Jimmie:
Mmng...Jimmie:
Jeg må være faldet i søvn. Hvor længe har jeg sovet, jeg syntes det er blevet koldtJimmie:
Hvad i alverden... Hvor er tøjet blevet af?Jimmie: Keenan! Har du været nede og hente vasketøjet?
Keenan: Nej, det har jeg ikke...
Keenan:... Tror du så ikke jeg havde taget det på i stedet for denne her nederdel!
Keenan: Forresten. Min storebror er kommet, han skal bo her..
Kayden: Hej Jimmie! Jeg heder Kayden Reese ^^ Jeg kan se at min lillebror er lige så glad som altid.
Jimmie: ... Hej Kayden. Øh, jeg må altså videre, jeg skal finde det vasketøj...
Kayden: Hej vent! Angående det vasketøj...
Jimmie:
Pyh.. Tænk at møde Kees bror kun iført underbukser >///> Huh? Hvad er det????: *Nynner*
Jimmie: *haps*
???: Hov! Hvad laver du?!
Jimmie: Den er levende!
Mr. White: Det var ikke pænt sagt. Navnet er Mr. White, og jeg ville bare prøve denne fantastiske frakke. Har du den i sort?
Jimmie: Det er altså min skjorte og ikke en frakke... Hov, er det dig der har taget mit vasketøj?
Mr. White: Det hele hang der da jeg lånte denne jakke, så jeg ved ikke hvor det kan være. Skal vi gå tilbage og lede?
Mr. White: Der er det jo, deroppe!
Jimmie: Men hvordan er det kommet derop? Og hvordan får vi det ned?
Mr.White: Hvis du kan kaste mig derop kan jeg tage det ned til dig.
Mr. White: Okay, jeg kommer selv ned nu. *slipper*
Jimmie: Er du okay? Undskyld jeg ikke greb dig .__.
Mr.White: Det går nok, jeg er hårdfør.
Jimmie: Se! Jeg fandt vasketøjet, og en ny ven, Mr. White ^^
Keenan: Det var det Kayden prøvede at fortælle...
Omake:
Keenan:
Hvorfor skal jeg altid ligne en pige -.-Mr.White:
En frakke, lige i min størrelse! Undskyld mig, jeg prøver den lige.Kayden:
Når tøjet hænger deroppe tørrer det jo meget hurtigere!Jimmie:
Hvem har givet Manna lov til at sy >.<Igen er ris og ros velkommen.. Den blev altså lidt langt, men altså... Og nu har jeg også fået introduceret mine 2 andre drenge bedre, og de har fået rigtige navne (Og de er brødre ö)
Mr. White er min kærestes, og han bruger tit tiden sammen med Yotsuba, min figma ^^