Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Liste over fragt firma'er [god og dårlig]

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
yokomo

yokomo


Antal indlæg : 42
Age : 37
Geografisk sted : Danmark
Registration date : 03/01/09

Liste over fragt firma'er [god og dårlig] Empty
IndlægEmne: Liste over fragt firma'er [god og dårlig]   Liste over fragt firma'er [god og dårlig] Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 10:23 pm

Hejsa, jeg syntes vi bør lave en liste over forksellige fragtfirma'er, så man kan se både den gode og den negative feedback af dem Smile
Jeg husker nemlig der var en del påstyr over et fragtfirma, som mange af R.G's dukke ejere nærmest "frygtede".
Hvis folk har et indput, så gør lidt som jeg har gjort: Firma, grund, note.
Jeg håber vi kan hjælpe hinanden på den måde, og husk, dette gælder både gode og dårlige oplevelser af fragt firma'erne ;3


Dårligt feedback:


Fragt firma: DHL
Grund:
- mangel på brev der siger at pakken bliver modtaget tideligere, derfor ingen forberedesle på at have penene klar.
- ingen mulighed for at betale told senere, skal betales på dagen pakken ankommer til køberen.
- 3 ugers levering på en bog der er mindre end en DVD kasette, fra England af
- Mangel på Track 'n' Trace nummer.

Note:
Vær forberedt på altid at have pengene på dig, inden for den periode sælgeren siger du vil modtage pakken, så du har pengene klar til at betale fragtmanden.


God Feedback:

Fragt Firma: EMS
Grund:
- pålidelige.
- Altid til tiden.
- hurtige.
- stort set altid sikret et T'n'T nummer
- god tracking.

Note: har aldrig selv oplevet noget som helst dårligt med dem, de er der altid på pletten, hurtige og man FÅR faktisk sit T'n'T nr, så man hele tiden kan følge sin pakke Smile

Fragt Firma: Post Danmark.
Grund:
- hurtige.
- altid til tiden (sådan da)
- efterlader en seddel hvis man ikke er hjemme.
- man får næsten altid et T'n'T nummer med.


Sidst rettet af yokomo Tirs Aug 18, 2009 8:58 pm, rettet i alt 3 gange
Tilbage til toppen Go down
Miki

Miki


Antal indlæg : 264
Age : 33
Geografisk sted : Aarhus
Registration date : 03/01/09

Liste over fragt firma'er [god og dårlig] Empty
IndlægEmne: Sv: Liste over fragt firma'er [god og dårlig]   Liste over fragt firma'er [god og dårlig] Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 10:33 pm

Dårlig feedback:

Fragt firma: UPS
Grund:
- De kommer når alle er på arbejde da de fragter fra firma til firma
- De sender først toldopkrævningen måneder efter levering
- Mangel på genrelle informationer

Note: Man kan maile dem/efterlade dem en seddel, så lægger de pakken et sikkert sted.

God feedback:


Fragt firma: DHL
- De er hurtige.
- Venlig behandling af kunderne
- God tracking (og underholdende at se hvor mange steder ens pakke når hen)
- Forstående og er til at lave aftaler med og f.eks. at komme igen på bestemte tidspunkter

Note: Have penge eller kreditkort parat da de afregner ved døren

Fragt firma: EMS
- Intet at melde udover at de er sikre hver gang
- God tracking

Note: intet at berette
Tilbage til toppen Go down
Lucie
Admin
Lucie


Antal indlæg : 116
Age : 42
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

Liste over fragt firma'er [god og dårlig] Empty
IndlægEmne: Sv: Liste over fragt firma'er [god og dårlig]   Liste over fragt firma'er [god og dårlig] Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 2:25 am

Jeg har flyttet dette emne, da det har relevans for de fleste dukketransaktioner, så det ikke blev væk i Alt muligt.

En lille fodnote: EMS er ikke et fragtfirma, men en ekspresservice der ydes af en lang række forskellige postselskaber. Smile
Tilbage til toppen Go down
714

714


Antal indlæg : 253
Age : 43
Geografisk sted : Uføret
Registration date : 29/12/08

Liste over fragt firma'er [god og dårlig] Empty
IndlægEmne: Sv: Liste over fragt firma'er [god og dårlig]   Liste over fragt firma'er [god og dårlig] Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 10:35 pm

Jeg har også lige et par stykker. ^^

Dårligt feedback:

Fragt firma: GLS
Grund:
- Er du ikke hjemme når de kommer med pakken, skal du hele vejen til Taastrup for at hente den. :S Sådan har det i alt fald været for mig.
- Der kommer altid told på. Altid, altid, altid.
- Intet forvarsel om hvornår din pakke kommer.


God Feedback:

Fragt Firma: UPS
Grund:
- God tracking.
- Har modtaget pakker fra dem et par gange - begge gange har jeg ikke været hjemme, og begge gange har de sørget for at sætte pakken hos en nabo/underbo. De klæbede oven i købet modtagelsessedlen på min hoveddør. Very Happy
- Jeg synes det er en fordel man først får toldopkrævningen et par måneder senere. ^^ Desværre er det altid fuld told, men netop derfor kan det være rart at have lidt ekstra tid til at skrabe penge sammen.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Liste over fragt firma'er [god og dårlig] Empty
IndlægEmne: Sv: Liste over fragt firma'er [god og dårlig]   Liste over fragt firma'er [god og dårlig] Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Liste over fragt firma'er [god og dårlig]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Firmaer, der tager layaway
» Firmaer, der tilbyder airmail
» regnen skylder de dårlig tider væk
» Valkan til Upp-con (aod Chi) (store billeder) (dårlig kvalitet)
» Ankomst af min første BJD (lidt nøgenhed) (stor billeder taget med dårlig mobil^^')

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Køb, salg og fællesordrer :: Links til og anmeldelser af onlinebutikker-
Gå til: