Antal indlæg : 525 Age : 34 Geografisk sted : Vordingborg, Sydsjælland Registration date : 05/01/09
Emne: When Love Hurts... Ons Jan 27, 2010 11:44 am
Jeg kedet mig og havde været nede faktisk hele dage. Hvilke gjorde jeg ikke kom i skole eller op ad min seng før ved 5 tiden. Så havde jeg ingenting at lave. Så jeg besluttede mig til at tjekke RG ud lidt. Det var noget tid siden jeg sidst havde været her inde så jeg tænkt på lige at opdate hvad der var sket her inde. Det fik mig i humør til at "lege" lidt med mine dukker og skabe en story jeg havde tænkt over i lang tid. Det fik mig også i meget bedre humør og i dukke humør igen!!!
Eric: Dakota...
Dakota:..hm..?
Eric:Har du...Har du tid til at snakke?...
Dakota:..øhm..ja..?
Eric:..øh...du ser virkelig godt ud i din favn form...
Dakota: mange tak...
Eric:..jo og...altså det jeg ville sige var...
Eric: Dakota jeg kan Virkelig godt lidt dig!! -lage vægt på ordet Virkelig
Dakota:..jeg kan også godt lide dig. er ikke helt med på hvad han rigtig mener
Eric:åh Dakota..jeg er så glad Prøver at kysse hende Dakota:...??!!
Dakota: ..NEJ...
Pinlig stilhed hvor ingen tør rør sig
Dakota: Nej Eric... Eric:..men..jeg troede!..du sagde lige..
Dakota: jeg..kan godt lide dig..men ikke på den måde.. jeg er forelsket i Saiga
Eric:..hfm..!!
Eric: fint! Dakota:..Eric..undskyld..
Eric: stop! jeg gider ikke høre det. Du vil heller være sammen med en lille gnorm du aldrig har set end mig. Fint med mig. Du er alligevel ikke heller ikke god nok til mig! Dakota:..Nej.. Eric..jeg elsker dig som en ven...nej...lad vær med sig sig noget du ikke rigtig mener.. Eric! Er ved at græde
Dakota: ..nej. Eric... græder
går videre ligeglad med at hun græde...er selv såret
...Your tears don't fall They crash around me Her conscience calls the guilty to come home
The moments died, I hear no screaming The visions left inside me are slowly fading...
...Don't let me get you down Let's just move on I am setting you free
'Cause I don't wanna hurt no more No, I don't wanna make you go through one more rainy day No, I don't wanna hurt no more...
Teksterne til slut var fra "Bullet for my valentine - Tears dont fall" og "Anouk - I dont wanna hurt"
Sidst rettet af Isabella Lør Jan 30, 2010 4:07 am, rettet 1 gang
Dustbunnie
Antal indlæg : 175 Age : 71 Geografisk sted : Århus - sådan omtrent. Registration date : 22/01/10
Emne: Sv: When Love Hurts... Ons Jan 27, 2010 12:17 pm
Sød historie.
Dustbunnie
Gæst Gæst
Emne: Sv: When Love Hurts... Ons Jan 27, 2010 8:57 pm
nårh hvor er den sød og trist og sød. ;3;
Hirin
Antal indlæg : 597 Age : 31 Geografisk sted : Holstebro Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: When Love Hurts... Ons Jan 27, 2010 10:23 pm
den er virkelig god og sød, men virkelig trist! >.<
Zin
Antal indlæg : 265 Age : 33 Geografisk sted : Amager Registration date : 02/01/09
Emne: Sv: When Love Hurts... Tors Jan 28, 2010 12:03 am
Snøft snøft T__T *vræle*
Historien er virkelig flot lavet, gode poseringer og levende tale!! .. men men ... kærlighed kan være så ond >a< But... me likes!
Gæst Gæst
Emne: Sv: When Love Hurts... Tors Jan 28, 2010 12:47 am
årh Y_Y
så sørgeligt!! Stakkels Eric!! Og også Dakota! Rigtig gode billeder!
Tazja
Antal indlæg : 65 Age : 26 Geografisk sted : Danmark Registration date : 13/12/09
Emne: Sv: When Love Hurts... Tors Jan 28, 2010 6:50 am
Åhh ,, støtter op hvis der kommer en 2,er
Isabella
Antal indlæg : 525 Age : 34 Geografisk sted : Vordingborg, Sydsjælland Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: When Love Hurts... Tors Jan 28, 2010 6:59 am
Mange tak for alle de søde ting i har sagt omkring min lille story.
Jeg kærlighed gøre bare ondt. Stakkels Eric vil jeg også lige sige. Der er faktisk trykket stemning her hjemme lige nu siden den lille hendelse.
Tazja: ved godt nok ikke lige om der kommer en 2ér, men man kan jo aldrig vide. Vil tage der op til overvejelse.
lupus-wolfy
Antal indlæg : 637 Age : 35 Geografisk sted : fyn Registration date : 28/06/09
Emne: Sv: When Love Hurts... Fre Jan 29, 2010 7:01 am
moooh sød story og trist .___. *puffer til Saiga*
Saiga- *helt rød ihovdet* hva!? ___////___ wolfy- ehe bare glem det ^^;;
(hade for at jeg ikke kan lave billede storys TTwTT. dumme gamle computer)
chuchu
Antal indlæg : 381 Age : 36 Geografisk sted : Aarhus, Denmark Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: When Love Hurts... Lør Jan 30, 2010 1:12 am
Det første gang sådan en story røre mig så dybt, det der er lige sket for en af mine venner også aww det må bare gøre så ondt, og være så akavert og pinligt.. ;_
hvor er de ellers søde, utrolig rørende story..kunne virkelig føle med dem
Kaneko
Antal indlæg : 208 Age : 31 Geografisk sted : The Time Vortex Registration date : 02/01/09
Emne: Sv: When Love Hurts... Lør Jan 30, 2010 10:47 am
Hvor er det synd for Eric. Jeg tror ellers, at de kunne være blevet et rigtig fint par.
Håber at Eric finder lykken andetsteds.
Det er en rigtig fin story! Gode billeder!
RainyXday
Antal indlæg : 102 Age : 30 Geografisk sted : Sønderjylland - Gram Registration date : 05/07/09
Emne: Sv: When Love Hurts... Søn Jan 31, 2010 1:09 am
Aw... hvor er de flotte.... rigtig god historie... ^^
wolter Moderator
Antal indlæg : 1350 Age : 30 Geografisk sted : Fyn Registration date : 03/01/09
Emne: Sv: When Love Hurts... Søn Jan 31, 2010 1:22 am
Oh! hvor ser hun sej ud!! OwO ... ... ... ... VRÆLE!!! Hvor er det synd for dem begge!! T____T
En rigtig knuser af en story! Jeg håber dog ikke at der kommer en 2 da det vil ødelægge denne.. Hvis du forstår? Dog vil jeg rigtig gerne se hvad der sker bag efter i en anden story, hvis de alle sidder inde i stuen og snakker, og så er der bare tavshed imellem de to! Gad vide hvad de andre ville gøre? ... ... Gad vide om de andre forstår hvad der er sket..? O__o xDD XDD
Ihvertfald! Total nice story!
Taylor
Antal indlæg : 457 Age : 33 Geografisk sted : kolding Registration date : 06/01/09
Emne: Sv: When Love Hurts... Man Feb 01, 2010 9:24 am
virkelig god og trist story. det er virkelig synd for dem begge to rigtig gode billeder ^^
Gæst Gæst
Emne: Sv: When Love Hurts... Fre Feb 05, 2010 3:17 am
Nurh vor var den kær, men trist T3T!!! Den fik mig næsten til at tude! (meget følsom når det gæler kærligheds historier -3- ...)
Isabella
Emne: Sv: When Love Hurts... Fre Feb 05, 2010 12:05 pm
MAnge tak fordi i kan lide den!!! Det gør mig virkelig glad og jeg er selv vild med lige den. Den blev bare god efter min egen mening.
Så mange mange gange tak.
At få sådan ngoen gode ting af vide gør jo bare at man for lyst til at lave flere
Gæst Gæst
Emne: Sv: When Love Hurts... Lør Feb 06, 2010 4:20 am