Du ved hva du skal gøre her hehehe Jeg er 100% til at stole på Knuser fra Tinna
Miki
Antal indlæg : 264 Age : 33 Geografisk sted : Aarhus Registration date : 03/01/09
Emne: Sv: Princess feedback tråd :-D Fre Maj 01, 2009 8:10 am
Super Feedback herfra
Hun købte et par øjne af mig, var hurtig med betalingen og MEGET tålmodig da jeg pludselig sad i familiekrise, som gjorde forløbet længere end regnet God kontakt og rigtig positiv at skrive med
Mange tak for en god handel!
Gæst Gæst
Emne: Sv: Princess feedback tråd :-D Tors Jun 04, 2009 1:13 am
Jeg har solgt en dukke til Princess, vi aftalte at mødes og det gik rigtig fint :3 Hun havde pengene klar og vi fik os også en hyggelig samtale. Princess er en pålidelig køber, absolut anbefalet ^^
Ziggimaguagua
Antal indlæg : 138 Age : 34 Geografisk sted : Danmark, København NV Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Princess feedback tråd :-D Lør Jun 13, 2009 2:18 am
God feedback fra mig for Dollmore-fællesordren hun var med på
Lotte Rotten
Antal indlæg : 130 Age : 114 Geografisk sted : Bornholm Registration date : 31/12/08
Super feedback til Princess- som er rigtig sød og dejlig at handle med!
Kirie
Antal indlæg : 152 Age : 33 Geografisk sted : Glostrup Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Princess feedback tråd :-D Søn Jul 12, 2009 9:33 am
Princess har købt en Delf krop af mig, og var sød og forståelig..
pengene var klar med det samme og de gik hurtigt ind^_^!
Tak for en god handel
Lotte Rotten
Antal indlæg : 130 Age : 114 Geografisk sted : Bornholm Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: Princess feedback tråd :-D Fre Aug 21, 2009 7:09 am
Princess har lige købt et par DollHeart støvler af mig- og hun er som altid bare rigtig sød at handle med!
Heceta
Antal indlæg : 797 Age : 42 Geografisk sted : Holstebro DK Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Princess feedback tråd :-D Tirs Aug 25, 2009 6:39 am
Princess har købt et par sd sko af mig, og betalingen kom med det samme. Rigtig god køber ^^
Mitsu
Antal indlæg : 45 Age : 34 Geografisk sted : Sorø Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: Princess feedback tråd :-D Ons Mar 03, 2010 10:15 am
Så er der super god feedback til Tinna som køber Hun er bare sød og venlig og pengene er der med det samme, som aftalt. På trods af internet problemer og diverse fik vi det hele gennemført i en ruf lækkert Tak for en god handel ^^
Kram
Miki
Antal indlæg : 264 Age : 33 Geografisk sted : Aarhus Registration date : 03/01/09
Mig og Princess blev enige om at bytte dukker og vi aftalte at mødes. Princess havde nogle internet problemer, men jeg oplevede aldrig dårlig kommunikation fra hende. Hun mødte op præcis som aftalt og med de ting hun havde lovet. Derudover er hun kanon sød og venlig at handle med. Kan kun anbefale hende!