The unicorns are here ♥~ [SOOM Bygg::Enki, SOOM Beyla::Eli] (mange billeder)
+10
mystearica
Nerdystreak
Astrid
Pallas
Haruka_Kite
MuseumBizarro
lille_Aki
Maru
Amano
Chazzi
14 deltagere
Forfatter
Besked
Chazzi
Antal indlæg : 680 Age : 35 Geografisk sted : Aarhus Registration date : 29/12/08
Emne: The unicorns are here ♥~ [SOOM Bygg::Enki, SOOM Beyla::Eli] (mange billeder) Tors Jan 07, 2010 8:36 am
Så kom de hjem Bygg tilhører Akatsuki og Beyla tilhører mig ^^ De er simpelthen bare så dejlige! Fortryder overhovedet ikke at jeg købte en af dem Billederne er ikke de bedste, mørkt udenfor, dårlig belysning og dårlig kamera er ikke en god kombi XD De er begge drenge btw.
Kassen : D
Kasserne i kassen - selvom man kun kan se den ene xD
Begge kasser!
Uhh, tilbehør...
Beyla delene
Beyla, så dejlig
Bygg delene - dog mangler hornet, så vi skal lige have skrevet til SOOM..
Bygg.. Elsker virkelig den grå farve :3
Min Beyla med øjne...
.. og med wig
Akatsuki's Bygg med øjne...
.. og med wig
Hove!!!! Blushingen er bare fantastisk!
Bygg med Beyla tøj
Beyla med Bygg tøj - Akatsuki og jeg har aftalt at bytte deres tøj =D
Gæst Gæst
Emne: Sv: The unicorns are here ♥~ [SOOM Bygg::Enki, SOOM Beyla::Eli] (mange billeder) Tors Jan 07, 2010 8:39 am
Omg, hvor er de bare kære <33 Elsker at de har byttet deres tøj og de wigs, og øjne, omg ~ <3 Tillykke med endelig at have fået dem hjem OwO
Amano
Antal indlæg : 448 Age : 38 Geografisk sted : Vejle Registration date : 16/11/09
Emne: Sv: The unicorns are here ♥~ [SOOM Bygg::Enki, SOOM Beyla::Eli] (mange billeder) Tors Jan 07, 2010 8:41 am
ej hvor er de skønne og nusser...
Synd at der mangler et horn...
Mange gange tillykke.. glæder mig til at se mere til dem...
Maru
Antal indlæg : 293 Age : 33 Geografisk sted : København Registration date : 23/04/09
Emne: Sv: The unicorns are here ♥~ [SOOM Bygg::Enki, SOOM Beyla::Eli] (mange billeder) Tors Jan 07, 2010 8:51 am
Argh, hvorfor anskaffede jeg mig ikkeen lille pony?! De er mega nuttede og glæder mig til at se mere!
lille_Aki
Antal indlæg : 457 Age : 36 Geografisk sted : Aalborg Registration date : 24/04/09
Emne: Sv: The unicorns are here ♥~ [SOOM Bygg::Enki, SOOM Beyla::Eli] (mange billeder) Tors Jan 07, 2010 11:07 am
mange gange tillykke! hvor er de bare kære!! og smukke <3
MuseumBizarro
Antal indlæg : 109 Age : 50 Geografisk sted : Taastrup Registration date : 11/07/09
Emne: Sv: The unicorns are here ♥~ [SOOM Bygg::Enki, SOOM Beyla::Eli] (mange billeder) Tors Jan 07, 2010 8:56 pm
De er så lækre! og hvor er de flotte med den almindelige face-up glæder mig til at få min Beyla hjem fra Heceta, hun er i gang med den helt store make-over på hende
Haruka_Kite
Antal indlæg : 245 Age : 32 Geografisk sted : Storkøbenhavn Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: The unicorns are here ♥~ [SOOM Bygg::Enki, SOOM Beyla::Eli] (mange billeder) Tors Jan 07, 2010 10:48 pm
Naarj, hvor er de bedårende ;A; Det passer overraskende godt, at I har byttet deres tøj. Jeg håber at se meget mere til de to!
Pallas Moderator
Antal indlæg : 345 Age : 38 Geografisk sted : Nørrebro Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: The unicorns are here ♥~ [SOOM Bygg::Enki, SOOM Beyla::Eli] (mange billeder) Fre Jan 08, 2010 12:18 am
Hvor er de bare kære. De der bittesmå hove er bare noget af det sødeste. Rigtig mange gange tillykke med dem. Ligesom alle andre, glæder jeg mig også til at se mere til dem.
Astrid
Antal indlæg : 357 Age : 32 Geografisk sted : København Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: The unicorns are here ♥~ [SOOM Bygg::Enki, SOOM Beyla::Eli] (mange billeder) Fre Jan 08, 2010 1:10 am
Tillykke med dem! De er virkeligt søde <3 Byggs farve ser umiddelbart rigtig flot ud o:
Chazzi
Antal indlæg : 680 Age : 35 Geografisk sted : Aarhus Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: The unicorns are here ♥~ [SOOM Bygg::Enki, SOOM Beyla::Eli] (mange billeder) Fre Jan 08, 2010 10:51 am
1000 tak for alle de søde ord I kommer helt sikkert til at se meget mere til dem. Skal endda også til at købe et spejlrefleks kamera her i weekenden. Så skal jeg i gang med at lege lidt XD
MuseumBizarro
Antal indlæg : 109 Age : 50 Geografisk sted : Taastrup Registration date : 11/07/09
Emne: Sv: The unicorns are here ♥~ [SOOM Bygg::Enki, SOOM Beyla::Eli] (mange billeder) Fre Jan 08, 2010 11:46 am
Chazzi: Bestilte i ikke vingerne med til dem???
Chazzi
Emne: Sv: The unicorns are here ♥~ [SOOM Bygg::Enki, SOOM Beyla::Eli] (mange billeder) Lør Jan 09, 2010 1:10 am
MuseumBizarro: Nej, ingen af os bestilte vingerne. Fortryder det egentlig lidt. Er blevet ret vild med dem efter at have set ejer billeder. Men det er der jo ikke noget at gøre ved XD
Nerdystreak
Antal indlæg : 946 Age : 43 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Emne: Sv: The unicorns are here ♥~ [SOOM Bygg::Enki, SOOM Beyla::Eli] (mange billeder) Lør Jan 09, 2010 5:37 am
Nej, hvor er de altså bare kære! Sikke et flot job, de har gjort med faceup og bodyblushing. Tillykke med dem. :-) Aww!
mystearica
Antal indlæg : 764 Age : 35 Geografisk sted : århus Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: The unicorns are here ♥~ [SOOM Bygg::Enki, SOOM Beyla::Eli] (mange billeder) Lør Jan 09, 2010 6:18 am
tillykke de er virkelig søde deres wigs passer godt til dem
Prinsessen Admin
Antal indlæg : 817 Age : 38 Geografisk sted : Beijing, Kina Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: The unicorns are here ♥~ [SOOM Bygg::Enki, SOOM Beyla::Eli] (mange billeder) Søn Jan 10, 2010 8:16 am
Hvor er de søde Glæder mig til at se hvad I gør ved dem. Tillykke med dem
LiChan
Antal indlæg : 178 Age : 36 Geografisk sted : København (men kommer fra Aalborg) Registration date : 14/04/09
Emne: Sv: The unicorns are here ♥~ [SOOM Bygg::Enki, SOOM Beyla::Eli] (mange billeder) Man Jan 11, 2010 7:34 am
De er virkelig bedårende! Elsker de turkise øje og wig!
Saya
Antal indlæg : 80 Age : 32 Geografisk sted : Århus Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: The unicorns are here ♥~ [SOOM Bygg::Enki, SOOM Beyla::Eli] (mange billeder) Lør Jan 23, 2010 8:55 am
Jeg er ellers ikke en for tinies, men de er godtnok søde! Elsker farven på Beylas øjne, den er godtnok flot. Tøjet er superskøn, og synes også parykkerne er rigtig gode! Håber I får fat i et horn, det vil jeg også rigtig gerne se =D
Alex
Antal indlæg : 115 Age : 34 Geografisk sted : United Kingdom Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: The unicorns are here ♥~ [SOOM Bygg::Enki, SOOM Beyla::Eli] (mange billeder) Tirs Jan 26, 2010 10:53 pm
Waow, de er virkelig søde! Elsker de der wigs! Og deres øjne er da også dejlige. Tillykke!
Chazzi
Emne: Sv: The unicorns are here ♥~ [SOOM Bygg::Enki, SOOM Beyla::Eli] (mange billeder) Tirs Jan 26, 2010 11:13 pm
Tak allesammen! Er virkelig glad for at I godt kan lide min Beyla's wig. Var faktisk lidt i tvivl da jeg købte den, men da jeg satte den på Eli's hoved, var jeg ikke et sekund i tvivl mere. ^^
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: The unicorns are here ♥~ [SOOM Bygg::Enki, SOOM Beyla::Eli] (mange billeder)
The unicorns are here ♥~ [SOOM Bygg::Enki, SOOM Beyla::Eli] (mange billeder)