Opiya købte en trøje af mig og det hele gik som smurt : ) pengene var hurtigt overført og der var en rigtig god kommunikation *thumbs up* kan helt klart anbefales : )
Helene
Antal indlæg : 201 Age : 33 Geografisk sted : Kolding Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Opiya's Feedback tråd Tors Mar 04, 2010 2:03 am
god feedback til Opiya ^^ hun købte et par SD sko af mig og pengende var hurtigt send. Mange tak for handlen :3
Chazzi
Antal indlæg : 680 Age : 35 Geografisk sted : Aarhus Registration date : 29/12/08
Solgte min WS Lu-Wen til Opiya. Hun var super god at skrive med og hurtig til at overføre pengene. Ikke nok med det var hun også meget forstående overfor min mangel på tid og mine udskydelser af forsendelsen. Det virkede til sidst og jeg vil derfor give super god feedback til Opiya, for tålmodighed og hurtighed
lille_Aki
Antal indlæg : 457 Age : 36 Geografisk sted : Aalborg Registration date : 24/04/09
god feedback til opiya! hun var med i eluts fællesordren som jeg stod for og det hele gik som smurt
samt hun har købt min Bee-A som også gik rigtig godt
så helt klart anbefalde at have hende med i fællesordre samt sælge
Gæst Gæst
Emne: Sv: Opiya's Feedback tråd Man Maj 10, 2010 4:13 am
super feedback til Opiya! hurtig til at betale, og tålmodig da sygdom og problemer kom i vejen for forsendelse og forsinkede afsendelsen et par dage. tak for en god handel n_n
Zin
Antal indlæg : 265 Age : 33 Geografisk sted : Amager Registration date : 02/01/09
virkelig god feedback til Opiya!! lavede nogel hæklede huer til mine to dukker og de blev super fine, den ene endda med et mønster på er virkelig glade for dem, skal have nogle flere når familien vokser xD
AnMaNi
Antal indlæg : 317 Age : 42 Geografisk sted : KBH Registration date : 30/01/09