Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Dollzone NS Kontra andre NS's

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Miki

Miki


Antal indlæg : 264
Age : 33
Geografisk sted : Aarhus
Registration date : 03/01/09

Dollzone NS Kontra andre NS's Empty
IndlægEmne: Dollzone NS Kontra andre NS's   Dollzone NS Kontra andre NS's Icon_minitimeTors Okt 01, 2009 5:27 am

Som headeren siger.

Jeg vil gerne se billeder af Dollzone Normal skin dukker holdt mod andre mærkers Resin.

Jeg er forelsket i mange af Dollzones dukker, men jeg håbede på at kunne finde en anden krop, da jeg har dårlig erfaring med deres MSD kroppe.

Pfh Tak for hjælpen Smile


Miki
Tilbage til toppen Go down
Heceta

Heceta


Antal indlæg : 797
Age : 42
Geografisk sted : Holstebro DK
Registration date : 29/12/08

Dollzone NS Kontra andre NS's Empty
IndlægEmne: Sv: Dollzone NS Kontra andre NS's   Dollzone NS Kontra andre NS's Icon_minitimeTors Okt 01, 2009 8:12 am

DZ's nye msd kroppe er altså geniale og posere som en drøm, så måske du skulle tage at kigge billeder af den nye krop inden du bestemmer dig. Har selv to af dem, og de er de bedste kroppe jeg har pt.
Tilbage til toppen Go down
Miki

Miki


Antal indlæg : 264
Age : 33
Geografisk sted : Aarhus
Registration date : 03/01/09

Dollzone NS Kontra andre NS's Empty
IndlægEmne: Sv: Dollzone NS Kontra andre NS's   Dollzone NS Kontra andre NS's Icon_minitimeTors Okt 01, 2009 8:21 am

Heceta skrev:
DZ's nye msd kroppe er altså geniale og posere som en drøm, så måske du skulle tage at kigge billeder af den nye krop inden du bestemmer dig. Har selv to af dem, og de er de bedste kroppe jeg har pt.
Vil tage et kig på dem Smile
Du kan jo selv huske hvordan min Første Dollzone opførte sig Wink

Tak for tippet Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dollzone NS Kontra andre NS's Empty
IndlægEmne: Sv: Dollzone NS Kontra andre NS's   Dollzone NS Kontra andre NS's Icon_minitimeTirs Maj 11, 2010 2:48 am

Volks pureskin er en nogenlunde match der kan lade sig gøre med blushing, men Angel Of Dream's NS er PERFEKT match eller meget meget tæt på. Til hjælp til andre der måske søger på det samme xD
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Dollzone NS Kontra andre NS's Empty
IndlægEmne: Sv: Dollzone NS Kontra andre NS's   Dollzone NS Kontra andre NS's Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Dollzone NS Kontra andre NS's
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Skovtrold? [LTF Bisou + andre]
» Et skridt fra alle de andre [MNF Shushu BOY and MNF Soo Dark Elf]
» Eid/sid kvindetøj søges. Plus andre mærker til 70cm
» Første og andre faceup på BJD`s ^^ (Store bilder!)
» Abjd's i andre sammenhæng (film og musik og andet)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotorequests-
Gå til: