Antal indlæg : 381 Age : 36 Geografisk sted : Aarhus, Denmark Registration date : 29/12/08
Emne: The spring is comming~ [Dollkot Kiss] Man Jan 31, 2011 2:25 am
Jeg vågnede i morges med solen skinnene ind af mit vindue og Vincent der stod og smilede, jeg blev så glad af det lune lyde vejr! jeg kunne slet ikke stoppe med og smile! så jeg hev AsukaJoey med udenfor for og tage lidt billeder! elsker virkelig den dukke! jeg ville aldrig kunne skille mig af med ham <3 (fik ham i 2005 ^o^ så han er lidt gammel!) Eih...håber virkelig i kan lide billederne allesammen! <3
Glædelig Forår!
og lidt extra bare for i kan se den fantastiske udsigt Asuka Joey og jeg nød!
mystearica
Antal indlæg : 764 Age : 35 Geografisk sted : århus Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: The spring is comming~ [Dollkot Kiss] Man Jan 31, 2011 4:44 am
han er rigtig dejlig jeg kan godt lide farven på hans wig
det er også nogle dejlige billieder af naturen du har taget, det var også dejligt vejr hos os
Zhean
Antal indlæg : 202 Age : 33 Geografisk sted : Esbjerg Registration date : 14/09/10
Emne: Sv: The spring is comming~ [Dollkot Kiss] Man Jan 31, 2011 5:12 am
Godt nok nogle smukke billeder du har taget ^^ vinklerne til ham er bare vildt passende!! Han er utrolig køn ^^
Neko-cosplayer
Antal indlæg : 51 Age : 29 Geografisk sted : Als, Sønderjylland, Danmark. Registration date : 27/11/10
Emne: Sv: The spring is comming~ [Dollkot Kiss] Man Jan 31, 2011 5:33 am
Hvor er han køn, kan næsten ikke lade være med at kigge på ham. Han har virkelig nogle skønne øjne ^^' - Og sikke et dejligt vejr ^^
jeanet kaulitz
Antal indlæg : 809 Age : 38 Geografisk sted : Østjylland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: The spring is comming~ [Dollkot Kiss] Man Jan 31, 2011 9:16 am
Ih ja det var bare SkØNT vejr at vågne op til i dag : D
Kan super godt lide lyset der falder på ham i billederne. Han er rigtig sød.
Gæst Gæst
Emne: Sv: The spring is comming~ [Dollkot Kiss] Fre Feb 04, 2011 4:20 am
Hvor er han fin! Og iih, hvor har i fint vejr! Jeg har stadigvæk sne hernede og blæsevejr >.< Det er trælst.. Så hver gang jeg prøver at stille dukkerne op ude i haven, vælter de pga. blæse vejret! -.- Men virkelig gode billeder!
HaruAwesome
Antal indlæg : 22 Age : 29 Geografisk sted : Space ~ Registration date : 06/02/11
Emne: Sv: The spring is comming~ [Dollkot Kiss] Man Feb 07, 2011 6:09 am
Utroligt smukke billeder ! Fine vinkler og lyset er oss rigtig godt xD<3 Din dukke er oss rigtig fin og tøjet klær ham godt! :3
Alex
Antal indlæg : 115 Age : 34 Geografisk sted : United Kingdom Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: The spring is comming~ [Dollkot Kiss] Søn Feb 13, 2011 10:47 pm
Flotte billeder! :3 Det ser så dejlig ud! SOL!
Han er virkelig flot. Elsker den wig han har!
Kirie
Antal indlæg : 152 Age : 33 Geografisk sted : Glostrup Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: The spring is comming~ [Dollkot Kiss] Tirs Feb 15, 2011 1:24 am
haha selvom man ikke skulle tro det er forår med alt det random vejr vi har for tiden så er det nogle dejlige billeder du har taget ^__^! dejligt med noget SOL!!! de første billeder giver en følelse af varme :3 hans wig er flot, den ligner faktisk en jeg også har >__>