LAD MIG DOG VÆRE I FRED! [Dollkot Kiss- Joey] Warning: Mange Bandeord!
+6
Taylor
Heceta
wolter
Manna
lille_Aki
chuchu
10 deltagere
Forfatter
Besked
chuchu
Antal indlæg : 381 Age : 36 Geografisk sted : Aarhus, Denmark Registration date : 29/12/08
Emne: LAD MIG DOG VÆRE I FRED! [Dollkot Kiss- Joey] Warning: Mange Bandeord! Tors Aug 13, 2009 10:37 am
Min lille nørde dreng, savner vist sin Kæreste Seiichi selvom han aldrig vil indrømme han har den slaks søde små "svagheder" hvadder også kom mig til overraskelse da jeg fandt ham i dag var min lille dreng åbenbart bruger briller..?!
Seiichi = Vincent's DollShe Hound Dukke!
O.B.S: Tog dem med min mobil da mit Camara's stick var væk og jeg havde bare inspirationen lige NU! så sorry for bad quality! og så fik jeg jo lige lavet ham en bærebar ^^; den blev liidt fail..
"Click Tap Tap tep Click CLICK Tap tep Click CLICK Tap Tap"
ChuChu: *Gaaab* Tror lige jeg vil børste tænder, slå en streg og så kravle i seng......WOAH!!!! joey?! Hvad laver du ude på Torilettet ?? og så midt om natten?? O_O;; Joey: HM?!!
Joey: Hvoffor fanden sover du ikke endnu?! ChuChu: T_T Jeg skulle lige se den film der var i tv færdig, og den var længere end forventet...!! Joey: Jesus Crist... Gå dog i seng... ChuChu: Hvoffor sover du entelig heller ike? og hvoffor sidder du her? du plejer da godt og kunne Game inde hos de andre?
Joey: *Lukker sin pc i* Det Rager hverken dig eller de andre... ChuChu: O.o... Aww kom nu, chatter du med seiichi? savner du ham virkelig så meget? du kan jo bare besøge ham i stædet for han altid skal besøge dig? du bør vise ham lidt mere at du også elsker ham....??
Joey: JEG GIDDER IKKE TALE OM DET!
ChuChu SHHHhhh...! de andre sover, de behøver ikke vækkes af os.. Joey: ..... jeg gidder bare ikke snakke om den slaks, det rager ikke dig okay? ChuChu: Unskyld ._. vil jo bare gerne vide hvad der sker i dit liv...
Joey: Unskyld, jeg vil ikke virke som en sur idiot... jeg er bare ikke så god til og tale om den her slaks okay... det er privat....
ChuChu: Okay skal nok lade være med og blande mig mere i dit og Seiichis natteflirteri ^o^ Joey: GNN!! -_-;;;
ChuChu: Okay Okay i get it! unskyld Joey ^^;;; oh ja O.O vidste ikke du brugte briller! det da totaldt nuttet! Ved SEiichi godt du bruger briller? Joey: ....NU HOLDER DU ALTSÅ BARE KÆFT OG LADER MIG VÆRE I FRED!!!!!
ChuChu: O.O;; må helre lade ham være lidt...som han sagde men ToT han har jo intaget min seng?! *små bange for og forstyrre mere* Nå så tager jeg bare sofaen.... Suk da..
Joey: *Rødme Rødme, Lille Fnis, Rødme, Skrive* Seiichi-sama ~ <3<3<3
Sidst rettet af chuchu Fre Aug 14, 2009 12:05 am, rettet i alt 2 gange
lille_Aki
Antal indlæg : 457 Age : 36 Geografisk sted : Aalborg Registration date : 24/04/09
Emne: Sv: LAD MIG DOG VÆRE I FRED! [Dollkot Kiss- Joey] Warning: Mange Bandeord! Tors Aug 13, 2009 11:22 am
hvor han altså bare nuttet!!mens man læser glemmer man at de er taget i mobil >.<
Manna
Antal indlæg : 719 Age : 34 Geografisk sted : Sjælland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: LAD MIG DOG VÆRE I FRED! [Dollkot Kiss- Joey] Warning: Mange Bandeord! Tors Aug 13, 2009 9:42 pm
Jeg tænkte heller ikke over kvaliteten, det er dog den sødeste lille mand du har dig der <3 Det er en god historie, og jeg syntes da bestemt ikke at pc'en er blevet fail, jeg syntes den er skide super flot ö Håber ikke du har sovet dårligt på sofaen *ae ae*
wolter Moderator
Antal indlæg : 1350 Age : 30 Geografisk sted : Fyn Registration date : 03/01/09
Emne: Sv: LAD MIG DOG VÆRE I FRED! [Dollkot Kiss- Joey] Warning: Mange Bandeord! Tors Aug 13, 2009 10:48 pm
virkelige snynd med kvaliteten! >o< Selvom man prøver at koncentrere sig om selve historien, er det lidt svært! ^^; MEN syns at historien var, sød, god og meget livlig! Så ville lige efter lade en kommentar xDD
Chuchu.. Hvor er du ond! T___T Lad den lille dreng være!! Kan du ikke se at han bare gerne vil være i fred og skrive med Seiichi? XDD Du minder mig lidt om en mor, der vil vide ALT! Og som er rigtig bekymret! xDD Virkelig godt lavet! x'3 Og hvor er Joey bare sød!!! x'3 <3 (elsker hans sko! sådan nogle har jeg engang haft!! T____T <3)
Heceta
Antal indlæg : 797 Age : 42 Geografisk sted : Holstebro DK Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: LAD MIG DOG VÆRE I FRED! [Dollkot Kiss- Joey] Warning: Mange Bandeord! Tors Aug 13, 2009 11:00 pm
Lille Joey, du skal da vist på ferie hos mig og puttes om Hehe sikke en personlighed han har, han er en gavflab høhø
Dejlig historie med et godt flow.
Taylor
Antal indlæg : 457 Age : 33 Geografisk sted : kolding Registration date : 06/01/09
Emne: Sv: LAD MIG DOG VÆRE I FRED! [Dollkot Kiss- Joey] Warning: Mange Bandeord! Tors Aug 13, 2009 11:57 pm
hvor er det da en sød lile story ^^
personligt lagde jeg ikke mærke til kvaliteten. udover åske på et enkelt billede eller to.
den eneste ting jeg undrede mig en anelse over var.. er de to sidste billeder ikke de samme xD
chuchu
Antal indlæg : 381 Age : 36 Geografisk sted : Aarhus, Denmark Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: LAD MIG DOG VÆRE I FRED! [Dollkot Kiss- Joey] Warning: Mange Bandeord! Fre Aug 14, 2009 12:05 am
Tiko: ikke helt, hvis du ser op i venstre hjørne er det fra to forskellige vinkler ^^
wolter Moderator
Antal indlæg : 1350 Age : 30 Geografisk sted : Fyn Registration date : 03/01/09
Emne: Sv: LAD MIG DOG VÆRE I FRED! [Dollkot Kiss- Joey] Warning: Mange Bandeord! Fre Aug 14, 2009 12:35 am
Chuchu - Har du lige skiftet billedet ud? Syns også at de var ens.. xD
chuchu
Emne: Sv: LAD MIG DOG VÆRE I FRED! [Dollkot Kiss- Joey] Warning: Mange Bandeord! Fre Aug 14, 2009 12:39 am
Nej O.O du kan selv se på min photbusket de er uploadet samme tidspunkt i nat ^^
lupus-wolfy
Antal indlæg : 637 Age : 35 Geografisk sted : fyn Registration date : 28/06/09
Emne: Sv: LAD MIG DOG VÆRE I FRED! [Dollkot Kiss- Joey] Warning: Mange Bandeord! Fre Aug 14, 2009 4:35 am
genialt fundte på ^^ og så liv artigt OwO
frkmm
Antal indlæg : 123 Age : 30 Geografisk sted : DK Registration date : 04/05/09
Emne: Sv: LAD MIG DOG VÆRE I FRED! [Dollkot Kiss- Joey] Warning: Mange Bandeord! Fre Aug 14, 2009 4:47 am
Hvor er Joey nuttet :3
Dejlig billedhistorie!
Vincent
Antal indlæg : 215 Age : 39 Geografisk sted : Give Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: LAD MIG DOG VÆRE I FRED! [Dollkot Kiss- Joey] Warning: Mange Bandeord! Fre Aug 14, 2009 8:34 pm
Seii: jeg vidste ikke du brugt briller.... *smiler lidt*
uhhh den er så flot den her story =O må hellere få lavet et respond fra seii til dig super billeder synes jeg =D jeg synes ik det gør noget det er taget med mobilen overhovedet. og den pc er bare så flot!! wow
DekinaiYo
Antal indlæg : 188 Age : 33 Geografisk sted : København Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: LAD MIG DOG VÆRE I FRED! [Dollkot Kiss- Joey] Warning: Mange Bandeord! Søn Aug 23, 2009 12:09 am
Nuurh, hvor er Joey heligt XD Han personlighed kommer slår godt igennem i den her billedhistorie, eller det synes jeg i hverfald XD Mens jeg læste den følte jeg rigtigt jeg kendte ham haha XD Også rigtig flotte billeder, man lægger ikke umiddelbart mærke til at de er taget med mobil XD
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: LAD MIG DOG VÆRE I FRED! [Dollkot Kiss- Joey] Warning: Mange Bandeord!
LAD MIG DOG VÆRE I FRED! [Dollkot Kiss- Joey] Warning: Mange Bandeord!