Antal indlæg : 130 Age : 114 Geografisk sted : Bornholm Registration date : 31/12/08
Emne: + Dark Alice + ( Souldoll Amy ) Man Aug 24, 2009 7:33 am
Jeg har haft minus tid + energi til at få taget 'proper piccies' af mine dukker i meget laaang tid nu- men her er alligevel et par 'Alice in Wonderland' inspirerede fotos af Tiny, min Souldoll Amy (som jeg vist aldrig før har postet fotos af?). Jeg ÆLSKER denne pige såååå meget- og hun er virkelig skøn, men jeg finder hende ret tricky at fotografere i forhold til mine andre dukker- så ja, hun er ikke så fotogen men dejlig dejlig dejlig aligevel!^^
Hendes øjne er fra Masterpiece, hendes face up default og hendes kjole er fra Tonner
*Kram til alle på RG herfra* <3
"One of the secrets of life is that all that is really worth doing is what we do for others" - LEWIS CARROLL
Ponpyon
Antal indlæg : 689 Age : 34 Geografisk sted : . . . Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: + Dark Alice + ( Souldoll Amy ) Man Aug 24, 2009 7:53 am
det er virkelig nogle lækre billeder! og så siger du hun ikke er fotogen, jeg sys da det går meget godt Elsk på nr 3!!!!! me lufs it! Dejlige billeder med masser af variation men stadig inden for samme stil! En super fin Alice in Wonderland udgave/fortolkning
chuchu
Antal indlæg : 381 Age : 36 Geografisk sted : Aarhus, Denmark Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: + Dark Alice + ( Souldoll Amy ) Man Aug 24, 2009 8:00 am
Hvilket er et af mine ynglings spil!! (Elsker det forvringede alice theme!!)
Hvor er hun bare dejlig! og på trods af du siger det er tricky, så har du taget de billeder meget smukt! Elsker den gustne kanin i bagrunden, og hvor er hun bare smuk!!! Elsk på! Lotte hun er en darling >w< <3
Chazzi
Antal indlæg : 680 Age : 35 Geografisk sted : Aarhus Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: + Dark Alice + ( Souldoll Amy ) Man Aug 24, 2009 8:14 am
Gud, hvor er det bare nogle lækre billeder! O.O Bliver helt skræmt af, at se på dem, hvor den store kanin er i baggrunden.. Og så ser din pige bare så glad-agtig ud på nogle af billederne, som om den skræmmende kanin slet ikke er det XDD
LiChan
Antal indlæg : 178 Age : 36 Geografisk sted : København (men kommer fra Aalborg) Registration date : 14/04/09
Emne: Sv: + Dark Alice + ( Souldoll Amy ) Man Aug 24, 2009 5:33 pm
OMG HVOR ER DET NOGLE FEDE BILLEDER! Det er jo helt vildt jeg elsker dem! ALLESAMMEN! Men min favoritter er nok nr. 3 og 9. Det minder mig om hvor meget jeg glæder mig til at se den film XD Den må godt skynde sig at komme.
Lotte Rotten
Antal indlæg : 130 Age : 114 Geografisk sted : Bornholm Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: + Dark Alice + ( Souldoll Amy ) Man Aug 24, 2009 6:50 pm
Tak for de meget søde comments <3
Ponpyon~~ haha jeg får helt dårlig samvittighed over for min stakkels dukke over at jeg siger hun ikke er fotogen!^^ Men er glad for at du kan lide billederne!
chuchu~~ !!!!! Jeg elsker osse American McGees Alice! Godt nok mange år siden jeg spillede det, men hold da kæft hvor var det sjovt dengang (selvom nogle af banerne gjorde en' lidt søsyg/svimmel^^)
Chazzi~~ Ja, jeg blir selv lidt bange over den kanin i baggrunden! :S Men jeg tror ikke at lille Miss Tiny er bange for noget som helst!
LiChan~~ Uhhh ja, traileren for Tim Burtons version af Alice In Wonderland ser ihvertfald spændende ud- men man kan vist næsten ikke andet end at elske alt hvad den mand laver!!
Beatie
Antal indlæg : 39 Age : 39 Geografisk sted : Nyborg Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: + Dark Alice + ( Souldoll Amy ) Man Aug 24, 2009 7:46 pm
Uh, en smuk Soulkid <3 <3 Har selv én på vej (Linn).
Jeg tror jeg ved hvad du mener med at hun ikke er fotogen. Jeg har hørt rigtig meget om, at en håndfuld af Souldolls dukker er ret asymmetriske i ansigterne. Måske er det noget med det?
Anyhoot, det er vildt dejligt at se din pige! Hun er skøn og hvis det ikke var fordi jeg havde ønsket mig en Linn forevigt, ville jeg måske have valgt Amy. Hvor er du heldig. ^^
Gæst Gæst
Emne: Sv: + Dark Alice + ( Souldoll Amy ) Man Aug 24, 2009 8:02 pm
O U O... *stun* Hvor er hun dog super dejlig<3 Hvor er det ærgeligt at du har holdt denne skønhed for dig selv hele tiden DD< Vil se mere af dine dejlige dukker<3
714
Antal indlæg : 253 Age : 43 Geografisk sted : Uføret Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: + Dark Alice + ( Souldoll Amy ) Man Aug 24, 2009 8:43 pm
Virkelig fantastisk smukke og gennemarbejdede billeder. Og rart at se dig lægge noget op - det er lang tid siden. ^^ Hvad synes du så om kroppen?
MuseumBizarro
Antal indlæg : 109 Age : 50 Geografisk sted : Taastrup Registration date : 11/07/09
Emne: Sv: + Dark Alice + ( Souldoll Amy ) Man Aug 24, 2009 10:23 pm
Hvilket er et af mine ynglings spil!! (Elsker det forvringede alice theme!!)
Hvor er hun bare dejlig! og på trods af du siger det er tricky, så har du taget de billeder meget smukt! Elsker den gustne kanin i bagrunden, og hvor er hun bare smuk!!! Elsk på! Lotte hun er en darling >w< <3
Lige min tanke, spiller det selv engang imellem, når tankerne skal et andet sted hen...
lupus-wolfy
Antal indlæg : 637 Age : 35 Geografisk sted : fyn Registration date : 28/06/09
Emne: Sv: + Dark Alice + ( Souldoll Amy ) Tirs Aug 25, 2009 3:14 am
wouw OwO hvor hun skøn
Heceta
Antal indlæg : 797 Age : 42 Geografisk sted : Holstebro DK Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: + Dark Alice + ( Souldoll Amy ) Tirs Aug 25, 2009 6:43 am
hvor er hun smuk og hun er da bestemt fotogen, det syntes jeg ihvertfald. Hun er smuk. Elsker dit tema, og det dejlige twist der er over din billed serie.
jeanet kaulitz
Antal indlæg : 809 Age : 38 Geografisk sted : Østjylland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: + Dark Alice + ( Souldoll Amy ) Ons Sep 02, 2009 6:11 am
Hov de her billeder havde jeg slet ikke set---
OMG synes der er noget vildt uhyggeligt over det her shoot. Tror det er blandingen af det mørke og så hendes øjne ... Super fedt!!!!
Astrid
Antal indlæg : 357 Age : 32 Geografisk sted : København Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: + Dark Alice + ( Souldoll Amy ) Fre Sep 04, 2009 4:20 am
Wow! Det er nogle superskønne billeder! De er utroligt udtryksfulde og perfekt skarpe ^^ Den pige er også rigtig smuk. Hendes hånd ser utroligt elegant ud på første billede ^____^
lille_Aki
Antal indlæg : 457 Age : 36 Geografisk sted : Aalborg Registration date : 24/04/09
Emne: Sv: + Dark Alice + ( Souldoll Amy ) Fre Sep 04, 2009 4:54 am
hvor er de bare nogle nice billeder og du siger hun ikke er fotogen hun er bare rigtig smuk og ser dejlig ud >_<
Shinku
Antal indlæg : 20 Age : 29 Geografisk sted : Danmark Registration date : 20/05/09
Emne: Sv: + Dark Alice + ( Souldoll Amy ) Tors Sep 17, 2009 7:23 am
Hvor har du dog taget de billeder? O.O I hvert fald er baggrunden virkelig flot! Og det er hun også meget selv! Elsker hendes øjne <3 Det er rigtig flot, at stort set det hele er lyseblåt/gråblot og sort 8D SUper flotte billeder
Kurisu Moderator
Antal indlæg : 645 Age : 35 Geografisk sted : Søllerød Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: + Dark Alice + ( Souldoll Amy ) Tors Sep 17, 2009 7:38 am
Det er skønt så godt det hele er sat sammen. Virkelig gennemført. <3 Jeg savnede en sløjfe i hendes hår i starten, men det fik jeg jo efterhånden som jeg scrollede ned i billederne, brilliant. Øjnene er virkelig også bare en vildt god detalje! ^^