Kun ca. 14 dage efter at de var bestilt ankom Mus og Ulv (ingen navne endnu). Pakken var kun een dag om at komme fra Korea til Danmark; men Tolden syntes åbenbart de var søde, for de beholdt dem i 4! dage...
De søde små æsker fra DollFactory... Puk/Mew tror vist de er til ham...
De navnløse Brownier vil også gerne være med
Æskerne åbnes.. Fødselscertifikater, øjne og putty, elastik og små grønne dyner...
Jeg havde store problemer med øjnene der var for store til dukkerne - indtil jeg fandt på at spørge DollFactory. De sendte mig en lille vejledning (billeder)
om hvordan jeg skulle bruge en knibtang til at klippe 'stilkene' af. Det er åbenbart noget de kun gør som en service hvis man køber dukker med faceup...
Og mumierne...
Bobleplast af.... Flå, flå, rive...
Her er de så - Mus og Ulv (det er egentlig en vaskebjørn; men jeg tror han bliver til en ulv...)
Mus: Hvad sker der? Ulv: Aner det ikke - jeg kan ikke se...
Haler på
Nu er Pip også med. Her kommer øjnene...
Nu kan de se; men sjovere ville det være at se et billede af mig på det her tidspunkt. Fuldstændig smurt ind i
putty, svedig, hår der stritter til alle sider... De øjne var et helvede at få i (det var før stilkene blev knipset af).
Mus: Hvor er vi? Ulv: Det ved jeg ikke; men her ser hyggeligt ud..
(Her kan man tydeligt se
den klæbrige eyeputty i Mus' øjne. Jeg tror det bliver nemmere at få øjnene i uden de stilke; men
de kommer først i igen når jeg har fået givet dem nogen ansigter.... (hjælp!)
Der var også et stykke ost med; men det snuppede Pip. Ulv: Hmm... sikken masse små alfer her er...
Mus: Alfer? Der er da kun een... og så et lam, en kanin og en løve..
Ulv: Det er altså alfer der er klædt ud...
Mus: Nåeh.... Se! Jeg fik min ost tilbage af pigen...
Her prøver de vist på at charme mig... (Det er ikke nødvendigt - jeg er allerede faldet pladask for dem)
Man bliver træt af at være så længe hos Tolden - nu skal der snorkes...
Nu får I dem ikke at se igen før de har fået faceup - og ulven skal vist også have lidt farve på halen m.m.
Jeg tror også jeg vil bytte øjne på dem så Mus får de blå og Ulv de grå.