Så fik jeg endelige modtaget Ikras's julegave.. ^^
Og billederne blev taget imens jeg var på nytårs ferie hos min farfar og farmor.. altid så hyggeligt.. x'3
De første billeder blev ikke så gode.. Dem der kommer bag efter, syns jeg selv passer så godt til Ikras.. mørke..
Ikras: Hmm what is this? A gift from Sam and Wolter ..?
[ hmm.. hvad er dette? En gave fra Sam og Wolter?]Ikras: What the hell is this!?
[Hvad fanden er det?]Ikras: Oh.. Now I can see it....
[Oh.. Nu kan jeg se det..]
later that night [Senere samme nat]
Ikras: What am I doing here? I hate the place.. I hate the others dolls.. I hate everything!
[Hvad laver jeg her? Jeg hader stedet.. Jeg hader de andre dukker.. Jeg hader alt!]
Ikras: I wish I could leave this place.. and go to you.. Geisha..
[Jeg ville ønske at jeg kunne forlade dette sted.. og tage hen til dig.. Geisha]
Wolter: Heey.. Ikras.. Jeg har fundet denne.. Jeg ved godt at det ikke er noget særligt, men jeg tænkte at du måske ville kunne lide den..? ^^;
Ikras: Hmm..
Wolter: værsgo det er din.. ^^
Ikras:
Purple, Why that color, Red is nicer, hmm it actually Looks like it's black.
[Lilla. Hvorfor lige den farve? Rød er da meget flottere. Hm. Den ser faktisk lidt sort ud.]Ikras:
I wonder what she is doing this moment .
[Gad vide hvad hun mon laver lige nu.]Ikras: oh.. what the hell..
[Åh.. Hvad fanden..]Ikras: I'll never find out if I stay here.
[Det finder jeg aldrig ud af hvis jeg bliver her]Jeg VED godt at mit engelsk ikke er godt, jeg har endda fået hjælp af goggle translate.. hehe..
Og selvom jeg ikke er god til engelsk stopper jeg skam ikke af den grund.. ^^
Det er det samme med at tage billeder, eller lave storys, eller lave face up..
Hvis man stopper bare fordi man er dårlig og bange for hvad andre mener om det man laver, så syns jeg det er forkert..
Man skal bare blive ved og være stolt af det man kan! Ellers bliver man jo aldrig bedre..