Alice i sneen [Alice Eden; Puki Pipi Snowflake Fairy]
3 deltagere
Forfatter
Besked
Coewless
Antal indlæg : 61 Age : 32 Geografisk sted : *Eventyrland* Registration date : 30/12/08
Emne: Alice i sneen [Alice Eden; Puki Pipi Snowflake Fairy] Tors Dec 02, 2010 9:09 am
Jeg har også fået taget lidt billeder af Alice Eden, men det sneede virkelig meget da jeg var ude med hende, så jeg var kun udenfor i to minutter eller sådan noget. Så jeg fik ikke rigtig gjort det så grundigt, men jeg synes stadig, at billederne blev søde! :] Sorry for de lidt ens billeder, men det var de eneste jeg nåede at få taget.
Jeg har desuden fået malet hendes støvler og nogle af hendes pukisha dele. Jeg har haft dem liggende i så lang tid, så nu malede jeg dem bare med et eller andet maling jeg havde liggende. Sådan må det være. Jeg synes de er blevet fine.
Haruka_Kite
Antal indlæg : 245 Age : 32 Geografisk sted : Storkøbenhavn Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Alice i sneen [Alice Eden; Puki Pipi Snowflake Fairy] Fre Dec 03, 2010 7:02 am
Mmh, snebilleder. Jeg elsker snebilleder. Det tredje og det sidste må være mine favoritter - hun er simpelthen så super sød i alt det hvide! Støvlerne er jo helt juleagtige. (;
Gæst Gæst
Emne: Sv: Alice i sneen [Alice Eden; Puki Pipi Snowflake Fairy] Fre Dec 03, 2010 9:30 pm
Hvor hun dog fin! ^w^<3 Hvor har du købt sko'ene fra? De er super fine.
Nerdystreak
Antal indlæg : 946 Age : 43 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Emne: Sv: Alice i sneen [Alice Eden; Puki Pipi Snowflake Fairy] Man Dec 06, 2010 11:50 pm
Nårh, hvor kært. Hun går jo næsten helt i et med sneen!
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Alice i sneen [Alice Eden; Puki Pipi Snowflake Fairy]
Alice i sneen [Alice Eden; Puki Pipi Snowflake Fairy]