Så blev man Ejer igen <3 [Pakkeåbning/DIM Girl Event][IMG HVY]
+5
dark_dream
lille_Aki
MuseumBizarro
Heceta
Miki
9 deltagere
Forfatter
Besked
Miki
Antal indlæg : 264 Age : 33 Geografisk sted : Aarhus Registration date : 03/01/09
Emne: Så blev man Ejer igen <3 [Pakkeåbning/DIM Girl Event][IMG HVY] Man Sep 07, 2009 1:59 am
Jah, Disse billeder blev taget med min mors kamara, og da mit eget var hurtigere da jeg skulle tage præstationsbilleder, kom de først ind. Men nu er billederne taget så jeg synes ikke min mors hårde arbejde skulle gå til spilde.
Undskylder på Forhånd sære ansigtsudtryk!
Kassen, Stod og gloede efter en kasser der ville stå DIM på inde på posthuset, Snydt tror jeg nok xD
Den Grimme ting med Kniven D:
Der var mit DIM ! Babypink og sølvglimmer, så kan det ikke blive bedere!
Og så var der Skum tandhjul for alle pengene, priste mig lykkelig over ikke at eje en Killing eller lignende xD
Efter lidt graven var der gevinst!
Philipa's smukke uskyldige ansigt <3
Så stod den på bobleplast mumie!
Og er du gal DIM må hve haft meget bobleplast!
Hendes fine store grabber hænder
Det var en større kamp at få hovedet på da jeg ikke kunne trække krogen igennem sammen med elastikken x_x; Men efter jeg vandt kom det til den store test.. Kan hun stå?!
Og det kunne hun! :'D
Hun måtte dog restringes efter hun havde fået faceup, og når jeg engang orker får armene også en tur ^__^
Tak for kigget!
Gæst Gæst
Emne: Sv: Så blev man Ejer igen <3 [Pakkeåbning/DIM Girl Event][IMG HVY] Man Sep 07, 2009 2:07 am
Tillykke med hende! Igen xD
Heceta
Antal indlæg : 797 Age : 42 Geografisk sted : Holstebro DK Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Så blev man Ejer igen <3 [Pakkeåbning/DIM Girl Event][IMG HVY] Man Sep 07, 2009 2:12 am
tillykke elsker hendes hænder.
Miki
Antal indlæg : 264 Age : 33 Geografisk sted : Aarhus Registration date : 03/01/09
Emne: Sv: Så blev man Ejer igen <3 [Pakkeåbning/DIM Girl Event][IMG HVY] Man Sep 07, 2009 2:24 am
Tak begge
Heceta- Hun har rigtig hold-i-hånd hænder, de virker bare så store i forhold til kroppen
MuseumBizarro
Antal indlæg : 109 Age : 50 Geografisk sted : Taastrup Registration date : 11/07/09
Emne: Sv: Så blev man Ejer igen <3 [Pakkeåbning/DIM Girl Event][IMG HVY] Man Sep 07, 2009 2:53 am
Tillykke med hende, hun er bare en smuk pige
lille_Aki
Antal indlæg : 457 Age : 36 Geografisk sted : Aalborg Registration date : 24/04/09
Emne: Sv: Så blev man Ejer igen <3 [Pakkeåbning/DIM Girl Event][IMG HVY] Man Sep 07, 2009 2:57 am
tillykke med hende! glæder mig til at se hende med face up, wig, øjne og noget tøj >_< og kan rigtig godt lide hendes hænder XP
Miki
Emne: Sv: Så blev man Ejer igen <3 [Pakkeåbning/DIM Girl Event][IMG HVY] Man Sep 07, 2009 2:59 am
Museum og aki:
Mange tak ^^
Aki, der er billeder af hende allerede med både faceup og tøj ^^''
dark_dream
Antal indlæg : 130 Age : 29 Geografisk sted : danmark/nordjylland Registration date : 04/02/09
Emne: Sv: Så blev man Ejer igen <3 [Pakkeåbning/DIM Girl Event][IMG HVY] Man Sep 07, 2009 5:10 am
TILLYKKE MIKIII
hvor er hun fin! men det er lidt store hænder hun har Oo'
glæder mig vildt til at se hende helt færdig!
wolter Moderator
Antal indlæg : 1350 Age : 30 Geografisk sted : Fyn Registration date : 03/01/09
Emne: Sv: Så blev man Ejer igen <3 [Pakkeåbning/DIM Girl Event][IMG HVY] Man Sep 07, 2009 5:29 am
høhø.. stakkels din mor.. Godt at det ikke gik til spilde MEN TILLYKKE SØDESTE MIKI!!! <3 x'3 Som sagt før er hun dejlig! 8D <3 og jeg glæder mig til at røre hende! høhø!
Jeg ledte dog efter nogle sære ansigtigt udtryk!! Hvor blev de af
Miki
Emne: Sv: Så blev man Ejer igen <3 [Pakkeåbning/DIM Girl Event][IMG HVY] Man Sep 07, 2009 5:43 am
Dark dream - mange tak! ja det er nogle ordenlige gribe kløer hun har sig xD -Der er allerede billeder af hende oppe både her og under fotoudfordringen september ^__^
Wolter: Taark! <3 Nej dem er der ingen af XD Fordi jeg undlod de billeder fra hvor jeg ville sætte hovedet fast, mor fangede et godt et hvor jeg skriger fordi min finger sidder fast mellem krogen og hullet i hovedet xD
wolter Moderator
Antal indlæg : 1350 Age : 30 Geografisk sted : Fyn Registration date : 03/01/09
Emne: Sv: Så blev man Ejer igen <3 [Pakkeåbning/DIM Girl Event][IMG HVY] Man Sep 07, 2009 5:46 am
Miki - høhø.. SENDER PM!!!
Sidst rettet af wolter Man Sep 07, 2009 5:50 am, rettet i alt 3 gange (Reason for editing : skrevet det om)
Nalilou
Antal indlæg : 126 Age : 35 Geografisk sted : Puerto Rico Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Så blev man Ejer igen <3 [Pakkeåbning/DIM Girl Event][IMG HVY] Man Sep 07, 2009 8:08 am
I totally am loving the minimee body. it's fabulous <3 and the event head so lovely. I want one so bad D: the body is perfect for most of my doll heads!
congrats girl!
Miki
Emne: Sv: Så blev man Ejer igen <3 [Pakkeåbning/DIM Girl Event][IMG HVY] Man Sep 07, 2009 8:13 am
Nalilou-
Thank you so much! It's totally adorable, thought it's hard not to make the head look wide eyed!
the body is wonderfull, and the resin match is perfekt to most heads for sure! I had a Dollmore Modeldoll ready for this caracter, but Event head was so much better! XD
Kurisu Moderator
Antal indlæg : 645 Age : 35 Geografisk sted : Søllerød Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Så blev man Ejer igen <3 [Pakkeåbning/DIM Girl Event][IMG HVY] Tors Sep 10, 2009 9:42 am
hvor er hun bare smuk! <3 Jeg glæder mig virkelig til at se flere billeder; hvilket image, hvilke farver osv. du har tænkt dig. ^o^/
Miki
Emne: Sv: Så blev man Ejer igen <3 [Pakkeåbning/DIM Girl Event][IMG HVY] Tors Sep 10, 2009 9:47 am
Kurisu skrev:
hvor er hun bare smuk! <3 Jeg glæder mig virkelig til at se flere billeder; hvilket image, hvilke farver osv. du har tænkt dig. ^o^/
Der er masser af bilelder af hende oppe allerede ^__^
flame_angel
Antal indlæg : 135 Age : 39 Geografisk sted : København Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: Så blev man Ejer igen <3 [Pakkeåbning/DIM Girl Event][IMG HVY] Tors Sep 10, 2009 11:39 pm
wow, hun ser flot ud^^tillykke med hende^^kan ikke vente at ser hende med faceup
Gæst Gæst
Emne: Sv: Så blev man Ejer igen <3 [Pakkeåbning/DIM Girl Event][IMG HVY] Man Sep 28, 2009 1:46 am
Hej. Nøj, hun er smuk og kær! Jeg elsker hendes krop.
Mvh. Fiie.
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Så blev man Ejer igen <3 [Pakkeåbning/DIM Girl Event][IMG HVY]
Så blev man Ejer igen <3 [Pakkeåbning/DIM Girl Event][IMG HVY]