Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Nightfly's feedback

Go down 
+5
lille_Aki
Maru
flame_angel
Ziggimaguagua
nightfly
9 deltagere
ForfatterBesked
nightfly

nightfly


Antal indlæg : 247
Age : 37
Geografisk sted : Grenå
Registration date : 19/12/09

Nightfly's feedback Empty
IndlægEmne: Nightfly's feedback   Nightfly's feedback Icon_minitimeSøn Jan 10, 2010 6:11 am

Hey ^_^

Skriv endelig noget feedback hvis i har købt af eller solgt til mig...
Tilbage til toppen Go down
http://bloody-danish.deviantart.com/
Ziggimaguagua

Ziggimaguagua


Antal indlæg : 138
Age : 34
Geografisk sted : Danmark, København NV
Registration date : 30/12/08

Nightfly's feedback Empty
IndlægEmne: Sv: Nightfly's feedback   Nightfly's feedback Icon_minitimeLør Jan 16, 2010 6:43 am

Goody-goody feedback fra mig Smile

Night købte et par øjne og en wig (og indirekte en dukke :p ) af mig. Hun er super flink at snakke med og absolut værd at handle med Smile
Tilbage til toppen Go down
flame_angel

flame_angel


Antal indlæg : 135
Age : 39
Geografisk sted : København
Registration date : 05/01/09

Nightfly's feedback Empty
IndlægEmne: Sv: Nightfly's feedback   Nightfly's feedback Icon_minitimeLør Mar 13, 2010 5:29 pm

godt feedback fra mig^^
hun har købt en T-shirt fra mig og pengerne kom super hurtigt^^ Det hele gik fint:)
Tilbage til toppen Go down
http://nephilimsanctuary.blogspot.com/
Maru

Maru


Antal indlæg : 293
Age : 33
Geografisk sted : København
Registration date : 23/04/09

Nightfly's feedback Empty
IndlægEmne: Sv: Nightfly's feedback   Nightfly's feedback Icon_minitimeMan Apr 19, 2010 7:02 am

Super vidunderlig god feedback!
Jeg købte noget specieltsyet tiny tøj.
Posten smed pakken med tøjet væk, men Nightfly var super og sagde at hun bare ville lave et nyt sæt til mig! *w*
Vi mødtes til sakurafestivallen hvor jeg fik det.
Det er simpelthen SÅ flot lavet, og passer min dreng purrfekt!
Vil med glæde handle med dig igen, og se så at få en comission-tråd op at stå! xD
Tilbage til toppen Go down
lille_Aki

lille_Aki


Antal indlæg : 457
Age : 36
Geografisk sted : Aalborg
Registration date : 24/04/09

Nightfly's feedback Empty
IndlægEmne: Sv: Nightfly's feedback   Nightfly's feedback Icon_minitimeFre Apr 30, 2010 12:54 pm

god feedback til nightfly!
hun var med i eluts fællesordren som jeg stod for og alt gik som smurt Wink

så helt klart anbefalde at have hende med i fællesordre
Tilbage til toppen Go down
Katia

Katia


Antal indlæg : 92
Age : 37
Geografisk sted : Lille Skensved
Registration date : 29/12/08

Nightfly's feedback Empty
IndlægEmne: Sv: Nightfly's feedback   Nightfly's feedback Icon_minitimeMan Mar 07, 2011 11:01 pm

Super god +++ feedback til Nightfly.
Hun købte nogle ting af mig, og pengene blev sendt på den aftalte dag, og alt gik som det skulle (:
Tilbage til toppen Go down
http://www.katia.dk
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

Nightfly's feedback Empty
IndlægEmne: Sv: Nightfly's feedback   Nightfly's feedback Icon_minitimeOns Nov 02, 2011 12:01 am

Jeg commissionede Nightfly til at lave en gul slim MSD top til mig. Selve processen tog rimelig lang tid, fordi de skete en del misforståelser undervejs.
Første omgang gik hurtigt nok, men da jeg modtog toppen kunne jeg konkludere, at den var lavet efter SD mål. Nightfly var super flink og tilbød straks at lave en ny efter de rigtige mål. Så toppen blev sendt tilbage og jeg ventede på ny.
Men denne gang tog det en del længere tid, da Nightfly fik nogle personlige problem med familie på hospitalet. Det er jeg helt forstående overfor, men ville ønske hun kunne have taget sig tid til at skrive en PM noget før, da jeg gik fra juli til oktober før jeg hørte noget.
Men toppen kom lige pludselig med posten, og den er utrolig god kvalitet. Man kan ærlig talt ikke se, den ikke er professionelt lavet.

Så det eneste jeg synes var utilfredsstillende, var at jeg skulle vente så lang tid uden at høre noget. Jeg ved livet kan blive svært at overskue, men fem minutter til lige at skrive en PM "Tingene står galt til, jeg skriver, når jeg har tid til at arbejde på din commission igen." ville være meget værdsat.
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
Miki

Miki


Antal indlæg : 264
Age : 33
Geografisk sted : Aarhus
Registration date : 03/01/09

Nightfly's feedback Empty
IndlægEmne: Sv: Nightfly's feedback   Nightfly's feedback Icon_minitimeOns Feb 15, 2012 11:24 pm

Købte en Dollzone BB Mini Luna af Nightfly. Dukken var rimelig snavset, men var heller ikke blevet lovet andet, og desværre var elastikken blevet mør efter jeg rengjorde hende,. Men processen og kommunikationen var super så vil sige det er god feedback herfra Smile
Tilbage til toppen Go down
blood-devil

blood-devil


Antal indlæg : 107
Age : 33
Geografisk sted : århus
Registration date : 23/10/11

Nightfly's feedback Empty
IndlægEmne: Sv: Nightfly's feedback   Nightfly's feedback Icon_minitimeFre Nov 09, 2012 11:49 pm

Min handel gik fint vi snakket fik sammen og alt sammen så kun positivt her fra
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Nightfly's feedback Empty
IndlægEmne: Sv: Nightfly's feedback   Nightfly's feedback Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Nightfly's feedback
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» AliceFromUnderland's feedback
» Feedback for Aik0hime
» Kia's feedback
» PDQ´s Feedback
» Flame_Angel's (Kagome-chan) feedback ^^

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Køb, salg og fællesordrer :: Feedback-
Gå til: