Heh, jeg var ikke engang særlig aktiv på det gamle resin og har virkelig ikke været det her. Det gamle resin blev slettet midt i min studentereksamen og derefter er jeg startet på universitet.
Jeg vil dog sige, at Shushu stadigvæk er min lille solstråle. Hun sidder altid på mit skrivebord og selvom jeg ikke får taget billeder, nyder jeg hendes selvskab. Navnet Willow gik ikke til hende, hun har bare for meget personlighed. Hun er en bestemt lille dame og det er derfor, jeg besluttede mig for at købe Karsh (navn under overvejelse XD) til hende... (Plus det var kærlighed fra første blik med Karsh ligesom det var med Shushu) Hun har bare været ret ensom på det sidste, så jeg håber de vil komme godt ud af det med hinanden.
Det blev ikke til nogen åbningsbilleder og jeg har taget billederne i løbet af eftermiddagen, så lys-kvaliteten svinger lidt XD Men jeg vil tage nogle bedre billeder en anden dag
Det er bare lige for at vise ham lidt frem.
Og jah... JAH, tøjet er ALT for stort -_- Men jeg... håbede ligesom... Det var så pænt ... ... Jeg må skaffe noget andet tøj XD
Lidt nærbilleder i eftermiddagsbelysning. Undskylder hvis de er lidt utydelige, jeg tror, jeg ryster lidt på hånden, når jeg skal tage billeder.
Solen var virkelig nice, men den lavede totalt ged i billederne XD Jeg havde slået blitzen fra, men belysningen lavede bare... Shoooom... Elsker dog, hvordan Shushu bare er like, oh, I am so shy, når hun få minutter inden var ved at flå pakken op.
Så fik hun dog set op på ham med et lillepige, uskyldigt blik. Karsh virker venligt interesseret.
Så fik jeg skubbet Karsh lidt ind i skyggen, så jeg kunne få et klarere billede af ham. Han er pretty XD
De skal nok blive gode venner ^^
Man kan allerede se, at samtalen er igang. Her er det så efter aftensmaden, så belysningen var lidt mørkere. Synes dog billederne blev fine alligevel. Og det er sjovt, hvordan stemningen har ændret sig imellem dem, selvom jeg ikke havde flyttet så meget på dem.
Han er bare så dejlig... XD Han virker en smule drilsk, jeg tror Shushu får sin sag for.
And she is watching him. Jah, det var alt for denne gang, så blev det for mørkt til sidst. Men meget sjovt at se ændringen af lys igennem serien, synes jeg... Og så er Karsh bare <3 Desuden er det min lillesøster, der har syet Shushu's kjole XD Den skal lige vises frem en anden dag.