Antal indlæg : 129 Age : 34 Geografisk sted : Hillerod [NS] Registration date : 29/12/08
Emne: + My sudden LOVE + [Yuujiro//DS Hound] Fre Okt 09, 2009 2:37 am
At lægge syg på sin fødselsdag er aldrig fedt, og slet ikke dagen efter heller ;A; Men tænkte at så måtte jeg give opmærksomhed til min dejlige dreng. Hver gang jeg holder ham, så mærker jeg bare det bond jeg har med ham igen. Og husker hvor taknemmelig jeg er for min direktehed og den chance jeg tog da jeg for første gang tog til et meet-up. Det at jeg var det rigtige sted på det rigtige tidspunkt. Næsten som skæbnen. (selvom jeg ikke tror på det bavl XD) Så jeg endnu en gang vil jeg sige mange tak til Gigglegeeks, for at jeg fik lov til at tage denne dreng med hjem og lade ham være min. Tak <3
Så denne shoot er ikke noget specielt, med sjove effekter, vilde vinkler og alt det. Bare simpelt.
He's my sudden love.
xKatashix
Antal indlæg : 51 Age : 29 Geografisk sted : Møn ^^ Registration date : 23/08/09
Emne: Sv: + My sudden LOVE + [Yuujiro//DS Hound] Fre Okt 09, 2009 2:49 am
Hvor er han dog bare smuk!! *fanskrig* Er så utrolig vild med hans hår! *åndedrætsbesvær* En rigtigt lækkerbisken du har fået dig ^^
Gæst Gæst
Emne: Sv: + My sudden LOVE + [Yuujiro//DS Hound] Fre Okt 09, 2009 3:33 am
Og han er stadig ligeså smuk og dejlig <3
Er du syg? Ej D: Det er da træls T.T Get well soon<3
lupus-wolfy
Antal indlæg : 637 Age : 35 Geografisk sted : fyn Registration date : 28/06/09
Emne: Sv: + My sudden LOVE + [Yuujiro//DS Hound] Fre Okt 09, 2009 5:04 am
så smuk han er OwO
Taylor
Antal indlæg : 457 Age : 33 Geografisk sted : kolding Registration date : 06/01/09
Emne: Sv: + My sudden LOVE + [Yuujiro//DS Hound] Fre Okt 09, 2009 6:49 pm
hvor er han bare herlig flotte billeder
Manna
Antal indlæg : 719 Age : 34 Geografisk sted : Sjælland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: + My sudden LOVE + [Yuujiro//DS Hound] Fre Okt 09, 2009 10:47 pm
Aww, skynd dig at blive rask igen! Jeg kan godt forstå at du er forelsket, han er så utrolig flot og han har så meget personlighed, jeg er helt vild med billede nr. 3 <3 Alting på han passer også godt sammen, og der er slet ikke noget forstyrrende på billedet han er bare cool og afslappet ^^
flame_angel
Antal indlæg : 135 Age : 39 Geografisk sted : København Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: + My sudden LOVE + [Yuujiro//DS Hound] Lør Okt 10, 2009 4:17 am
Jeg er totalt enig med alle andre ^^Han er totalt cool og sexede Faktisk Hound og Soom dukker er totælt mine favoriter >.< Han ser super sejt ud Kan virkelig godt lide hans faceup og paryk Og tojen passer helt fint til han, specielt jakke og hatten Kan godt forestår du er forelsket med ham ^^Jeg tror det er vi alle på den forum, hehe >.<
Astrid
Antal indlæg : 357 Age : 32 Geografisk sted : København Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: + My sudden LOVE + [Yuujiro//DS Hound] Ons Okt 14, 2009 1:15 am
Lækkerhed <3 (som altid ^^) Det er nogle dejlige billeder og gode, naturlige poses ^^
jeanet kaulitz
Antal indlæg : 809 Age : 38 Geografisk sted : Østjylland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: + My sudden LOVE + [Yuujiro//DS Hound] Fre Okt 16, 2009 10:24 pm
Yuujiro <3
mere kan jeg ikke sige...
DekinaiYo
Antal indlæg : 188 Age : 33 Geografisk sted : København Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: + My sudden LOVE + [Yuujiro//DS Hound] Man Okt 19, 2009 5:37 am
Hvor er han haaawt (^_< ) Elsker poseringerne, udtrykket og hans tøj er også rigtig flot OwO *thumbs up*