Antal indlæg : 1350 Age : 30 Geografisk sted : Fyn Registration date : 03/01/09
Emne: Julegave til Sam Fre Dec 03, 2010 8:49 am
Verdens beste Aik0hime min egen smørfisk <3 hendes dukke Riley har givet Sam en julegave!! >w< <3 <3
Billederne blev taget sent.. :c Og jeg var træt! D: Så undskyld for en mega kort story! T___T
ENJOY
Sam: Og så lige den sidste kage!! *Q*
Sam: Sikke et kunstværk!! >w< Wolter: HEY SAM!!! Sam: Jeg er her! <3
Wolter: Riley har sendt en pakke til dig.. ^^ Sam: OH!! Min Riley!? OwO Wolter: Du må gerne pakke den op nu.. ^w^
Sam: Men er det ikke en jule gave? :c Wolter: AK.. Du må gerne åbne denne nu!!! OwO Sam: Det er bare fordi DU ikke kan vente..? ò.o Wolter: Ja.. T___T
Sam: Det er okay Wolter! ^^ <3 Jeg kan hellere ikke vente!!! Wolter: OwO Sam: Oh!! Hvad er dét!! >w<
Sam: AWWW Et sødt kort!! TwT
Sam: awww <3
Wolter: Åben!!! D: Sam: JAAA D:
Sam: >w<
Sam: NØJ!!! O//O <3 Wolter: *Q*
Sam: Jeg elsker den!! QwQ <3 TAAAK!!! >w<
FAIL
Hannibal: MUMS KAGE!!! >w< Sam: Wolter! Jeg kan ikke koncentere mig når din killing forstyrer! Wolter: Undskyld Sam! Det sker ikke igen.. :c Wolter: OKAY ALLE SAMMEN!! VI TAGER SCENEN FORFRA! OG EN ELLER ANDEN FJERN DEN KILLING!! =__= Hannibal: MEEN du lovede mig en hoved rolle! D:
lupus-wolfy
Antal indlæg : 637 Age : 35 Geografisk sted : fyn Registration date : 28/06/09
Emne: Sv: Julegave til Sam Fre Dec 03, 2010 9:09 am
åh gud elsk på det siste billede med katten XD
Manna
Antal indlæg : 719 Age : 34 Geografisk sted : Sjælland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Julegave til Sam Fre Dec 03, 2010 9:38 am
Aww Hannibal <3 Hey, hvordan er det lige du behandler mine cookies! Gad vide hvad Sam planlagde med dem, han kan umuligt bare ligge dem op uden at spise dem (Medmindre det er fail-cookies lavet i en gryde xD) Super sød bluse, så kan I matche OwO LOL SMØRFISK XDD
Opiya
Antal indlæg : 146 Age : 34 Geografisk sted : Køge, Sjælland, Danmark Registration date : 29/01/10
Emne: Sv: Julegave til Sam Fre Dec 03, 2010 10:46 am
NURH NUSER KATTEMIS! <3 <3 <3 <3
Og sikke en fin bluse! Nu mangler Skay og Ikras bare en så kan i alle sammen matche xD
wolter Moderator
Antal indlæg : 1350 Age : 30 Geografisk sted : Fyn Registration date : 03/01/09
Emne: Sv: Julegave til Sam Fre Dec 03, 2010 9:40 pm
oh my!! XD
wolfy - Hannibal er fantastisk! xD
Manna - LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL!!! <3 Sam er et mysterium! o:
Opiya - oh my!! x'DD Man kan få Skay ned i alt! Men Ikras!! x'DD
boots
Antal indlæg : 426 Age : 63 Geografisk sted : Taastrup Registration date : 06/02/09
Emne: Sv: Julegave til Sam Lør Dec 04, 2010 6:54 am
Sikken sød historie - og så slutter den overraskende... Uanset hvad det er der foregår inde i dit hovede, Wolter, så er det noget unikt og godt og sjovt.
Marha
Antal indlæg : 404 Age : 32 Geografisk sted : Århus Registration date : 09/02/10
Emne: Sv: Julegave til Sam Ons Dec 08, 2010 12:27 am
... Har i lang tid nu prøvet at komme i tanke om noget som jeg havde glemt...
Nu huskede jeg det! XD SAM HAR FÅET NY KROP!!!! Og med den nye krop en julegave fra Aik0hime som stod for ordren *Doh*
Tillykke Sam med din nye krop! XD Glæder mig til at se dig igen :3 Nu behøves jeg ikk kun lege med Ikras og Skay *høhøhø*
Yay for Hannibal :3
Isabella
Antal indlæg : 525 Age : 34 Geografisk sted : Vordingborg, Sydsjælland Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: Julegave til Sam Tors Dec 09, 2010 9:57 am
Det var da stadig en rigtig god og mega sød story!!
som altid levende poseringer og alt muligt andet positivt til dig.
lovely little kitty med sødt navn
aik0hime
Antal indlæg : 48 Age : 32 Geografisk sted : denmark Registration date : 30/01/09
Emne: Sv: Julegave til Sam Man Dec 13, 2010 4:34 am
Aaaww ^^! hi hi hvor er den sød !
Nu er Riley glad !!! *Riley huggles screen* mig: MEH!!! RILEY MOVE IT XO!!! kan ikke se skærmen!!! *flytter Riley*
^^ Ihh vi er glade for at du kan lide den Sam !!! og vi håber du får brugt den rigtig meget ^^! <3
Juleknus fra os alle !!
ps~ Riley savner Sam xP!!
Rigi-chan
Antal indlæg : 377 Age : 29 Geografisk sted : midt jylland Registration date : 30/05/10
Emne: Sv: Julegave til Sam Man Dec 13, 2010 4:47 am
Stakkels hannibal Wolter-saama bad wolter xD når du nu har lovet ham >x,D Elsk på wolters story >x3
Amano
Antal indlæg : 448 Age : 38 Geografisk sted : Vejle Registration date : 16/11/09
Emne: Sv: Julegave til Sam Man Dec 13, 2010 4:48 am
Så lige hvad Marha havde skrevet, og det er jo rigtigt, Sam har jo ikke msc rester på armene mere... Dejligt at se at Sam er ret..