Sidst rettet af wolter Tirs Sep 11, 2012 5:09 am, rettet i alt 57 gange (Reason for editing : tilføjet shushu)
Chazzi
Antal indlæg : 680 Age : 35 Geografisk sted : Aarhus Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Wolter's feedback xD Lør Jan 03, 2009 8:01 am
Wolter købte, i midten af december, en MNF Shushu boy af mig og alt gik fint. Hun var sød at skrive med og pengene blev hurtigt overført - så god feedback herfra ^^
Katia
Antal indlæg : 92 Age : 37 Geografisk sted : Lille Skensved Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Wolter's feedback xD Søn Mar 15, 2009 6:20 am
Wolter deltog i min leekeworld fællesordre, og alt gik perfekt Hun betalte hurtigt og var også så venlig at fortælle mig lige så snart hun havde modtaget sin pakke. Tip top handel.
Horisont
Antal indlæg : 36 Age : 35 Geografisk sted : Fredericia Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Wolter's feedback xD Man Apr 13, 2009 4:31 am
Wolter købte for lidt tid siden en MiniFee ShuShu pige moddet til dreng, krop af mig. Selvom der var lidt knas med at finde pengene, fik hun dem endelig og sendte dem straks videre til mig,og vi holdt hele vejen en super god kontakt både på msn, pm og sms. :3
God feedback herfra.
Xandorram Moderator
Antal indlæg : 296 Age : 36 Geografisk sted : Odense V Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Wolter's feedback xD Lør Maj 02, 2009 3:02 am
Super feedback til Wotler for denne vellykkede handel! Hun købte min Pipos Dali \^3^/ Hun holdt kommunikationen kanont godt hele vejen og betalte så snart hun havde alle penge ^^
manda
Antal indlæg : 118 Age : 33 Geografisk sted : Roskilde, Danmark Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: Wolter's feedback xD Tors Jun 04, 2009 2:58 am
Synes egentlig jeg har skrevet her før, men det må jeg have glemt.. o_O God feedback til wolter! :3 Syede en sort furwig på bestilling, og det gik fint. n_n Hun holder kommunikationen og er rigtigt sød.
Ziggimaguagua
Antal indlæg : 138 Age : 34 Geografisk sted : Danmark, København NV Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Wolter's feedback xD Lør Jun 13, 2009 2:20 am
God feedback fra mig for Dollmore fællesordren (nr. 22 ^_^)
Siriusly_James
Antal indlæg : 52 Age : 37 Geografisk sted : Aalborg Registration date : 06/02/09
Emne: Sv: Wolter's feedback xD Ons Jun 17, 2009 5:53 am
God feedback herfra (ordre nr. 23) Wolter har været sød at snakke med og meget tålmodig, da jeg var langsom til at svare. Jeg ville bestemt ikke have spekulationer ved at handle med Wolter en anden gang.
Taylor
Antal indlæg : 457 Age : 33 Geografisk sted : kolding Registration date : 06/01/09
Emne: Sv: Wolter's feedback xD Ons Jul 15, 2009 8:28 am
købt en puki pukiska og alt gik rigtig godt
+++ herfra
yokomo
Antal indlæg : 42 Age : 37 Geografisk sted : Danmark Registration date : 03/01/09
Emne: Sv: Wolter's feedback xD Tors Aug 06, 2009 6:06 am
Et stort A+ fra mig til Wolter som køber, da hun er sød, pålidelig, og betaler så hurtigt som hun kan kan kun sige gode ting om hende ;D
boots
Antal indlæg : 426 Age : 63 Geografisk sted : Taastrup Registration date : 06/02/09
Emne: Sv: Wolter's feedback xD Tirs Aug 18, 2009 12:08 am
Åh ja - det havde jeg helt glemt. Jeg købte et par sko på eBay for Wolter. Hun overførte penge til mig som aftalt og skoene blev sendt direkte til hende. Ligeså snart hun modtog dem med posten gav hun mig besked så jeg kunne give sælgeren karakter. En dejlig nem og problemfri handel.
Gigglegeek
Antal indlæg : 54 Age : 52 Geografisk sted : Østerbro Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Wolter's feedback xD Ons Aug 19, 2009 3:16 am
Rigtig god feedback til Wolter. Hun købte et commission 3D billede, og vores samarbejde, om hvordan det skulle være, var super god. Og betalingen kom til tiden. Og hun var nem og rar at handle med hele vejen. Thumbs up!
Haruka_Kite
Antal indlæg : 245 Age : 32 Geografisk sted : Storkøbenhavn Registration date : 29/12/08
Rigtig good feedback fra mig. Wolter var med i en fællesordre jeg stod for, og hun hjalp mig meget da jeg var for stresset/travl til at kunne overskue det helt.
Hurtig betaling, engageret og sød. ^_^
Tak for handlen!
Manna
Antal indlæg : 719 Age : 34 Geografisk sted : Sjælland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Wolter's feedback xD Tors Jan 21, 2010 8:19 am
God feedback til Wolter Hun var med i en fællesordrer jeg stod for, og betalingen kom som planlagt ^^ Der var lidt bøvl med kontakten, men det er nok primært min ege skyld ^^'
boots
Antal indlæg : 426 Age : 63 Geografisk sted : Taastrup Registration date : 06/02/09
Emne: Sv: Wolter's feedback xD Lør Jan 23, 2010 9:23 am
I henhold til reglerne for feedback burde jeg måske ikke skrive min feedback her; men da handlen er foregået delvis gennem PM og blot ikke nåede at komme med i Wolters salgstråd, så synes jeg at hun skal have sin feedback.
Meget hurtig handel hvor Wolter solgte mig sin LittleFee El NS med diverse tøj. Alt gik perfekt og som aftalt. Det varede lidt inden han ankom; men Wolter holdt mig løbende underrettet så det var ikke noget problem. Til trods for at Wolter efter eget udsagn ikke er så vant til at sende med Post Danmark så klarede hun det fint. Det hele kom frem i god behold. Jeg vil ikke tøve med at handle med Wolter igen. Hun er en meget sød, lille tæppetisser (intern joke). LOL
Gæst Gæst
Emne: Sv: Wolter's feedback xD Tirs Feb 09, 2010 3:01 am
Rigtig god feebback til Wolter n_n hun købte en dukke af mig, hurtig med betaling og god kommunikation hele vejen :3
lisaastrup
Antal indlæg : 48 Age : 64 Geografisk sted : Slangerup Registration date : 30/12/08
Emne: MSC købt Tors Mar 04, 2010 3:44 am
super god feedback fra mig til Wolter - 3 ds. MSC var købet.
mellaney
Antal indlæg : 169 Age : 32 Geografisk sted : Odense Registration date : 04/04/09
godt feedback fra mig^^ Wolter har købt 2 MNF trøje Pengerne kom på konto hurtigt:) Hun er også meget sød og jeg var glad at handle med hende:)
lille_Aki
Antal indlæg : 457 Age : 36 Geografisk sted : Aalborg Registration date : 24/04/09
Emne: Sv: Wolter's feedback xD Man Maj 10, 2010 11:30 pm
lidt sent på den men ^^'
rigtig god feedback til Wolter!! hun var med i min fællesordrer jeg stod for god kommunikation og hurtig til at sende pengene
AnMaNi
Antal indlæg : 317 Age : 42 Geografisk sted : KBH Registration date : 30/01/09
Emne: Sv: Wolter's feedback xD Fre Aug 06, 2010 3:21 am
Super god og positiv feedback til wolter som købte et par ting af mig. Kontakten var rigtig god og hun betalte som aftalt. Tak for en god handel!
boots
Emne: Sv: Wolter's feedback xD Ons Aug 25, 2010 8:15 am
Jeg købte en skjorte, en jakke og et par øjne af Wolter. Alt var i fin stand og var pakket godt ind. Jeg er rigtig glad for det hele, Wolter. Tusind tak for handlen.
nightfly
Antal indlæg : 247 Age : 37 Geografisk sted : Grenå Registration date : 19/12/09
Jeg købte Luka af hende og kommunikationen var god hele vejen igennem...
aik0hime
Antal indlæg : 48 Age : 32 Geografisk sted : denmark Registration date : 30/01/09
Emne: Sv: Wolter's feedback xD Søn Dec 05, 2010 12:38 am
Super feedback til Wolter! Hun deltog i en fællesorder jeg holdt(lidt sammen med hende), pengene blev indbetalt hurtigt og kommunikationen var ganske glimrende! jeg blev informeret om at tingende var ankommet hos hende og at de passede!<3 Det er altid en fornøjelse at snakke med Wolter siden hun er sådan en dejlig og glad pige ;]