| Ankomst af min første BJD (lidt nøgenhed) (stor billeder taget med dårlig mobil^^') | |
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Hibari
Antal indlæg : 74 Age : 30 Geografisk sted : Et lille fint slot :3 Registration date : 13/11/09
| Emne: Ankomst af min første BJD (lidt nøgenhed) (stor billeder taget med dårlig mobil^^') Ons Jun 15, 2011 3:09 am | |
| Efter en lang måned lå min AOD chi og ventede på at blive pakket op Ud at pakken kom han^^ Der var sørme øjne med til ham :O Han kan vist meget godt lide min Pikachu ^^' men vil ikke fortælle mig hvad han hedder :O Når men velkommen til min lille unge herre (nu prikker han til mig) Så jeg må hellere sy ham noget tøj ^^' Tak for kigget^^ | |
|
| |
Wendy
Antal indlæg : 15 Age : 25 Geografisk sted : Møn <33 Registration date : 25/05/11
| Emne: Sv: Ankomst af min første BJD (lidt nøgenhed) (stor billeder taget med dårlig mobil^^') Ons Jun 15, 2011 3:48 am | |
| | |
|
| |
kittey
Antal indlæg : 181 Age : 31 Geografisk sted : Ringsted Registration date : 03/01/09
| Emne: Sv: Ankomst af min første BJD (lidt nøgenhed) (stor billeder taget med dårlig mobil^^') Ons Jun 15, 2011 3:50 am | |
| Tillykke med ham ^^ glæder mig til at se noget mere af ham ^^ | |
|
| |
Zhean
Antal indlæg : 202 Age : 33 Geografisk sted : Esbjerg Registration date : 14/09/10
| Emne: Sv: Ankomst af min første BJD (lidt nøgenhed) (stor billeder taget med dårlig mobil^^') Ons Jun 15, 2011 9:05 pm | |
| Wow tillykke med din første BJD!!! ^^
| |
|
| |
Prinsessen Admin
Antal indlæg : 817 Age : 38 Geografisk sted : Beijing, Kina Registration date : 29/12/08
| Emne: Sv: Ankomst af min første BJD (lidt nøgenhed) (stor billeder taget med dårlig mobil^^') Tors Jun 16, 2011 7:50 am | |
| Tillykke med ham Det bliver spændende, at se ham med face-up (og tøj)! | |
|
| |
Twinny.
Antal indlæg : 139 Age : 25 Geografisk sted : Møn Registration date : 05/06/10
| Emne: Sv: Ankomst af min første BJD (lidt nøgenhed) (stor billeder taget med dårlig mobil^^') Tors Jun 16, 2011 8:09 am | |
| Tillykke:) Glæder mig til af se mere til ham:) | |
|
| |
flame_angel
Antal indlæg : 135 Age : 39 Geografisk sted : København Registration date : 05/01/09
| Emne: Sv: Ankomst af min første BJD (lidt nøgenhed) (stor billeder taget med dårlig mobil^^') Søn Jun 19, 2011 4:36 am | |
| tillykke med ham Han ser virkelig godt ud i virkeligheden XD Han fik mig til at overveje om jeg skulle købe en Chi også XD har er super flot!!! | |
|
| |
Neko-cosplayer
Antal indlæg : 51 Age : 29 Geografisk sted : Als, Sønderjylland, Danmark. Registration date : 27/11/10
| Emne: Sv: Ankomst af min første BJD (lidt nøgenhed) (stor billeder taget med dårlig mobil^^') Søn Jun 19, 2011 9:35 am | |
| Tillykke! : D
Kan ikke vente med at se mere af ham~ | |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Ankomst af min første BJD (lidt nøgenhed) (stor billeder taget med dårlig mobil^^') | |
| |
|
| |
| Ankomst af min første BJD (lidt nøgenhed) (stor billeder taget med dårlig mobil^^') | |
|