Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Jagten på den helt rigtige ... (ting til dukkerne) Hvad er jeres "tilbehørsbesættelse"?

Go down 
+9
kittey
Zin
Ziggimaguagua
Maru
714
Heceta
Amano
Kinu
Nerdystreak
13 deltagere
ForfatterBesked
Nerdystreak

Nerdystreak


Antal indlæg : 946
Age : 43
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

Jagten på den helt rigtige ... (ting til dukkerne) Hvad er jeres "tilbehørsbesættelse"? Empty
IndlægEmne: Jagten på den helt rigtige ... (ting til dukkerne) Hvad er jeres "tilbehørsbesættelse"?   Jagten på den helt rigtige ... (ting til dukkerne) Hvad er jeres "tilbehørsbesættelse"? Icon_minitimeTors Mar 25, 2010 8:06 am

Mange har en idé om, hvordan deres dukker skal se ud. - De skal have en bestemt øjenfarve, en særlig paryk eller en speciel tøjstil. Og så går klapjagten ind på den helt rigtige ting til formålet. Nogle gange går det nemt … Andre gange viser det sig at være virkelig svært.
Er der noget, I konstant leder efter til jeres dukke, men som I bare ikke kan finde en helt perfekt version af? Har I efterhånden samlet fem forskellige par jeans, fordi I ikke kan finde det helt rigtige? Eller kigger I på parykker, hver gang I besøger en dukkeforhandlers webside, fordi I simpelthen ikke kan finde en I den blå farve, I gerne vil have?
- Del jeres “besættelse” med os andre (måske er der endda nogen, der har en idé til, hvor I kan finde det, I leder efter). :-)
Tilbage til toppen Go down
Kinu
Moderator
Kinu


Antal indlæg : 149
Age : 40
Geografisk sted : København
Registration date : 29/12/08

Jagten på den helt rigtige ... (ting til dukkerne) Hvad er jeres "tilbehørsbesættelse"? Empty
IndlægEmne: Sv: Jagten på den helt rigtige ... (ting til dukkerne) Hvad er jeres "tilbehørsbesættelse"?   Jagten på den helt rigtige ... (ting til dukkerne) Hvad er jeres "tilbehørsbesættelse"? Icon_minitimeTors Mar 25, 2010 8:11 am

Jeg har to ting der skal ses på hver gang jeg køber noget nogen nye steder fra. Den perfekte røde paryk og de perfekte røde øjne i lige præcist de nuancer jeg skal bruge. Det findes bare ikke x.x Det perfekte par briller til min Val er også efterhånden ved at blive en ting x.x
Tilbage til toppen Go down
Amano

Amano


Antal indlæg : 448
Age : 38
Geografisk sted : Vejle
Registration date : 16/11/09

Jagten på den helt rigtige ... (ting til dukkerne) Hvad er jeres "tilbehørsbesættelse"? Empty
IndlægEmne: Sv: Jagten på den helt rigtige ... (ting til dukkerne) Hvad er jeres "tilbehørsbesættelse"?   Jagten på den helt rigtige ... (ting til dukkerne) Hvad er jeres "tilbehørsbesættelse"? Icon_minitimeTors Mar 25, 2010 6:43 pm

Jeg har fundet næsten alt til den dreng jeg skal til at bestille, men kan ikke finde nogen "pilotbriller" alle solbriller jeg kigger på syndes jeg endeten er ens eller bare helt forkeret i farven... for kunne godt overeve at det ikke var pilotbriller, men bare nogen fedt nogen... og har kiggget mange steder, men syndes kun jeg er faldet over 2 steder der er briller... men jagten må forsætte, jeg stopper ikke får jeg finder noget jeg kan lige (hehe)
Tilbage til toppen Go down
Heceta

Heceta


Antal indlæg : 797
Age : 42
Geografisk sted : Holstebro DK
Registration date : 29/12/08

Jagten på den helt rigtige ... (ting til dukkerne) Hvad er jeres "tilbehørsbesættelse"? Empty
IndlægEmne: Sv: Jagten på den helt rigtige ... (ting til dukkerne) Hvad er jeres "tilbehørsbesættelse"?   Jagten på den helt rigtige ... (ting til dukkerne) Hvad er jeres "tilbehørsbesættelse"? Icon_minitimeTors Mar 25, 2010 7:32 pm

jeg leder efter den perfekte lange hvide let krøllede sd mohair wig..... men har ikke fundet den endnu.. jo Lucie har en, men hun vil nok kigge lidt hvis jeg napper den hehe
Tilbage til toppen Go down
714

714


Antal indlæg : 253
Age : 43
Geografisk sted : Uføret
Registration date : 29/12/08

Jagten på den helt rigtige ... (ting til dukkerne) Hvad er jeres "tilbehørsbesættelse"? Empty
IndlægEmne: Sv: Jagten på den helt rigtige ... (ting til dukkerne) Hvad er jeres "tilbehørsbesættelse"?   Jagten på den helt rigtige ... (ting til dukkerne) Hvad er jeres "tilbehørsbesættelse"? Icon_minitimeFre Mar 26, 2010 12:20 am

En brun furwig! Arrggghhh. en brun furwig, som kan bruges til en tilbagestrøget rockabilly frisure, hvilket vil sige at den både skal være rimelig lang i det, men også tynd i fibrene. Har kraftig mistanke om at mangel på god brun furwig forårsager at Carson nu er ude på et sidespor.

Jeg har lidt et tvillingesyndrom kørende med en blond furwig (ligesom en vis anden person... XD). En jeg kan klippe kort til en 40er herrefrisure, og som ikke kommer til at ligne .. et stykke tekstil der er klippet til. D: Iplehouse har rigtig gode furwigs til den slags, ville ønske de kunne lave nogle der var længere i hårene.

Og så ridestøvler! Et par pæne, troværdige ridestøvler! Hvor svært kan det være. D: Man finder et par der er fint designet, men så er skafterne ikke lange nok.

A propos Carson. En ca. 63 cm høj dukke med maskuline træk og ikke-spaghetti-arme, som kunne være en god Carson. Argl! Håber Iple snart får gang i de SID-dukker.

2rækkers pyramidenittebælte. Pyramidenitter findes, og læderbælter gør også. Hvorfor er der ikke nogen der kan finde ud af at kombinere disse to ting? D:

Og slutteligt: Et par SD hovedtelefoner, der ikke 1. ligner crap eller 2. er til dukker med hoveder på størrelse med omvendte badekar. *kaster kasserede akryløjne efter Dollwhy* Grr, grrr.
Tilbage til toppen Go down
Maru

Maru


Antal indlæg : 293
Age : 33
Geografisk sted : København
Registration date : 23/04/09

Jagten på den helt rigtige ... (ting til dukkerne) Hvad er jeres "tilbehørsbesættelse"? Empty
IndlægEmne: Sv: Jagten på den helt rigtige ... (ting til dukkerne) Hvad er jeres "tilbehørsbesættelse"?   Jagten på den helt rigtige ... (ting til dukkerne) Hvad er jeres "tilbehørsbesættelse"? Icon_minitimeFre Mar 26, 2010 4:13 am

Jeg leder sådan set bare efter et sæt tøj til min glati der passer til hans stil, men jeg ved ikke hans hans stil er. Så. . det er ret svært.
Tilbage til toppen Go down
Ziggimaguagua

Ziggimaguagua


Antal indlæg : 138
Age : 33
Geografisk sted : Danmark, København NV
Registration date : 30/12/08

Jagten på den helt rigtige ... (ting til dukkerne) Hvad er jeres "tilbehørsbesættelse"? Empty
IndlægEmne: Sv: Jagten på den helt rigtige ... (ting til dukkerne) Hvad er jeres "tilbehørsbesættelse"?   Jagten på den helt rigtige ... (ting til dukkerne) Hvad er jeres "tilbehørsbesættelse"? Icon_minitimeFre Mar 26, 2010 8:17 am

Jeg mangler den perfekte mohairwig til Kim. Hun startede med en hjemmelavet af garn, og u kan jeg ikke finde nogen der er fluffy nok, og samtidig den rigtige nuance. Mit sidste forsøg på at farve én gik helt skævt også :/ Så jeg er inde og kigge mohair wigs på alle nye sider Smile

Ellers er der ikke rigtig noget. Hun er (indtil videre) min eneste karakter-dukke, og jeg har ikke rigtig fundet hendes tøjstil endnu.
Tilbage til toppen Go down
Zin

Zin


Antal indlæg : 265
Age : 32
Geografisk sted : Amager
Registration date : 02/01/09

Jagten på den helt rigtige ... (ting til dukkerne) Hvad er jeres "tilbehørsbesættelse"? Empty
IndlægEmne: Sv: Jagten på den helt rigtige ... (ting til dukkerne) Hvad er jeres "tilbehørsbesættelse"?   Jagten på den helt rigtige ... (ting til dukkerne) Hvad er jeres "tilbehørsbesættelse"? Icon_minitimeLør Mar 27, 2010 10:56 pm

Jeg leder konstant efter lilla feminint drenge tøj til MSD'er. Min Hisoka er en ret feminin, genert og pæn dreng, men synes bare aldrig jeg kan finde de rigtige ting =_= Er endt med at lave en lilla trøje til ham, den klæder ham men ikke fantastisk godt lavet.

Og nu er jeg også begyndt at lede efter hvidt MSD pige tøj. Min nye pige Ophelia (på vej) er temmelig feminin hvid (lidt lyserød er også i orden) elver.

Så jeg kigger generelt efter billigt hvidt/lyserødt og mørkt lilla tøj Very Happy - ellers må jeg jo bare leve med at lave det selv :p
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jagten på den helt rigtige ... (ting til dukkerne) Hvad er jeres "tilbehørsbesættelse"? Empty
IndlægEmne: Sv: Jagten på den helt rigtige ... (ting til dukkerne) Hvad er jeres "tilbehørsbesættelse"?   Jagten på den helt rigtige ... (ting til dukkerne) Hvad er jeres "tilbehørsbesættelse"? Icon_minitimeLør Mar 27, 2010 11:15 pm

Et par solbriller. et par ligesom de her: http://hiritai.deviantart.com/art/black-like-my-coffee-106288376 , bare mere mørkebrunelige...ish.
><
Tilbage til toppen Go down
kittey

kittey


Antal indlæg : 181
Age : 31
Geografisk sted : Ringsted
Registration date : 03/01/09

Jagten på den helt rigtige ... (ting til dukkerne) Hvad er jeres "tilbehørsbesættelse"? Empty
IndlægEmne: Sv: Jagten på den helt rigtige ... (ting til dukkerne) Hvad er jeres "tilbehørsbesættelse"?   Jagten på den helt rigtige ... (ting til dukkerne) Hvad er jeres "tilbehørsbesættelse"? Icon_minitimeSøn Mar 28, 2010 12:37 am

Jeg kigger altid fter en lidt mere "moderne" street stil til Yuma, fandt en smule men det er ikke helt hvad jeg havde forstillet mig.
Og jeg kan bare ikke finde noget ordenligt "sexet" tøj til Kyonshi (men det er så også fordi han er hound størelse så meget af det jef finder ville han ikke kunne passe D: )
Tilbage til toppen Go down
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

Jagten på den helt rigtige ... (ting til dukkerne) Hvad er jeres "tilbehørsbesættelse"? Empty
IndlægEmne: Sv: Jagten på den helt rigtige ... (ting til dukkerne) Hvad er jeres "tilbehørsbesættelse"?   Jagten på den helt rigtige ... (ting til dukkerne) Hvad er jeres "tilbehørsbesættelse"? Icon_minitimeFre Jan 20, 2012 1:38 am

For et stykke tid siden ledte jeg efter en wig i orange rød i en bob style til SD. Det lyder simpelt, men at finde den i den kvalitet, jeg vil have var en større opgave. Så vupti, kom Leekeworld med nye limited farver, der inkluderer en orange rød og en stil jeg kunne bruge, og jeg er vild med Leekeworlds kvalitet. Så det ordnede sig selv.

Nu er jeg på jagt efter en helt hvid kjole, der skal være sådan lidt "stor" og pyntet, men stadig have en klassik fornemmelse over sig. En Dollheart fer er faktisk perfekt, men den er umulig at opstøve i hvid. Sad Så jeg leder over alt. På forskellige firmaers hjemmesider, ved folk man kan bestille ved, på Taobao, på DoAs markedsplace i forsøg på selv at sammensætte noget, men det er virkelig svært. Ofte finder jeg bare lolita kjoler, og de er for pyntede og desuden for barnlige.
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
noodle_kun

noodle_kun


Antal indlæg : 95
Age : 40
Geografisk sted : Midtjylland, Århus
Registration date : 09/06/11

Jagten på den helt rigtige ... (ting til dukkerne) Hvad er jeres "tilbehørsbesættelse"? Empty
IndlægEmne: Sv: Jagten på den helt rigtige ... (ting til dukkerne) Hvad er jeres "tilbehørsbesættelse"?   Jagten på den helt rigtige ... (ting til dukkerne) Hvad er jeres "tilbehørsbesættelse"? Icon_minitimeFre Jan 20, 2012 2:28 am

Jeg leder med lys og lygte efter en blå faux fur wig i SD størrelse. Jeg har lavet min Glenn om til Grimmjow og han ser altså lidt fjollet ud med den multi farvede punker-ish paryk jeg selv lavede til ham.

Jeg leder også efter en sort sd wig i det helt rigtige cut. Den skal være page og uden pandehår men sådan tilbagetrøjet og ikke bare midterskildning. + en sort msd wig, det skal nok være i fur men den skal være kort i siderne og kunne få lidt hanekam, men er bange for at "ødelægge" en paryk hvis jeg begynder at klippe i den for at gøre den kort i siderne.

Leder også efter det perfekte outfit til en kommende Msd. Deribland lange gule støvler gerne lidt sneekers agtige
Tilbage til toppen Go down
boots

boots


Antal indlæg : 426
Age : 63
Geografisk sted : Taastrup
Registration date : 06/02/09

Jagten på den helt rigtige ... (ting til dukkerne) Hvad er jeres "tilbehørsbesættelse"? Empty
IndlægEmne: Sv: Jagten på den helt rigtige ... (ting til dukkerne) Hvad er jeres "tilbehørsbesættelse"?   Jagten på den helt rigtige ... (ting til dukkerne) Hvad er jeres "tilbehørsbesættelse"? Icon_minitimeFre Jan 20, 2012 2:52 am

Guitarer. Både til msd'erne og tiny'erne. Jeg har kun 2 indtil nu; men jeg kigger konstant efter billige guitarer... og møbler til littlefee og msd'erne....
Tilbage til toppen Go down
http://www.supermario.webbyen.dk
Akutenshi Uke

Akutenshi Uke


Antal indlæg : 111
Age : 35
Geografisk sted : (Skifter lidt lige for tiden)
Registration date : 15/06/11

Jagten på den helt rigtige ... (ting til dukkerne) Hvad er jeres "tilbehørsbesættelse"? Empty
IndlægEmne: Sv: Jagten på den helt rigtige ... (ting til dukkerne) Hvad er jeres "tilbehørsbesættelse"?   Jagten på den helt rigtige ... (ting til dukkerne) Hvad er jeres "tilbehørsbesættelse"? Icon_minitimeMan Jan 23, 2012 10:40 am

Lige for tiden hedder den "Victorianske møbler i den rigtige størelse"
Jeg har simpelthen ingen idé om hvor jeg skal finde dem, eller hvordan jeg skal lave det, sløjd har aldrig været min stærke side =_=;;
Halvdelen af problemet er dog også manglen af plads på mit alt for lille kollegieværelse... D:
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Jagten på den helt rigtige ... (ting til dukkerne) Hvad er jeres "tilbehørsbesættelse"? Empty
IndlægEmne: Sv: Jagten på den helt rigtige ... (ting til dukkerne) Hvad er jeres "tilbehørsbesættelse"?   Jagten på den helt rigtige ... (ting til dukkerne) Hvad er jeres "tilbehørsbesættelse"? Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Jagten på den helt rigtige ... (ting til dukkerne) Hvad er jeres "tilbehørsbesættelse"?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Hvad er jeres yndlings firma?
» Jeres "dukkehus"
» Hvad laver jeres dukke/r i sommerferien?
» Rebirth Episode 01: "Birth of Harmony" [CP Chiwoo SH mod] Advarsel i selve post!
» Sjove udtalelser om dukker, som får andre til at undre sig ("Jeg skal snart have nye øjne ..." osv.)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: BJD-diskussion :: Generel dukkediskussion-
Gå til: