Eliza: Er der nogle? Godt, så kan jeg godt smugkigge på gaverne..
Jimme: *host*
Eliza: Jimmie!! Ehh.. Øhh.. Jeg ville bare...
Jimmie: Ja..?
Eliza: Undskyld, det var ikke med vilje! *sob*
Jimmie: Rolig nu, undskyld, jeg mente det ikke så slemt.. Kom her..
Eliza: * snøft* Det er bare så svært at vente.. *snøft*
Jimmie: Bestemt. Men ville det være lige så sjovt i morgen hvis du vidste hvad der var inde i gaverne?
Eliza: ...
Jimmie: Jeg syntes også det er svært at vente på at vi endelig skal åbne vores gaver.
Eliza: Virkelig?
Jimmie: Ja da ^^ Men jeg ved også at det er ventetiden værd, når man endelig får sine gaver.
Eliza: Jeg syntes altså det lyder lidt som sludder.. Men du har nok ret i at jeg hellere må vente. Det er trods alt kun en dag..
Jimmie: Det klarer du nok skal du se. Kom, så skal jeg bære dig ind i seng.
Eliza: Vil du læse for mig og Julia?
Jimmie: Måske. Kan I begge to være i nattøjet og have børstet tænder på nul komma fem?
Eliza: Ja!
Jimmie: ...
Lidt senere på aftenen..Kylie:
Det kunne være dejligt med en kæreste.. En man kan snakke med om alt, og tage på udflugter med. Og måske få et julekys...Jimmie: Åh, hej Kylie. Jeg ville bare rydde lidt op.. Er der noget i vejen?
Kylie: Nej! Jeg mener, nej nej, slet ikke.. Jeg burde også gå i seng snart, jeg skal nok lade være med at forstyrre dig...
Jimmie: Kylie? Er du sikker på at du er okay?
Kylie: Ja. Jeg er helt sikker, jeg har det fint..
Jimmie: Jeg spørger også bare fordi...
Kylie: JEG HAR DET FINT, OKAY!!?
Jimmie: Fair nok så.. Jamen så godnat, jeg rydder op og så går jeg i seng..
Kylie: ...
Kylie: Vent! Faktisk, så...
Jimmie: Ja?
Kylie: ..Faktisk, så har jeg det ikke ret godt..
Jimmie: Jeg lytter.
Kylie: Faktisk, så er det noget pjat.. Jeg mener, det er jul, og jeg burde jo være superglad. Vi har et juletræ, og vi har gaver, og..
Jimmie: Du taler udenom..
Kylie: Jeg ved det.. Men.. Nej, du vil bare syntes jeg er en fjollet teenager, der ter sig.. Det er ligemeget.
Jimmie: Er du sikker? Jeg syntes bestemt ikke du er fjollet. Flyt nu den arm...
Kylie: Jeg kunne bare godt tænke mig en kæreste..
Jimmie *trækker hånden til sig*
Kylie: There, I said it!
Jimmie: ...
Kylie: Jeg vidste det jo godt. Undskyld, jeg skulle ikke have sagt noget..
Jimmie: Jeg vil altid være her til at lytte til dine problemer, og hvis du får brug for hjælp så bare sig til...
Kylie: Jimmie, vi har talt om det her før...
Jimmie: Jeg ved det godt..
Jimmie: *kys* Bare pas på dig selv, okay?
Jimmie: Godnat, sov godt..
Kylie: Vent, Jimmie!
Jimmie: Gå nu ikke for sent i seng vel..
Jimmie:
Der må være grænser for hvor mange tårer man kan holde til på en aften...BONUSJeg stillede Eliza ned, og straks gik hun i forsvarsposition xD
Jeg beklager at billederne er lidt overbelyste, men jeg har ikke mange lamper at arbejde med, og jeg fik et "juletræ" af min lillebror til mine dukker her til aften <3 Jeg håber heller ikke at folk bliver for triste ^^' Hvis det kan glæde nogle, så sidder de og holder om den samme bamse nu xD Jeg regner ikke med at lave noget stort nummer ud af hvorfor de ikke er kærester, sandheden er bare at jeg hellere vil bruge dem som supergode venner end som kærester.. (Og så er jeg sikker på at den unge dame (14) bare er utilfreds med det unge kød (12) Piger altså xD)