Emne: Fotoudfordring Januar Søn Jan 03, 2010 11:42 am
Denne månedes tema er: "WTF!?"
Regler for den månedlige fotoudfordring: - Resin Gardens medlemmer har en måned til at tage et billede og lægge det i tråden. - Billedet skal være taget til udfordringen, og må ikke være genbrug fra en tidligere fotoserie. - Mindst en af dukkerne på billedet skal tilhøre fotografen. - Man kan ikke deltage som gruppe. - Skifter man mening om sit billede undervejs eller får en ny idé, er det tilladt at erstatte det gamle billede med et nyt. - Billedet må gerne være photoshoppet for at fremhæve temaet. - Resin Gardens medlemmer har en stemme pr. person, og der må først stemmes, når deadline for bidrag er nået. Dvs. ingen stemmer før efter midnat den sidste dag. - For at holde tråden overskuelig, er kommentarer undervejs ikke tilladt. Når man stemmer må man gerne kommentere sit valg. Eventuelle lykønskninger og bemærkninger kan sendes som PM.
Deadline for deltagelse er d. 29. Januar Deadline for at stemme er d. 1. Februar - I har indtil midnat d. 29. Januar til at smide billeder op, og indtil midnat d. 1. Februar til at stemme!
Amano
Antal indlæg : 448 Age : 38 Geografisk sted : Vejle Registration date : 16/11/09
Emne: Sv: Fotoudfordring Januar Søn Jan 03, 2010 9:55 pm
Den syndes jeg er lidt svær.. men lad os se om jeg ikke får en ide...
Gæst Gæst
Emne: Sv: Fotoudfordring Januar Man Jan 04, 2010 5:57 am
Ah så svær kan den ikke være ;3 du kan nok komme på en situation hvor folk bare tænker "WTF?"
Amano
Antal indlæg : 448 Age : 38 Geografisk sted : Vejle Registration date : 16/11/09
Emne: Sv: Fotoudfordring Januar Ons Jan 06, 2010 4:25 am
Så fandt jeg på noget....
Der kommer en story til billdet...
mellaney
Antal indlæg : 169 Age : 32 Geografisk sted : Odense Registration date : 04/04/09
Emne: Sv: Fotoudfordring Januar Søn Jan 10, 2010 4:01 am
sådan går det ejeren leger okami(ulv) efter ens dukker og så han opdager en lige inden man springer på ham XD
Chazzi
Antal indlæg : 680 Age : 35 Geografisk sted : Aarhus Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Fotoudfordring Januar Man Jan 11, 2010 3:00 am
Aquai
Antal indlæg : 6 Age : 28 Geografisk sted : Østjylland Registration date : 04/01/09
Emne: Sv: Fotoudfordring Januar Man Jan 11, 2010 3:09 am
En syret verden, hvor svampe er større end en selv
Guest Gæst
Emne: Sv: Fotoudfordring Januar Tors Jan 14, 2010 8:01 am
Mit bud
Zin
Antal indlæg : 265 Age : 33 Geografisk sted : Amager Registration date : 02/01/09
Emne: Sv: Fotoudfordring Januar Søn Jan 17, 2010 8:32 am
Mit foreslag
[Hisoka: Se Gray, Jeg har dit tøj på ^///^] [Gray: What The Fuck - hvad fanden] Første gang jeg får taget mig sammen til at være med i fotoudfordringerne
Hope you all like it!
Gæst Gæst
Emne: Sv: Fotoudfordring Januar Man Jan 18, 2010 6:41 am
Her er mit foreslag så!
*host host* Liam havde det vist lidt for sjovt med mine gaamle Bratz xDD haha jeg undskylder størrelsen! OwO
nightfly
Antal indlæg : 247 Age : 37 Geografisk sted : Grenå Registration date : 19/12/09
Emne: Sv: Fotoudfordring Januar Ons Jan 20, 2010 12:56 am
Pino har stjålet Chiyo's kager...
(Pino er lånt af Shefura - Chiyo er min)
Ponpyon
Antal indlæg : 689 Age : 34 Geografisk sted : . . . Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Fotoudfordring Januar Ons Jan 27, 2010 11:22 am
her er mit bidrag
var ude at gå med mine to drenge og Hirin som havde Chunhei med forleden. på vej hjem gik jeg (Hirin tog en anden vej) gennem en alé i en stor skov, hvor vi fandt den afbildede bunke æble, det så underligt ud at der ligepludselig lå en ordenlig bunke æbler inde i skoven når det ikke var æble træer og på denne årstid, dette undrede Takkeru sig meget over...
Manna
Antal indlæg : 719 Age : 34 Geografisk sted : Sjælland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Fotoudfordring Januar Fre Jan 29, 2010 9:42 am
Mature warning!
Det er bare ment som sjov, men er alligevel lagt ind som link for ikke at støde nogle. Hvis det ikke er tilladt eller er for perverst, skal jeg nok fjerne det!