Antal indlæg : 208 Age : 31 Geografisk sted : The Time Vortex Registration date : 02/01/09
Emne: "..Og efter kampen.." ( Advarsel: Blod. ) Lør Okt 03, 2009 3:56 am
Efter at have set et par andre herinde forsøge sig med at lave blod i programmer på computeren, kunne jeg også lige prøve det, selvom jeg vidst ikke har tålmodighed til at prøve at gøre det godt. Håber dog at i synes om denne lille photostory alligevel.
Enjoy!
----
---
Sådan så Shin sådan ca. ud, da han skulle spille rollen som "mobberen"
"Halløj!" ^_^
---
Tak for kigget :3
wolter Moderator
Antal indlæg : 1350 Age : 30 Geografisk sted : Fyn Registration date : 03/01/09
Emne: Sv: "..Og efter kampen.." ( Advarsel: Blod. ) Lør Okt 03, 2009 4:06 am
Uh.. åh.. love! <3 Jeg er vild med iden! Og selve historien er super flot og meget virkeligt.. Selvom blodet ikke blev så godt, men syns stadig at det kan ses hvad det skal forstille, så mon ikke det blev godt nok?
Men Kaneko.. Hvad har du dog gjort ved Shin! xD
lille_Aki
Antal indlæg : 457 Age : 36 Geografisk sted : Aalborg Registration date : 24/04/09
Emne: Sv: "..Og efter kampen.." ( Advarsel: Blod. ) Lør Okt 03, 2009 7:01 am
enig med Wolter men du skriv jo også at blodet ikke blev så godt >_<
Kiba-kuun
Antal indlæg : 60 Age : 33 Geografisk sted : Rungsted Kyst Registration date : 04/01/09
Emne: Sv: "..Og efter kampen.." ( Advarsel: Blod. ) Lør Okt 03, 2009 8:34 am
Dejligt med nogle flere billeder <3 Jin approves sort of XD - blodet er der kommenteret på så det er jeg for doven til XD Synes det er nogle gode poses, og synes han virker så livagtig ^^ Måske savner jeg nogle total billeder af ham, men det er bare mig XD Flowet er godt og kan godt li at det bliver mere slørret som om han mister bevistheden? ^^
Jin - Kazukiiiiiii~ T___T Kiba - *pets*
xKatashix
Antal indlæg : 51 Age : 29 Geografisk sted : Møn ^^ Registration date : 23/08/09
Det er en rigtigt .. Ej, man kan ikke kalde det en sød.. Dramatisk historie ^^ Men ja, blodet er som du selv skriver, ikke så vellykket :3 Men ros alligevel ^^ Han virker så levende.
lupus-wolfy
Antal indlæg : 637 Age : 35 Geografisk sted : fyn Registration date : 28/06/09
Emne: Sv: "..Og efter kampen.." ( Advarsel: Blod. ) Søn Okt 04, 2009 6:08 am
sejt jeg syns det er godt og det du har skrevet (det han fortæller) er os godt XD elsker det
Gæst Gæst
Emne: Sv: "..Og efter kampen.." ( Advarsel: Blod. ) Søn Okt 04, 2009 9:13 am
ejh den er da rigtig god! Selvom blodet ikke blev det bedste, syntes jeg stadig at man lever sig ind i det!
Vil sige at billede nr.7 ligner ret godt at det faktisk er blod!
Kaneko
Antal indlæg : 208 Age : 31 Geografisk sted : The Time Vortex Registration date : 02/01/09
Emne: Sv: "..Og efter kampen.." ( Advarsel: Blod. ) Søn Okt 04, 2009 9:50 pm
Wolter- Det var lige den eneste ekstra wig jeg havde xD Tak for komplimenterne!
Lille_Aki- Mange tak! ^_^
Kiba-kuun- ( *Kazuki kisses and hugs Jin* <3 I´m alright, my king <3) Mange tak! ^_^ Jeg kan godt se at der mangler nogle flere total billeder <_< det må jeg huske i fremtiden! Jeps, det er præcis dét, det slørrede skulle vise ^_^
xKatashix- Mange tak! ^_^ Det er dejligt at få at vide.
lupus-wolfy- (Uh, er dit brugernavn ikke opkaldt efter Remus Lupus/lupin?! OwO ) Tak for komplimentet til min skrivning. Det er jeg glad for ^_^
PrinceNaru- Mange tak! ^_^ Billede 7 er også det jeg bedst kan lide, med hensyn til blodet.
lupus-wolfy
Antal indlæg : 637 Age : 35 Geografisk sted : fyn Registration date : 28/06/09
Emne: Sv: "..Og efter kampen.." ( Advarsel: Blod. ) Man Okt 05, 2009 6:33 am
det enste jeg ved at jeg har taget det fra stjerne tegnet der betyder ulv ^^;;
ChibiShin
Antal indlæg : 158 Age : 28 Geografisk sted : Fyn Registration date : 13/01/09
Emne: Sv: "..Og efter kampen.." ( Advarsel: Blod. ) Man Okt 05, 2009 6:46 am
Vil sige at jeg ikke selv kan tegne blod lige så godt som dig, men giver de andre lidt ret, men som de andre også har skrevet skrev du jo at det ikke lignede så godt ^^ men ellers meget ros!! syns idéen med at skrive teksten på billederne er rigtigt god og billederne er virkelig levende! syns også at de sidste billeder er vildt gode da de hele bliver en smule utydeligt.. ligesom slutningen på en historie XD
rigtigt godt!
DekinaiYo
Antal indlæg : 188 Age : 33 Geografisk sted : København Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: "..Og efter kampen.." ( Advarsel: Blod. ) Man Okt 19, 2009 6:10 am
Meget stemningsfuld historie.. Kan godt lide at den er i sort hvid, og som andre også har skrevet er du rigtig god til at tegne blod. Det er sååå svært i redigerings-programmer.!
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: "..Og efter kampen.." ( Advarsel: Blod. )