Antal indlæg : 51 Age : 36 Geografisk sted : Christiansfeld Registration date : 29/12/08
Emne: Lentil er hjemme ! (PukiFee Zoe) Ons Jan 13, 2010 6:33 am
Pyha. Efter 4 ugers shipping har jeg endelig fået min første bjd ! Først lå hun to uger i Tyskland pga. dårligt vejr og så blev hun også lige ædt af trolden (tolden) .. Men nu er hun her, og jeg er så glad for hende og hun er sååå fiiiin og wee og hurra !! Hun er en PukiFee Zoe fra FairyLand og hun hedder Lentil : ) (Linse på dansk)
Det her er min første tråd på RG, så sig endelig lige til hvis jeg har gjort et eller andet forkert : )
kassen ! med en bule D:
kassen indeni kassen ; ) - jeg er så glad for at jeg fik den lilla'e : D
1. "hrmmmphhh ..!" 2. "hello ?"
"Jeg fryyyser efter 4 uger i den kasse.. kan man få noget hår og tøj? "
"woooaaah! kæmpe bunke! den er højere end mig!!" (hov.. jeg er vidst gået lidt amok med at købe ting imens jeg ventede..)
*waggawaggawagga* "ooh, det her hår er bedstest!" (det var desværre helt vildt mørkt i dag.. Linses wig er mørkegrøn og ikke sort..)
"glædelig jul? der er da længe til. men uuuh, en extra gave! totoro og macaroons!" (Jeg regnede ikke med at shippingen ville tage så lang tid..)
Hehe, hovsa, taget før gaven blev åbnet. Jeg er så vild med det her sæt tøj ! Det er så sødt.
Jeg er så glad for hende <3 ! Så så fin . Jeg fortryder intet : D
Og lige et ekstra:
Så kær. Jeg elsker hendes grønne øjne n_n
Tak for kigget ! : D
theXness
Antal indlæg : 129 Age : 34 Geografisk sted : Hillerod [NS] Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Lentil er hjemme ! (PukiFee Zoe) Ons Jan 13, 2010 6:35 am
Nuaarh! <333 Cuteness since forever!!
wolter Moderator
Antal indlæg : 1350 Age : 30 Geografisk sted : Fyn Registration date : 03/01/09
Emne: Sv: Lentil er hjemme ! (PukiFee Zoe) Ons Jan 13, 2010 6:38 am
TILLYKKE 1000 GANGE!!! jeg er helt væk over alle hendes led!! :O og så livlig hun er.. ej.. hun er altså seriøst søød!! <3 Jeg håber at du tager et billede så man kan se hendes rigtige hårfarve? OwO
Chazzi
Antal indlæg : 680 Age : 35 Geografisk sted : Aarhus Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Lentil er hjemme ! (PukiFee Zoe) Ons Jan 13, 2010 6:39 am
Århh, hvor er hun bare sød Hendes tøj er bare for kært og elsker hendes wig ^^ Tillykke med hende! Håber du vil spamme meget med hende : D
Astrid
Antal indlæg : 357 Age : 32 Geografisk sted : København Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: Lentil er hjemme ! (PukiFee Zoe) Ons Jan 13, 2010 6:58 am
Yay <3 Tillykke! Hun er vildtvildtvildt kær! Og, zOMG, jeg elsker det kæmpe hår - det er alt for sødt Det er også nogle dejlige billeder med en lækker baggrund ~ Den passer godt til hende... agtigt xD (Og My Little Pony(?)!!!! <3)
gogojimmy
Antal indlæg : 51 Age : 36 Geografisk sted : Christiansfeld Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Lentil er hjemme ! (PukiFee Zoe) Ons Jan 13, 2010 7:05 am
Chazzi - Jeg tror godt du kan regne med at se meget mere til hende ; )
Astrid - haha, tak! og yeah, my little pony ! jeg elsker my little pony : D
lille_Aki
Antal indlæg : 457 Age : 36 Geografisk sted : Aalborg Registration date : 24/04/09
Emne: Sv: Lentil er hjemme ! (PukiFee Zoe) Ons Jan 13, 2010 7:15 am
OMG hvor er hun bare cute!! og elsker hendes søde smart tøj XD
men mange gange tillykke!! <3
Guest Gæst
Emne: Sv: Lentil er hjemme ! (PukiFee Zoe) Ons Jan 13, 2010 8:05 am
Som andre siger ser hun virkelig sød ud ^^ Elsker dine billeder, gode vinkler og belysningen er virkelig fed. Glæder mig til at se mere til den bette ^^
boots
Antal indlæg : 426 Age : 63 Geografisk sted : Taastrup Registration date : 06/02/09
Emne: Sv: Lentil er hjemme ! (PukiFee Zoe) Ons Jan 13, 2010 8:29 am
Aj, hvor er hun sød. Det er underligt; men jeg har ikke rigtigt kunnet vænne mig til de dér Pukifee'er; men hvis du begynder at spamme lidt herinde kan det være jeg overgiver mig. Jeg synes ligesom deres krop/hoved er forkert propertioneret og ved ikke om de ville passe ind i en familie med LittleFee'er og Puki'er....
Men din lille pige ser bare skøn ud. Jeg glæder mig vildt til at se mere...
Akatsuki
Antal indlæg : 813 Age : 35 Geografisk sted : Djursland Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Lentil er hjemme ! (PukiFee Zoe) Ons Jan 13, 2010 9:00 am
Tillykke med hende! Hun er simpelthen for nuttet. :3 Bryder mig normalt ikke om PukiFees, men hende her ser alt for kær ud. <3
Helene
Antal indlæg : 201 Age : 33 Geografisk sted : Kolding Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Lentil er hjemme ! (PukiFee Zoe) Tors Jan 14, 2010 6:13 am
eeej altså nååår!!! hvor er hun bare kær *3* hehe nu får jeg jo også lyst til at købe mig sådan en lille en hmm.. er bare for utålmodig til at vente ;___; men stort tillykke med hende ^^ hun er så sød! : )
Kaneko
Antal indlæg : 208 Age : 31 Geografisk sted : The Time Vortex Registration date : 02/01/09
Emne: Sv: Lentil er hjemme ! (PukiFee Zoe) Tors Jan 14, 2010 7:01 am
Aaaw. Hun er da også fin ^_^!
Tillykke med hende! :3 Syntes ellers at du havde været på forummet længe?
gogojimmy
Emne: Sv: Lentil er hjemme ! (PukiFee Zoe) Tors Jan 14, 2010 8:29 am
tusind tak igen allesammen n_n ! Jeg er bare så glad for hende - sidder nærmest og leger med hende hele tiden og siger uuh og aah
boots - Ja, deres hoveder er lidt store. Jeg tror til gengæld aldrig jeg kunne vænne mig til en dukke med et 'normalt' størrelse hovede - jeg kommer trods alt fra Pullip-verdenen, så jeg er vant til kæmpe hoveder og foretrækker det faktisk xD
Kaneko - hehe, ja, jeg har været her ret længe, men jeg har aldrig selv startet en tråd. Lentil er også min første bjd så det er første gang jeg poster i galleri-delen af forummet n_n
Gæst Gæst
Emne: Sv: Lentil er hjemme ! (PukiFee Zoe) Fre Jan 15, 2010 2:33 am
Tillykke~ Hvor er hun fin, og det var da irriterende at wig'en ser sort ud D:! Hun er så fiiin (L) Glæder mig til at se mere, og fantastisk billedkvalitet forresten!
Animist
Antal indlæg : 130 Age : 48 Geografisk sted : Østjylland Registration date : 02/01/09
Emne: Sv: Lentil er hjemme ! (PukiFee Zoe) Fre Jan 15, 2010 2:50 am
Kæmpe tillykke med din først bjd. ^^ Det er en helt anden type dukke, så håber du bliver lige så bidt af bjd-hobbyen som vi andre er.
Hun er virkelig skøn, super sød faceup og er imponeret over alle de led hun har. Svært ikke at blive forelsket. Og super fed tøj, hvor har du fundet det?
Glæder mig til at se flere billeder fra dig. Har altid været vild med dine Pullips billeder. ^^
gogojimmy
Emne: Sv: Lentil er hjemme ! (PukiFee Zoe) Fre Jan 15, 2010 3:54 am
Azure - Jahh, det er super irriterende - jeg har endda lige taget flere billeder af hende med ekstra lys og alt muligt og den ser stadig sort ud D: Jeg bliver nødt til at stå tidligere op og måske fange noget dagslys xD
Animist - Tak : D Jeg har fået tøjet fra HelleG på flickr. Hun har sin egen børnetøjsbutik i København og hun laver de fineste ting! Her er et link til hendes etsy butik: hollyheart