Antal indlæg : 719 Age : 34 Geografisk sted : Sjælland Registration date : 30/12/08
Emne: Klaptræet d. 21. januar Søn Jan 22, 2012 6:48 am
Jeg har desværre ikke fået taget så mange billeder, desværre intet gruppebillede heller (Jeg fralægger mig en del af ansvaret, fordi jeg ikke var den eneste med et kamera xD) Og så er lyset på Klaptræet altså elendigt! Men, jeg fik taget lidt, efter jeg var færdig med at overfalde nusse Marys dejlige dreng, Shiran <3
Aww, Val har fået fluffy hår :3
En kort emo/goth periode?
Fangirl much? Ja okay xD
Anne og Anja der griner uhæmmet af et lille dreng der vist suttede voldsomt på en slikkepind xD
Det er vist det xD
Prinsessen Admin
Antal indlæg : 817 Age : 38 Geografisk sted : Beijing, Kina Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Klaptræet d. 21. januar Søn Jan 22, 2012 7:03 am
Tak for et hyggeligt træf!
Lyset på Klaptræet er virkelig forfærdeligt! Men det er nogle fine billeder Jeg synes det var sjovt, at se min Gelsomina som emo - selvom det betød at Val måtte opgive sin paryk for et stykke tid... Sorry, Val!
Og med henvisning til det sidste billed - hvis I andre havde set og ikke mindst hørt drengen, så ville I også grine med
CakePie
Antal indlæg : 33 Age : 30 Geografisk sted : Roskilde Registration date : 01/06/11
Emne: Sv: Klaptræet d. 21. januar Man Jan 23, 2012 10:00 am
Ej, det var simpelthen så hyggeligt. Jeg vil gerne indrømme at jeg var ret nervøs, men I var bare så søde Og det var fantastisk at se andre dukker i virkeligheden, desværre får man bare lyst til at eje flere selv..
Tak for et rigtig fedt træf!
P.s. Det skal også lige siges, at jeres reaktion på drengen sikkert var sjovere end ham
lille_Aki
Antal indlæg : 457 Age : 36 Geografisk sted : Aalborg Registration date : 24/04/09
Emne: Sv: Klaptræet d. 21. januar Man Jan 23, 2012 12:45 pm
øv ville ønske jeg var med >_< det ser ud til i fik hygget jer som altid