Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Effles feedback

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
Effle

Effle


Antal indlæg : 107
Age : 33
Geografisk sted : Vejle
Registration date : 29/12/08

Effles feedback Empty
IndlægEmne: Effles feedback   Effles feedback Icon_minitimeTors Jan 07, 2010 7:29 am

Hvis i har handlet med mig, vil jeg sætte stor pris på hvis i skrev jeres mening her Smile
Tilbage til toppen Go down
boots

boots


Antal indlæg : 426
Age : 63
Geografisk sted : Taastrup
Registration date : 06/02/09

Effles feedback Empty
IndlægEmne: Sv: Effles feedback   Effles feedback Icon_minitimeOns Jan 13, 2010 5:11 am

Jeg har købt vinger af Effle og handlen gik glidende med god kontakt. Købte også noget Cosplay og en beanie på vegne af min datter, Maria, og det hele blev sendt samlet. Alt var pakket godt ind - og hov - jeg glemte helt - tusind tak for de små farveblyanter. Ja, de er virkelig søde.. Smile

Endnu engang tak for handlen, Effle. Jeg vil ikke tøve med at handle med dig igen engang. Smile
Tilbage til toppen Go down
http://www.supermario.webbyen.dk
Manna

Manna


Antal indlæg : 719
Age : 34
Geografisk sted : Sjælland
Registration date : 30/12/08

Effles feedback Empty
IndlægEmne: Sv: Effles feedback   Effles feedback Icon_minitimeTors Jan 14, 2010 2:14 am

-jeg købte et par hove af Effle, og de ankom hurtigt og var rigtig godt paket ind ^^ Der har været god kontakt hele vejen igennem, rigtig dejligt ^^
Tilbage til toppen Go down
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

Effles feedback Empty
IndlægEmne: Sv: Effles feedback   Effles feedback Icon_minitimeTors Jan 14, 2010 7:34 am

God feedback til Effle fra mig.
Jeg købte hornene fra hendes Glot og handlen var hurtig og præcis. Effle sendte pengene gik ind og hornene ankom rigtig godt pakket ind og i perfekt stand.
Derudover er hun også en sød og nem person at handle med.
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
Gæst
Gæst




Effles feedback Empty
IndlægEmne: Sv: Effles feedback   Effles feedback Icon_minitimeLør Okt 16, 2010 7:33 am

Rigtig god feedback til Effle! Jeg købte en SOOM Glati af hende, og han er bare så nuttet og perfekt Very Happy Handlen gik helt uden problemer, og Glati ankom hurtigt i sin originale SOOM boks. Kan helt sikkert anbefale Effle, hvis andre tænker på at handle med hende Smile
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Effles feedback Empty
IndlægEmne: Sv: Effles feedback   Effles feedback Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Effles feedback
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Flame_Angel's (Kagome-chan) feedback ^^
» Zin's feedback ^w^
» AliceFromUnderland's feedback
» Feedback for Aik0hime
» Kia's feedback

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Køb, salg og fællesordrer :: Feedback-
Gå til: