Antal indlæg : 680 Age : 35 Geografisk sted : Aarhus Registration date : 29/12/08
Emne: Time to Play [SOOM Afi, SOOM Beyla] Søn Aug 01, 2010 1:01 am
Jeg skulle tage et billede til en challenge på DeviantART og endte med at planlægge en lille story uden ord. xD Der er et par af billederne, jeg ikke er helt tilfreds med, men blev nødt til at bruge alle billeder, da det ellers ikke ville give nogen mening.
Alex
Antal indlæg : 115 Age : 34 Geografisk sted : United Kingdom Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Time to Play [SOOM Afi, SOOM Beyla] Søn Aug 01, 2010 1:04 am
Yay flotte billeder. Kan faktisk virkelig godt lide den. Der er virkelig meget energi i dine billeder og syntes ikke de er kedelige. Dejligt! Er helt vild med øjnene!
En lille kritik: Ved ikke om det er meningen, men syntes ikke man kan se den anden dukke så meget? Ansigtet! Men ellers så er det fin nok.
wolter Moderator
Antal indlæg : 1350 Age : 30 Geografisk sted : Fyn Registration date : 03/01/09
Emne: Sv: Time to Play [SOOM Afi, SOOM Beyla] Søn Aug 01, 2010 6:20 am
ooh! chazzi! du ved hvor meget jeg forguder dine billeder! TwT <3 jeg beundre at baggrunden er så simpel! så enkel.. dine dukker er virkelige så flotte og søde! OwO more plz!! *Q*
Chazzi
Antal indlæg : 680 Age : 35 Geografisk sted : Aarhus Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Time to Play [SOOM Afi, SOOM Beyla] Tirs Aug 03, 2010 12:36 am
Alex: Ih, mange tak. Jeg havde faktisk taget nogle billeder, hvor man kunne se hans ansigt, men de blev desværre ikke så gode og kunne sagtens undlades for selve historien. xD
Wolter: Aww, 1000 tak for de søde ord! :'D
Guest Gæst
Emne: Sv: Time to Play [SOOM Afi, SOOM Beyla] Tirs Aug 03, 2010 12:38 am
Nurh, hvor sødt~ "Kom nu skal du se, det her er meget sjovere at kege med" *finder små biler frem* xD Dejligt levende shoot!
Gæst Gæst
Emne: Sv: Time to Play [SOOM Afi, SOOM Beyla] Tirs Aug 03, 2010 2:01 am
fawk hvor er den nice! Dejlig baggrund der ikke distraherer, dejlig kvalitet, dejlige dukker og en sød 'story' X3
Prinsessen Admin
Antal indlæg : 817 Age : 38 Geografisk sted : Beijing, Kina Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Time to Play [SOOM Afi, SOOM Beyla] Tors Aug 05, 2010 7:33 pm
Rigtig gode billeder, og søde dukker
Synes historien har en anden energi end mange andre billedhistorie, da der ikke er ord til. Og så er det nemt at følge med i historien
Anori
Antal indlæg : 323 Age : 33 Geografisk sted : Risskov, Århus Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: Time to Play [SOOM Afi, SOOM Beyla] Fre Aug 06, 2010 1:33 am
Iiih, to af mine yndlings Soom MD molds, og NARJ hvor er de bare soede i den historie! Fantastisk, og selvom der inge ord er paa den foeler man sig helt draget. Jeg elsker outfittene, og omgivelserne da de er meget stille og rolige og goer at dukkerne skiller sig mere ud. Thumbs up! OwO
AnMaNi
Antal indlæg : 317 Age : 42 Geografisk sted : KBH Registration date : 30/01/09
Emne: Sv: Time to Play [SOOM Afi, SOOM Beyla] Fre Aug 06, 2010 2:12 am
Squeeee! hvor er de søde, jeg er helt vild med det næstsidste billeder hvor de sidder og leger. Jeg kan rigtig godt li at du ikke har lavet tekst til da billederne fortæller historien rigtig godt uden. ^^
flame_angel
Antal indlæg : 135 Age : 39 Geografisk sted : København Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: Time to Play [SOOM Afi, SOOM Beyla] Fre Aug 06, 2010 2:19 am
wow, det ser flot ud Kan virkelig godt lide at de begge to ser så naturlig ud:) Og de er super søde begge to:) det er virkelig sejt at du kan få så gode billeder med så simpel baggrund O.o *jeg har trægulv derhjemme og det ser bare dårligt ud hvis jeg prøve at tage billeder på det >_<*