Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.

ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

+ Dark Alice + ( Souldoll Amy )

Go down 
+11
jeanet kaulitz
Heceta
lupus-wolfy
MuseumBizarro
714
Beatie
LiChan
Chazzi
chuchu
Ponpyon
Lotte Rotten
15 deltagere
ForfatterBesked
Lotte Rotten

Lotte Rotten

Antal indlæg : 130
Geografisk sted : Bornholm
Registration date : 31/12/08

+ Dark Alice +  ( Souldoll Amy ) Empty
IndlægEmne: + Dark Alice + ( Souldoll Amy )   + Dark Alice +  ( Souldoll Amy ) Icon_minitimeMan Aug 24, 2009 7:33 am

Jeg har haft minus tid + energi til at få taget 'proper piccies' af mine dukker i meget laaang tid nu- men her er alligevel et par 'Alice in Wonderland' inspirerede fotos af Tiny, min Souldoll Amy (som jeg vist aldrig før har postet fotos af?). Jeg ÆLSKER denne pige såååå meget- og hun er virkelig skøn, men jeg finder hende ret tricky at fotografere i forhold til mine andre dukker- så ja, hun er ikke så fotogen men dejlig dejlig dejlig aligevel!^^

Hendes øjne er fra Masterpiece, hendes face up default og hendes kjole er fra Tonner albino

*Kram til alle på RG herfra* <3

+ Dark Alice +  ( Souldoll Amy ) Delete153-1

+ Dark Alice +  ( Souldoll Amy ) Delete091

+ Dark Alice +  ( Souldoll Amy ) Delete080

+ Dark Alice +  ( Souldoll Amy ) Delete120

+ Dark Alice +  ( Souldoll Amy ) Delete131

+ Dark Alice +  ( Souldoll Amy ) Delete157

+ Dark Alice +  ( Souldoll Amy ) Delete099

+ Dark Alice +  ( Souldoll Amy ) Delete113

+ Dark Alice +  ( Souldoll Amy ) Delete201

+ Dark Alice +  ( Souldoll Amy ) Delete206

"One of the secrets of life is that all that is really worth doing is what we do for others" - LEWIS CARROLL
Tilbage til toppen Go down
Ponpyon

Ponpyon

Antal indlæg : 689
Geografisk sted : . . .
Registration date : 30/12/08

IndlægEmne: Sv: + Dark Alice + ( Souldoll Amy )   + Dark Alice +  ( Souldoll Amy ) Icon_minitimeMan Aug 24, 2009 7:53 am

Wooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooow!!!
o(QwQ)o

det er virkelig nogle lækre billeder! og så siger du hun ikke er fotogen, jeg sys da det går meget godt
Elsk på nr 3!!!!! me lufs it!
Dejlige billeder med masser af variation men stadig inden for samme stil!
En super fin Alice in Wonderland udgave/fortolkning
chuchu

chuchu

Antal indlæg : 381
Geografisk sted : Aarhus, Denmark
Registration date : 29/12/08

IndlægEmne: Sv: + Dark Alice + ( Souldoll Amy )   + Dark Alice +  ( Souldoll Amy ) Icon_minitimeMan Aug 24, 2009 8:00 am

ÅÅÅÅhhhh hvor er hun skøn!! hun minder mig SÅ meget om
https://www.youtube.com/watch?v=3o-19MnWlUc

Hvilket er et af mine ynglings spil!! (Elsker det forvringede alice theme!!)

Hvor er hun bare dejlig! og på trods af du siger det er tricky, så har du taget de billeder meget smukt!
Elsker den gustne kanin i bagrunden, og hvor er hun bare smuk!!! Elsk på! Lotte hun er en darling >w< <3
Chazzi

Chazzi

Antal indlæg : 680
Geografisk sted : Aarhus

IndlægEmne: Sv: + Dark Alice + ( Souldoll Amy )   + Dark Alice +  ( Souldoll Amy ) Icon_minitimeMan Aug 24, 2009 8:14 am

Gud, hvor er det bare nogle lækre billeder! O.O Bliver helt skræmt af, at se på dem, hvor den store kanin er i baggrunden.. Og så ser din pige bare så glad-agtig ud på nogle af billederne, som om den skræmmende kanin slet ikke er det XDD
http://tjassi.blogspot.dk/
LiChan

LiChan

Antal indlæg : 178
Geografisk sted : København (men kommer fra Aalborg)
Registration date : 14/04/09

IndlægEmne: Sv: + Dark Alice + ( Souldoll Amy )   + Dark Alice +  ( Souldoll Amy ) Icon_minitimeMan Aug 24, 2009 5:33 pm

OMG HVOR ER DET NOGLE FEDE BILLEDER! Det er jo helt vildt jeg elsker dem! ALLESAMMEN! Men min favoritter er nok nr. 3 og 9.
Det minder mig om hvor meget jeg glæder mig til at se den film XD Den må godt skynde sig at komme.
Lotte Rotten

Lotte Rotten

Antal indlæg : 130
Geografisk sted : Bornholm
Registration date : 31/12/08

IndlægEmne: Sv: + Dark Alice + ( Souldoll Amy )   + Dark Alice +  ( Souldoll Amy ) Icon_minitimeMan Aug 24, 2009 6:50 pm

Tak for de meget søde comments <3

Ponpyon~~ haha jeg får helt dårlig samvittighed over for min stakkels dukke over at jeg siger hun ikke er fotogen!^^ Men er glad for at du kan lide billederne!

chuchu~~ !!!!! Jeg elsker osse American McGees Alice! Godt nok mange år siden jeg spillede det, men hold da kæft hvor var det sjovt dengang (selvom nogle af banerne gjorde en' lidt søsyg/svimmel^^)

Chazzi~~ Ja, jeg blir selv lidt bange over den kanin i baggrunden! :S Men jeg tror ikke at lille Miss Tiny er bange for noget som helst!

LiChan~~ Uhhh ja, traileren for Tim Burtons version af Alice In Wonderland ser ihvertfald spændende ud- men man kan vist næsten ikke andet end at elske alt hvad den mand laver!!
Beatie

Beatie

Antal indlæg : 39
Geografisk sted : Nyborg

IndlægEmne: Sv: + Dark Alice + ( Souldoll Amy )   + Dark Alice +  ( Souldoll Amy ) Icon_minitimeMan Aug 24, 2009 7:46 pm

Uh, en smuk Soulkid <3 <3 Har selv én på vej (Linn).

Jeg tror jeg ved hvad du mener med at hun ikke er fotogen. Jeg har hørt rigtig meget om, at en håndfuld af Souldolls dukker er ret asymmetriske i ansigterne. Måske er det noget med det?

Anyhoot, det er vildt dejligt at se din pige! Hun er skøn og hvis det ikke var fordi jeg havde ønsket mig en Linn forevigt, ville jeg måske have valgt Amy. Hvor er du heldig. ^^
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: + Dark Alice + ( Souldoll Amy )   + Dark Alice +  ( Souldoll Amy ) Icon_minitimeMan Aug 24, 2009 8:02 pm

O U O... *stun*
Hvor er hun dog super dejlig<3
Hvor er det ærgeligt at du har holdt denne skønhed for dig selv hele tiden DD<
Vil se mere af dine dejlige dukker<3
714

714

Antal indlæg : 253
Geografisk sted : Uføret

IndlægEmne: Sv: + Dark Alice + ( Souldoll Amy )   + Dark Alice +  ( Souldoll Amy ) Icon_minitimeMan Aug 24, 2009 8:43 pm

Virkelig fantastisk smukke og gennemarbejdede billeder. Very Happy Og rart at se dig lægge noget op - det er lang tid siden. ^^ Hvad synes du så om kroppen?
MuseumBizarro

MuseumBizarro

Antal indlæg : 109
Geografisk sted : Taastrup
Registration date : 11/07/09

IndlægEmne: Sv: + Dark Alice + ( Souldoll Amy )   + Dark Alice +  ( Souldoll Amy ) Icon_minitimeMan Aug 24, 2009 10:23 pm

chuchu skrev:
ÅÅÅÅhhhh hvor er hun skøn!! hun minder mig SÅ meget om
https://www.youtube.com/watch?v=3o-19MnWlUc

Hvilket er et af mine ynglings spil!! (Elsker det forvringede alice theme!!)

Hvor er hun bare dejlig! og på trods af du siger det er tricky, så har du taget de billeder meget smukt!
Elsker den gustne kanin i bagrunden, og hvor er hun bare smuk!!! Elsk på! Lotte hun er en darling >w< <3

Lige min tanke, spiller det selv engang imellem, når tankerne skal et andet sted hen... Very Happy
http://nickbosse.dk/Museum%20Bizarro/Index.htm
lupus-wolfy

lupus-wolfy

Antal indlæg : 637
Geografisk sted : fyn
Registration date : 28/06/09

IndlægEmne: Sv: + Dark Alice + ( Souldoll Amy )   + Dark Alice +  ( Souldoll Amy ) Icon_minitimeTirs Aug 25, 2009 3:14 am

wouw OwO hvor hun skøn
Heceta

Heceta

Antal indlæg : 797
Geografisk sted : Holstebro DK

IndlægEmne: Sv: + Dark Alice + ( Souldoll Amy )   + Dark Alice +  ( Souldoll Amy ) Icon_minitimeTirs Aug 25, 2009 6:43 am

hvor er hun smuk og hun er da bestemt fotogen, det syntes jeg ihvertfald. Hun er smuk.
Elsker dit tema, og det dejlige twist der er over din billed serie.
jeanet kaulitz

jeanet kaulitz

Antal indlæg : 809
Geografisk sted : Østjylland
Registration date : 30/12/08

IndlægEmne: Sv: + Dark Alice + ( Souldoll Amy )   + Dark Alice +  ( Souldoll Amy ) Icon_minitimeOns Sep 02, 2009 6:11 am

Hov de her billeder havde jeg slet ikke set---

OMG synes der er noget vildt uhyggeligt over det her shoot. Tror det er blandingen af det mørke og så hendes øjne ... Super fedt!!!!
Astrid

Astrid

Antal indlæg : 357
Geografisk sted : København
Registration date : 05/01/09

IndlægEmne: Sv: + Dark Alice + ( Souldoll Amy )   + Dark Alice +  ( Souldoll Amy ) Icon_minitimeFre Sep 04, 2009 4:20 am

Wow! Det er nogle superskønne billeder! Very Happy
De er utroligt udtryksfulde og perfekt skarpe ^^
Den pige er også rigtig smuk. Hendes hånd ser utroligt elegant ud på første billede ^____^
lille_Aki

lille_Aki

Antal indlæg : 457
Geografisk sted : Aalborg
Registration date : 24/04/09

IndlægEmne: Sv: + Dark Alice + ( Souldoll Amy )   + Dark Alice +  ( Souldoll Amy ) Icon_minitimeFre Sep 04, 2009 4:54 am

hvor er de bare nogle nice billeder og du siger hun ikke er fotogen Shocked
hun er bare rigtig smuk og ser dejlig ud >_<
Shinku

Shinku

Antal indlæg : 20
Geografisk sted : Danmark
Registration date : 20/05/09

IndlægEmne: Sv: + Dark Alice + ( Souldoll Amy )   + Dark Alice +  ( Souldoll Amy ) Icon_minitimeTors Sep 17, 2009 7:23 am

Hvor har du dog taget de billeder? O.O I hvert fald er baggrunden virkelig flot! Og det er hun også meget selv! Elsker hendes øjne <3 Det er rigtig flot, at stort set det hele er lyseblåt/gråblot og sort 8D SUper flotte billeder Very Happy
Kurisu
Moderator
Kurisu

Antal indlæg : 645
Geografisk sted : Søllerød

IndlægEmne: Sv: + Dark Alice + ( Souldoll Amy )   + Dark Alice +  ( Souldoll Amy ) Icon_minitimeTors Sep 17, 2009 7:38 am

Det er skønt så godt det hele er sat sammen. Virkelig gennemført. <3
Jeg savnede en sløjfe i hendes hår i starten, men det fik jeg jo efterhånden som jeg scrollede ned i billederne, brilliant.
Øjnene er virkelig også bare en vildt god detalje! ^^
http://www.aethercaelus.blogspot.com
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: + Dark Alice + ( Souldoll Amy )   + Dark Alice +  ( Souldoll Amy ) Icon_minitime

+ Dark Alice + ( Souldoll Amy )
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Alice i sneen [Alice Eden; Puki Pipi Snowflake Fairy]
» Endelig ankommet! Mød Alice (Peak's Woods FOF v.f. Lady Alice)
» Candy som Alice i eventyrland
» en dragt fra alice collections
» Alice (Puki Pukisha)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: