350
Age : 29
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 03/01/09

Chez Puki... Empty
IndlægEmne: Sv: Chez Puki...   Chez Puki... Icon_minitimeFre Jan 09, 2009 1:03 am

TrekkieGrrrl -> jo tak >.< kan godt huske min kamp med det dukke hus!
jeg siger bare: godt at jeg ikke var 7 år gammle og forventede at lege med det hus, juleaften! for så havde mine forældre travlt med at bygge.. Mine vægge er vildt skæve.. -.- og er så utilfreds med det dukkehus! badeværelset er meget lille -.-

MEN er nu glad for det alligevel xD og vil ikke af med det så hurtigt, selvom der er ting jeg ikke bryder mig om ved det.. xD
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
TrekkieGrrrl

TrekkieGrrrl


Antal indlæg : 58
Age : 58
Geografisk sted : Århus
Registration date : 30/12/08

Chez Puki... Empty
IndlægEmne: Sv: Chez Puki...   Chez Puki... Icon_minitimeFre Jan 09, 2009 3:44 am

wolter skrev:
TrekkieGrrrl -> jo tak >.< kan godt huske min kamp med det dukke hus!
jeg siger bare: godt at jeg ikke var 7 år gammle og forventede at lege med det hus, juleaften! for så havde mine forældre travlt med at bygge.. Mine vægge er vildt skæve.. -.- og er så utilfreds med det dukkehus! badeværelset er meget lille -.-
D

Badeværelset? Er der et badeværelse? *LOL*

Det har mine så ikke. På et tidspunkt ender jeg nok med at bygge en kælder på... eller noget *L* Ellers ka' de ikke være der... men indtil videre er jeg bare glad for at ha' et sted hvor mine dukkehusmøbler kan stå uden at være bunket fuldkommen sammen ^_^

Og ja.. godt man ikke var et lille barn juleaften. Specielt når de slkillevægge så manglede!
Tilbage til toppen Go down
wolter
Moderator
wolter


Antal indlæg : 1350
Age : 29
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 03/01/09

Chez Puki... Empty
IndlægEmne: Sv: Chez Puki...   Chez Puki... Icon_minitimeFre Jan 09, 2009 3:46 am

Trekkie -> jaaa xD jeg har fået et badeværelse, køknen, stue, og et gæsteværelse xD

men jaa.. det er rart at smide det ind i et hus.. istedet for at det roder i en bunke.. har jeg opdaget ved min Minifee..... xD
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
DekinaiYo

DekinaiYo


Antal indlæg : 188
Age : 32
Geografisk sted : København
Registration date : 31/12/08

Chez Puki... Empty
IndlægEmne: Sv: Chez Puki...   Chez Puki... Icon_minitimeFre Jan 09, 2009 4:23 am

Haha, jeg kan godt lide kontrasten på deres tøj og det søøøde lyserøde hus <3
Flotte billeder xD
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Chez Puki... Empty
IndlægEmne: Sv: Chez Puki...   Chez Puki... Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Chez Puki...
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Beskidte børn [Puki Pipi & Puki Pukisha]
» Demon ko [puki pipi & Puki pukisha]
» ¤=Puki Showoff=¤ (Puki Flora med mere)
» Rengørning [Puki pipi and Puki Pukisha]
» venner [Puki Pukisha & Puki Pipi]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Billedhistorier-
Gå til: