New girl to the household! >v< [Withdoll Aiden Girl]
+4
Kurisu
Akatsuki
PotatoMash
Anori
8 deltagere
Forfatter
Besked
Anori
Antal indlæg : 323 Age : 33 Geografisk sted : Risskov, Århus Registration date : 31/12/08
Emne: New girl to the household! >v< [Withdoll Aiden Girl] Tirs Mar 24, 2015 7:24 am
Sorry for dårligt lys, men altså @w@ Blev overrasket da postmanden lige pludselig var ved døren og iiih! Det her er min Withdoll Aiden i Brown tan som jeg bestilte i December måned >v< Without further ado, pictures!
Antal indlæg : 235 Age : 30 Geografisk sted : Jylland Registration date : 29/03/12
Emne: Sv: New girl to the household! >v< [Withdoll Aiden Girl] Tirs Mar 24, 2015 7:26 am
Hvor er hun sød Og hovedet fungerer ment til en kvindelig karakter >w< Glæder mig nu også til at se hende med en face up !
Akatsuki
Antal indlæg : 813 Age : 35 Geografisk sted : Djursland Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: New girl to the household! >v< [Withdoll Aiden Girl] Tirs Mar 24, 2015 7:28 am
Yay, Aiden kom! Har glædet mig til at se hende, og skøn ser hun jo ud. Synes parykken er rigtig god til hende. Vil du ikke tage hende med næste gang vi ses? :3 Vil så gerne lege med Withdoll kroppen.
Kurisu Moderator
Antal indlæg : 645 Age : 35 Geografisk sted : Søllerød Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: New girl to the household! >v< [Withdoll Aiden Girl] Tirs Mar 24, 2015 9:35 am
Hun er virkelig fin! Tillykke med hende *^^* Den tan virker lækker
Anori
Antal indlæg : 323 Age : 33 Geografisk sted : Risskov, Århus Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: New girl to the household! >v< [Withdoll Aiden Girl] Tirs Mar 24, 2015 6:22 pm
Potatomash - Taak ; u ;er også super glad for hende, glæder mig til at få hende malet, forhåbentligt inden alt for længe @w@ Akatsuki - Hun kooom Og selvfølgelig :3 tager nok både hende og Nereus med næste gang vi ses XD Og er faktisk også ok glad for den paryk på hende, men Mali vil gerne have den igen haha;; Kurisu - Tusind tak! >v< og ja deres Brown tan er SUPER lækker vil bestemt ikke have noget imod at få flere dukker i den tone <33
Manna
Antal indlæg : 719 Age : 34 Geografisk sted : Sjælland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: New girl to the household! >v< [Withdoll Aiden Girl] Tirs Mar 24, 2015 7:09 pm
Stort tillykke med hende, glæder mig til at se hende med face-up og det hele
Hirin
Antal indlæg : 597 Age : 31 Geografisk sted : Holstebro Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: New girl to the household! >v< [Withdoll Aiden Girl] Tirs Mar 24, 2015 10:19 pm
tillykke med hende. hun ser rigtig flot ud allerede. kan godt lide hendes tan farve. glæder mig til at se hende med faceup
Prinsessen Admin
Antal indlæg : 817 Age : 38 Geografisk sted : Beijing, Kina Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: New girl to the household! >v< [Withdoll Aiden Girl] Ons Mar 25, 2015 9:24 am
Hun er så fin! Og det ser ud til at fungere meget godt med det hoved på den krop. Hendes tan ser rigtig fin ud, men jeg vil gerne se nogle billeder i mere normalt lys, eller bare se hende i virkeligheden
Anori
Emne: Sv: New girl to the household! >v< [Withdoll Aiden Girl] Ons Mar 25, 2015 10:16 pm
Manna - Tusind tak! Håber at kunne få hende malet her i weekenden >V< og er så småt gået igang med en midlertidig paryk til hende, da jeg ikke har noget hår i hvidt haha..;;
Hirin - Tusind tak! ;v; Jeg er også super glad for at jeg endte med at købe hende, Withdoll's tan er kissable nærmest 8D
Prinsessen - Tak! Det var også noget af det jeg var bekymret for, men hey, det virker! >v< Jeg fik taget nogle billeder af hende hvor man bedre kan se hendes tan ovo kan være jeg skal smide dem op snart. XD Og hey, det kan vi også sagtens finde ud af
Heceta
Antal indlæg : 797 Age : 42 Geografisk sted : Holstebro DK Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: New girl to the household! >v< [Withdoll Aiden Girl] Man Mar 30, 2015 10:01 pm
Virkelig skøn som pige
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: New girl to the household! >v< [Withdoll Aiden Girl]
New girl to the household! >v< [Withdoll Aiden Girl]