Antal indlæg : 29 Age : 30 Geografisk sted : Hornum Registration date : 27/02/11
Emne: Tjaaah, en gang skal jo være den første ^^' ! Fre Apr 06, 2012 6:54 am
Okay, så det her er min første post når det kommer til at tage billeder ^^' nu skal det siges brugte min kamera mobil til det og bare mest af alt for at prøve, nu hvor lige har modtaget Mio's nye tøj ^^'
Håber i kan li billederne ... Selvom de ikke just er professionelle ^^ Men prøvede da
mystearica
Antal indlæg : 764 Age : 35 Geografisk sted : århus Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: Tjaaah, en gang skal jo være den første ^^' ! Fre Apr 06, 2012 7:29 am
wow af en mobil at være er de rigtig gode han er flot, jeg kan rigtig godt lide billede 3 og 6
Dustbunnie
Antal indlæg : 175 Age : 71 Geografisk sted : Århus - sådan omtrent. Registration date : 22/01/10
Emne: Sv: Tjaaah, en gang skal jo være den første ^^' ! Lør Apr 07, 2012 3:18 am
Det er rigtigt gode billeder efter min mening. Dels er din mobil ret god til at tage billeder, dels har du gjort det godt. Jeg kan specielt godt lide billde 3 og billde 5.
Det gør det jo heller ikke ringere at Mio også er flot. LOL
Dustbunnie
FrkLynge
Antal indlæg : 139 Age : 33 Geografisk sted : Aalborg Registration date : 07/02/12
Emne: Sv: Tjaaah, en gang skal jo være den første ^^' ! Lør Apr 07, 2012 8:44 pm
Synes at det er rigtigt gode billeder, kameraet er jo rigtigt godt! Hvilken telefon er det? Er helt jealous :p Synes billederne er dejlige, god belysning, dejligt med flere forskellige poseringer, super dejligt - gør det igen :p
XxMyxWouldxX
Antal indlæg : 29 Age : 30 Geografisk sted : Hornum Registration date : 27/02/11
Emne: Sv: Tjaaah, en gang skal jo være den første ^^' ! Søn Apr 08, 2012 8:13 am
Heeeh tak :3
FrkLynge skrev:
Synes at det er rigtigt gode billeder, kameraet er jo rigtigt godt! Hvilken telefon er det? Er helt jealous :p Synes billederne er dejlige, god belysning, dejligt med flere forskellige poseringer, super dejligt - gør det igen :p
Jamen tak ! det er en HTC Sensation (har den faktisk til salg !) den har 8 mega pixels virkelig god, men vil heller ha en iphone såå sælger den XD !
Marha
Antal indlæg : 404 Age : 32 Geografisk sted : Århus Registration date : 09/02/10
Emne: Sv: Tjaaah, en gang skal jo være den første ^^' ! Søn Apr 08, 2012 8:48 am
Ja den mobil tager vildt gode billeder under rigtige omstændigheder X3 (Har selv en)
Rigtig gode billeder og hvor er mio sød :3 Tillykke med det ^^
Nerdystreak
Antal indlæg : 946 Age : 43 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Emne: Sv: Tjaaah, en gang skal jo være den første ^^' ! Tirs Apr 10, 2012 11:23 pm
Det er nogle søde billeder. Jeg kan rigtig godt lide, at du varierer poseringerne sådan. Det gør dem levende at se på.
jeanet kaulitz
Antal indlæg : 809 Age : 38 Geografisk sted : Østjylland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Tjaaah, en gang skal jo være den første ^^' ! Lør Maj 12, 2012 2:43 am
Enig med Mary. Flotte første billeder. Er tit folk ikke lige tænker over poseringerne, men det kan man se du rigtig har arbejdet med : D
Akatsuki
Antal indlæg : 813 Age : 35 Geografisk sted : Djursland Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Tjaaah, en gang skal jo være den første ^^' ! Lør Maj 12, 2012 11:22 pm
Jeg synes der er rigtig god variation i dine billeder. Meget gode poseringen og kvaliteten er god af et mobil kamera at være. Sød fyr generelt.
Prinsessen Admin
Antal indlæg : 817 Age : 38 Geografisk sted : Beijing, Kina Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Tjaaah, en gang skal jo være den første ^^' ! Tirs Maj 15, 2012 7:08 am
Han er rigtig fin Som de andre også siger, så er det fedt med så forskellige vinkler og poseringer på billederne!
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Tjaaah, en gang skal jo være den første ^^' !