Antal indlæg : 797 Age : 42 Geografisk sted : Holstebro DK Registration date : 29/12/08
Emne: The art of seduction (Cp El & MNM Kaoru) Søn Aug 09, 2009 6:52 am
boots
Antal indlæg : 426 Age : 63 Geografisk sted : Taastrup Registration date : 06/02/09
Emne: Sv: The art of seduction (Cp El & MNM Kaoru) Søn Aug 09, 2009 6:59 am
Rigtig gode - og meget 'levende' billeder. Du har sørme stor glæde af dén bænk. (Bare jeg dog kunne få fat i sådan een).. På næstsidste billede ser det næsten ud som om han godter sig lidt.. Som om han tænker - hvor var dét nemt... Haha (Sorry - havde først skrevet 'hun'; men er blevet mindet om at det er 'han')
Guest Gæst
Emne: Sv: The art of seduction (Cp El & MNM Kaoru) Man Aug 10, 2009 12:41 am
Elsker det andet sidste billede, ligner lidt at Timo is smirking (dansk?) Flotte skarpe billeder og meget levende posseringer som tidligere nævt ^^
Astrid
Antal indlæg : 357 Age : 32 Geografisk sted : København Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: The art of seduction (Cp El & MNM Kaoru) Man Aug 10, 2009 4:04 am
Rigtig fede billeder! De ser meget naturtro ud pga. bænken Og det næstsidste billede - som tidligere sagt - er pissefedt; det ligner, Timo har sejrsfølelsen i behold
Gæst Gæst
Emne: Sv: The art of seduction (Cp El & MNM Kaoru) Ons Aug 26, 2009 7:17 am
rawr *eneste ord man kan komme på, der beskriver hvad man syntes* men mit ynglins billed er nummer otte, det ligner nemlig at han siger "rawr~" og alt ser så levende ud.
Taylor
Antal indlæg : 457 Age : 33 Geografisk sted : kolding Registration date : 06/01/09
Emne: Sv: The art of seduction (Cp El & MNM Kaoru) Ons Aug 26, 2009 8:34 am
mange gode billeder, men synes nu at 4-5-6 er ret kedelige, de ser hvert fald ikke meneskelige ud der. ^^
jeanet kaulitz
Antal indlæg : 809 Age : 38 Geografisk sted : Østjylland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: The art of seduction (Cp El & MNM Kaoru) Fre Aug 28, 2009 4:49 am
Tiko skrev:
mange gode billeder, men synes nu at 4-5-6 er ret kedelige, de ser hvert fald ikke meneskelige ud der. ^^
Altså jeg kan godt se at 5-6 måske er vinklet lidt forkert, men 4'eren kan jeg ikke se der er noget galt med hehe
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: The art of seduction (Cp El & MNM Kaoru)