Antal indlæg : 797 Age : 42 Geografisk sted : Holstebro DK Registration date : 29/12/08
Emne: I love you to much to part with you (IM Hound) Tors Okt 01, 2009 12:18 am
Har været igennem en meget svær tid her de sidste 14 dage, med brud med kæresten, og de problemer der nu engang følger med sådan noget. Jeg overvejede i starten af vores brud at jeg skulle sælge Ruben for at få råd til en ny seng, og ting til mit hus. Men har besluttet mig for at jeg beholder ham, han har igennem så mange år været en ønske dukke, og jeg kan simpelthen ikke nænne at skulle skilles fra en mere jeg elsker.
Så Ruben bliver her i familien, så må jeg sove på gulvet indtil der falder en seng ned fra himlen til mig.
lille_Aki
Antal indlæg : 457 Age : 36 Geografisk sted : Aalborg Registration date : 24/04/09
Emne: Sv: I love you to much to part with you (IM Hound) Tors Okt 01, 2009 2:30 am
og han bliver helt sikkert det værd >_< ville øsnke du ikke var så lang væk fra Aalborg elle at jeg var tættedere på dig ^^' ellers havde jeg en seng du måtte få skal nemlig give den til bytteren
mystearica
Antal indlæg : 764 Age : 35 Geografisk sted : århus Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: I love you to much to part with you (IM Hound) Tors Okt 01, 2009 3:03 am
er også sikker på han er det værd han er rigtig dejlig
lupus-wolfy
Antal indlæg : 637 Age : 35 Geografisk sted : fyn Registration date : 28/06/09
Emne: Sv: I love you to much to part with you (IM Hound) Tors Okt 01, 2009 3:48 am
jeg syns det er godt at du beholder ham ^^
Gæst Gæst
Emne: Sv: I love you to much to part with you (IM Hound) Fre Okt 02, 2009 12:25 am
Hvor er det smukt det du har skrevet. Du er da helt vild sød mod dine dukker. Den dukke er altså også bare sød! Jeg forstår dig godt.
flame_angel
Antal indlæg : 135 Age : 39 Geografisk sted : København Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: I love you to much to part with you (IM Hound) Lør Okt 03, 2009 2:48 am
Jeg kan totælt forestår dig^^ Jeg vil hellere sove på gulvet end sælge min Amelia, det er for mange minde forbundet med hende Du holde også meget af din Ruben, ne?
Manna
Antal indlæg : 719 Age : 34 Geografisk sted : Sjælland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: I love you to much to part with you (IM Hound) Lør Okt 03, 2009 4:04 am
Hn er altså også en utrolig flot mold <3 Jeg håber det regner tit hos dig, så *Starts throwing bed parts*
Vincent
Antal indlæg : 215 Age : 39 Geografisk sted : Give Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: I love you to much to part with you (IM Hound) Søn Okt 04, 2009 2:43 am
synes det er godt du er kommet frem til at ville beholde ham. han er også en smuk dukke =D rigitgt flotte billeder. wiggen er skøn til ham
jeanet kaulitz
Antal indlæg : 809 Age : 38 Geografisk sted : Østjylland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: I love you to much to part with you (IM Hound) Søn Okt 04, 2009 10:01 pm
DEJLIGT du har valgt at beholde ham, mus. At sælge en man holder så meget af, kan virkelig bare være alt for hårdt.
Ruben, can't wait to meet u!
Lotte Rotten
Antal indlæg : 130 Age : 114 Geografisk sted : Bornholm Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: I love you to much to part with you (IM Hound) Tirs Okt 06, 2009 5:40 am
Han er da osse skøn! Så jeg er glad for at du beholder ham! Elsker de ranglede DollShe drenge altså! Men jeg håber virkelig at du har fundet en seng at sove i, søde ven altså!!!
chuchu
Antal indlæg : 381 Age : 36 Geografisk sted : Aarhus, Denmark Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: I love you to much to part with you (IM Hound) Tirs Okt 06, 2009 10:58 pm
Hvor er han bare dejlig! Woah! jeg kan godt forstå du ikke vil af med ham! han har så megen potientiale, og han er jo den slaks fyr der ikke bare smutter i altfald ;P
Han er super skæn vicki!
Her hvor jeg bor har vi en Genbrugs, folk kommer med ting, og ellers kan man to gange om ugen bare komme og tage ting med sig gratis, hvis du ikke er imod en små brugt seng, kan jeg godt holde øje med en for dig, der står tit utrolig flotte ting der inde <3
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: I love you to much to part with you (IM Hound)