Antal indlæg : 208 Age : 31 Geografisk sted : The Time Vortex Registration date : 02/01/09
Emne: * ~Pretty shiny!~* Fre Sep 25, 2009 2:01 am
Længe siden jeg har været hér <.< Men forhåbentlig bliver det anderledes i fremtiden! ^_^ Hér får i ihvertfald lige en post fra mig. De øverste billeder blev taget forleden, og de nederste for længere tid siden.
Enjoy!
---------
----------
Tak for kigget! ^o^
Miki
Antal indlæg : 264 Age : 33 Geografisk sted : Aarhus Registration date : 03/01/09
Lige hvad jeg faktisk have brug for at se! Billeder af Kaneko's dejlige og herlige dukker! (velkommen tilbage til dukkerne!! 8D ) <3
Du har virkelige fået fat i det japanske til dine dukker Kazuki er jo dejlig som altid!! <3 <3 Og Sabrina har hellere ikke ændret sig.. xD Måtte smile da jeg så det sidste billede! (godt hun ikke brugte en bog denne gang )
*Sam poker til Kazuki. "hvor er din lækre bror blevet af??" ^///^ *
Thildechan
Antal indlæg : 17 Age : 30 Geografisk sted : Roskilde Registration date : 05/01/09
WOW det er virkelig nogle flotte kimonoer <3 Det er bare dejligt med alle de farver det bliver man jo helt glad af.
Kaneko
Antal indlæg : 208 Age : 31 Geografisk sted : The Time Vortex Registration date : 02/01/09
Emne: Sv: * ~Pretty shiny!~* Søn Sep 27, 2009 5:26 am
Pawky- Jeg tror, at det her ikke er det sidste i vil se til mig ^_^
Wolter- ( *Kazuki overkrammer på Sam.* Han er så kedelig Q_Q Han er sammen med Sabrina hele tiden! ) Det er altid dejligt med ros <3 Tak! ^_^
Thildechan- Jeg mener at kimonoerne er fra dollmore.com ^_^ Og tak! <3 Farver er dejlige!
Lichan- Tak! ^_^
DekinaiYo
Antal indlæg : 188 Age : 33 Geografisk sted : København Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: * ~Pretty shiny!~* Søn Sep 27, 2009 8:16 am
Wow, de kimonoer da da bare pragtfulde! Jeg er vild med farverne.. bedårende! XD Elsker effekten af solnedgangens lys (går jeg ud fra det er) på dukkerne. Det giver en ganske særlig glød!