Antal indlæg : 381 Age : 36 Geografisk sted : Aarhus, Denmark Registration date : 29/12/08
Emne: Min dukke "livsline" tråd xD Fre Jan 02, 2009 12:20 pm
Først fik jeg mig i 2005 anskaffet mig min Dollmore asha kid boy som stadig er min lille engel og favorit
Så bestildte jeg min karakter ryo i dukkeform (DollShe Hound)
Så adobterede jeg min første pige dukke (kiddelf Ani)
Et halvt år efter kom Asuka joey min (Dollkot kiss)
Så blev jeg 18 og i fødselsdags gave fik jeg *SKRIG* Neo af alle vennerne! min (Delf Shiwoo!)
Derefter købte jeg af heceta min minifee shiwoo MoMo (som jeg er ved og nyskabe, billede kommer)
Så kom min Daisuke strømmene(Mini fee soo )
Derfeter bestildte jeg mine to drenge Naoko og tauzuki MiniFee Shiwoo elf! (begge under opbygning)
Så købte jeg hovede til min ækeolog og bogholderske Hiro! (Delf Na-nu-ri06)
Så kom mijn vampyr yuuchi frem da jeg fik fat i hans hovede (Cp Yder)
så solgte jeg min kiddelf ani for og anskaffe mig Aik og jim,(bobobie tori og Pixie)
Og så købte jeg min Minifee Dark Elf Soo Ryzeas hovede (som også er under opbygning)
ShadowCatty
Antal indlæg : 45 Age : 33 Geografisk sted : Århus Registration date : 02/01/09
Emne: Sv: Min dukke "livsline" tråd xD Lør Jan 03, 2009 8:51 am
Damn du har mange dukker... Og de alle så specielle og smukke... Er meget meget meget vild med den grøn hudede der enten er Aik eller Jim... elsker håret, så sejt med de blå striber forest =)
mystearica
Antal indlæg : 764 Age : 35 Geografisk sted : århus Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: Min dukke "livsline" tråd xD Lør Jan 03, 2009 8:58 am
de er rigtig fine
Effle
Antal indlæg : 107 Age : 33 Geografisk sted : Vejle Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Min dukke "livsline" tråd xD Lør Jan 03, 2009 9:02 am
Det er godt nok nogle fine dukker!
Heceta
Antal indlæg : 797 Age : 42 Geografisk sted : Holstebro DK Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Min dukke "livsline" tråd xD Lør Jan 03, 2009 9:00 pm
ja du er da ved at have en del skønne skabninger må man sige
wolter Moderator
Antal indlæg : 1350 Age : 30 Geografisk sted : Fyn Registration date : 03/01/09
Emne: Sv: Min dukke "livsline" tråd xD Lør Jan 03, 2009 9:13 pm
aaww.. elsker bare dine dukker!! <33 mest fordi de er så unicke og smukke! <3 og syns det var rigtig smart med såden livsline xD skulle der næsten værer en tråd om xD
Zidora
Antal indlæg : 66 Age : 46 Geografisk sted : Helsinki, Finland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Min dukke "livsline" tråd xD Man Jan 05, 2009 1:23 am
Det er en fin flok, du har dig - de er meget forskellige og har alle meget personlighed.