Antal indlæg : 264 Age : 33 Geografisk sted : Aarhus Registration date : 03/01/09
Emne: Dollzone NS Kontra andre NS's Tors Okt 01, 2009 5:27 am
Som headeren siger.
Jeg vil gerne se billeder af Dollzone Normal skin dukker holdt mod andre mærkers Resin.
Jeg er forelsket i mange af Dollzones dukker, men jeg håbede på at kunne finde en anden krop, da jeg har dårlig erfaring med deres MSD kroppe.
Pfh Tak for hjælpen
Miki
Heceta
Antal indlæg : 797 Age : 42 Geografisk sted : Holstebro DK Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Dollzone NS Kontra andre NS's Tors Okt 01, 2009 8:12 am
DZ's nye msd kroppe er altså geniale og posere som en drøm, så måske du skulle tage at kigge billeder af den nye krop inden du bestemmer dig. Har selv to af dem, og de er de bedste kroppe jeg har pt.
Miki
Antal indlæg : 264 Age : 33 Geografisk sted : Aarhus Registration date : 03/01/09
Emne: Sv: Dollzone NS Kontra andre NS's Tors Okt 01, 2009 8:21 am
Heceta skrev:
DZ's nye msd kroppe er altså geniale og posere som en drøm, så måske du skulle tage at kigge billeder af den nye krop inden du bestemmer dig. Har selv to af dem, og de er de bedste kroppe jeg har pt.
Vil tage et kig på dem Du kan jo selv huske hvordan min Første Dollzone opførte sig
Tak for tippet
Gæst Gæst
Emne: Sv: Dollzone NS Kontra andre NS's Tirs Maj 11, 2010 2:48 am
Volks pureskin er en nogenlunde match der kan lade sig gøre med blushing, men Angel Of Dream's NS er PERFEKT match eller meget meget tæt på. Til hjælp til andre der måske søger på det samme xD