Antal indlæg : 377 Age : 29 Geografisk sted : midt jylland Registration date : 30/05/10
Emne: En pakke til pheo ^^ Lør Nov 13, 2010 4:09 am
Så fik jeg endelig lavet en photostory mere >xP en god fredags story TwT en smule lang hvis i spørg mig.. men det er også kun fordi jeg er doven og hader når noget er langtrukkende >.< billederne blev taget i sidste weekend, der var vejret heldigvis lidt bedre >w< Kritik og ros er altid velkommen! >:3 (men undgå helst en diskosion O_O") enjoy!
ved godt det lingner at det er bamsen der tænker xP men det er altså Pheo >xD
slut >:3
Hirin
Antal indlæg : 597 Age : 31 Geografisk sted : Holstebro Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: En pakke til pheo ^^ Lør Nov 13, 2010 4:19 am
NICE! XD den fik mig virkelig til at grine. hendes reaktion er fun
Marha
Antal indlæg : 404 Age : 32 Geografisk sted : Århus Registration date : 09/02/10
Emne: Sv: En pakke til pheo ^^ Lør Nov 13, 2010 4:22 am
Njuuuh sødt! X3
Forstår dog ikk helt hvad der er med at Pheo ikke skal være flov over sig selv og får sailor top og bukser...
Men billederne er gode :3 Hehe... Dejlig hverdags agtig ^^
Rigi-chan
Antal indlæg : 377 Age : 29 Geografisk sted : midt jylland Registration date : 30/05/10
Emne: Sv: En pakke til pheo ^^ Lør Nov 13, 2010 5:18 am
hirin: takker >x3
marha: det er noget der høre med til Pheo's baggrund som i nok skal høre mere til xD, men tak
Erufu
Antal indlæg : 7 Age : 29 Geografisk sted : Danmark Registration date : 06/09/10
Emne: Sv: En pakke til pheo ^^ Lør Nov 13, 2010 5:42 am
Aj hvor godt!!! >w< Er helt vildt med dine poses, altså! o 3 o Og måden du sætter ting op på~~ x3 Elskede dér hvor Pheo stod ved spejlet XD Så nærmest ud som om der blev tænkt: "...hm...det ser nu godt ud.." :3
wolter Moderator
Antal indlæg : 1350 Age : 30 Geografisk sted : Fyn Registration date : 03/01/09
Emne: Sv: En pakke til pheo ^^ Lør Nov 13, 2010 6:00 am
aw.. Rigi! >w< CUTE! OwO
En dejlig, og sjov story! xDD
Det eneste der var lidt galt var at billederne var list uskarpe.. Hvad tager du billeder med? :c Poseringerne var rigtig gode! Men fokusere lidt mere på hænderne, når du posere..
Amano
Antal indlæg : 448 Age : 38 Geografisk sted : Vejle Registration date : 16/11/09
Emne: Sv: En pakke til pheo ^^ Lør Nov 13, 2010 8:30 pm
Sød story..
men skal bare lige høre, ligger båndet og skjuler et ord på det sidste billede (føler nemlig jeg ikke lige kan læse en sammenhæng)
Rigi-chan
Emne: Sv: En pakke til pheo ^^ Søn Nov 14, 2010 12:14 am
Amano skrev:
Sød story..
men skal bare lige høre, ligger båndet og skjuler et ord på det sidste billede (føler nemlig jeg ikke lige kan læse en sammenhæng)
der står bare at hun først for sit sailor bånd første skoledag :3 ... fordi jeg faktisk ikke havde lavet den endnu xD
wolter-sama: ja, dte ser lidt underligt ud.. men faktisk kan jeg bare ikke se om de er uskarpe før de er lagt på computeren, og jeg tager så mange billeder men alligevel er der nogen der er sådan lidt rystet og uskarpe.. jeg må have meget svært med at stå stille Ô__o
Erufu-chan: Ja det tænker jeg også hun tænkte xD men vil nok bare ikke ind rømme det T_T"
Gæst Gæst
Emne: Sv: En pakke til pheo ^^ Søn Nov 14, 2010 11:42 pm
Aww hvor hun nutted. 8D <3
Manna
Antal indlæg : 719 Age : 34 Geografisk sted : Sjælland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: En pakke til pheo ^^ Tirs Nov 16, 2010 12:55 am
Jeg oplever flere gange at billederne også ser rigtig gode og skarpe ud på mit kamera, og så er de bare rystede når de kommer op på computeren xD Blitz plejer at hjælpe, men blitz + dukker er sjældent en god kombination.. Du kan evt. have en kasse eller noget der kan stå på jorden som du kan støtte dine hænder på, der giver en smule stabilitet? Fordi det er faktisk utroligt hvor lidt der skal til før at billeder bliver rystede O.o Med mit kamera kan man trykke knappen halvt ned, og så fokuserer det på det er der i centrum (medmindre det er småt, eller for tæt på) Den funktion kan man bruge til at fokusere på dukken, og så flytte kameraet, mens man holder på knappen, og så tager et billede hvor dukken sidder i den ene side f.eks; eller hvor man fokuserer på ryggen, og så flytter kameraet så man ser over skulderen ^^
Det er en rigtig sød story, men også lidt forvirrende når man ikke kender baggrunden. Jeg håber at vi snart får mere af vide OwO
Rigi-chan
Emne: Sv: En pakke til pheo ^^ Tirs Nov 16, 2010 3:16 am
Manna skrev:
Jeg oplever flere gange at billederne også ser rigtig gode og skarpe ud på mit kamera, og så er de bare rystede når de kommer op på computeren xD Blitz plejer at hjælpe, men blitz + dukker er sjældent en god kombination.. Du kan evt. have en kasse eller noget der kan stå på jorden som du kan støtte dine hænder på, der giver en smule stabilitet? Fordi det er faktisk utroligt hvor lidt der skal til før at billeder bliver rystede O.o Med mit kamera kan man trykke knappen halvt ned, og så fokuserer det på det er der i centrum (medmindre det er småt, eller for tæt på) Den funktion kan man bruge til at fokusere på dukken, og så flytte kameraet, mens man holder på knappen, og så tager et billede hvor dukken sidder i den ene side f.eks; eller hvor man fokuserer på ryggen, og så flytter kameraet så man ser over skulderen ^^
Det er en rigtig sød story, men også lidt forvirrende når man ikke kender baggrunden. Jeg håber at vi snart får mere af vide OwO
Mange tak manna >,w,< ! vil prøve det med kassen, men ih.. hvor ville det være dejligt med et stativ til mit kamera >A< ! bare rolig det skal i nok, men skal lige finde ud af hvordan jeg skal gøre det >xD har jo desude kun en dukke >__< og mangler skuespillere xD men vi for at se
Isabella
Antal indlæg : 525 Age : 34 Geografisk sted : Vordingborg, Sydsjælland Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: En pakke til pheo ^^ Tors Dec 09, 2010 9:03 am