Emne: Cooking mama [DOD DOI Luke] Lør Feb 06, 2010 6:54 am
.
Sidst rettet af PandaQueen Tors Jul 11, 2024 6:15 am, rettet 1 gang
Isabella
Antal indlæg : 525 Age : 34 Geografisk sted : Vordingborg, Sydsjælland Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: Cooking mama [DOD DOI Luke] Lør Feb 06, 2010 7:09 am
Man kan ikke vinde hver gang når man laveer noget til sine dukker. Bare det at du i det hele taget har lavet en lille kogebog er total nice!
Forklædet er lækkert. Virkelig sød og det giver bare et eller andet til ham.
Billederne er gode. Dem skal du ikke være kede af over. Gode vinkler og du for vist det frem du skal!
og man bliver bedre til at tage billeder jo mere man øver sig! bliv ved og ved og ved!!!! Go GO Go!
Manna
Antal indlæg : 719 Age : 34 Geografisk sted : Sjælland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Cooking mama [DOD DOI Luke] Lør Feb 06, 2010 7:15 am
Jeg syntes ikke engang billederne er så slemme, du har leget med nogle vinkler og billede tre er klart min favorit <3 Der er lidt ved billederne hvor man du viser hans forklæde, men generelt er blitz + dukker en træls kombination. Prøv evt. at dække blitzen til med hvidt papir, eller gå lidt væk og zoom ind når du tager billeder. Du kan også tage lidt af hans tøj af, så det ikke "fylder" så meget på billederne (Ved ikke om det er forståeligt xD) Kogebogen er rigtig flot lavet, det ser rigtig professionelt ud! Jeg glæder mig til at se hvilke andre bøger han får sig ^^
Saya
Antal indlæg : 80 Age : 32 Geografisk sted : Århus Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Cooking mama [DOD DOI Luke] Lør Feb 06, 2010 8:29 am
Det eneste knap så heldige, der rigtig springer mig i øjnene er som sådan sidste billede. Det virker bare lidt stift, og det er ærgerligt. Han er placeret lige stok midt i billedet, og det giver virkelig ikke rigtig nogen form for dynamik. Havde du rykket ham lidt til siden eller givet mere plads øverst i rammen, ville det have givet rigtig meget Kender du "det gyldne snit"? Det er supervigtigt når man tager billeder! Jeg vil ikke kaste mig ud i at forklare det hele her, men til at forbedre billeder hjælper det rigtig meget at have den regel i baghovedet - er sikker på den kan googles....
Jeg kan godt lide det kunstneriske lys, selvom det måske er en tand for kunstnerisk til det meget simple emne, det her "shoot" omhandler. Tilgengæld eeeelsker jeg vinklerne i de første billeder, og bogen er virkelig kær <3 hæhæ. og... lyserødt er godt.
Du bad om kritik, og det er derfor jeg kører lidt hårdt på dig - for du har helt klart fat i noget, så vil bare hjælpe dig lidt med hvad jeg end kan... <3 keep going~~
Dustbunnie
Antal indlæg : 175 Age : 71 Geografisk sted : Århus - sådan omtrent. Registration date : 22/01/10
Emne: Sv: Cooking mama [DOD DOI Luke] Søn Feb 07, 2010 12:40 am
Jag kan enormt godt lide hele ideen. Lyset ER svært. Jeg tror at det ville være nødvendigt at have mere eller mindre professionelle lamper hvis man skulle kunne tage virkelig gode billeder indendørs - eller i hvert fald et enormt godt kamera og stativ.
Hvad jeg gør - nogle gange - er at jeg laver en "scene" hvor jeg anbringer et lyst "bagtæppe" bag min dukke - og så fotograferer jeg fra en vis afstand og soomer ind.
Jeg kan enormt godt lide kogebogen. Jeg tror godt man kunne finde en bog der stod kogebog på selv om den handlede om kager og desserter.
Og for øvrigt læste jeg først forkert og troede den hed Tøsedrengenes kogebog. LMAO
Dustbunnie
Kaneko
Antal indlæg : 208 Age : 31 Geografisk sted : The Time Vortex Registration date : 02/01/09
Emne: Sv: Cooking mama [DOD DOI Luke] Søn Feb 07, 2010 5:50 am
aaaw, hvor er han sød! Og dine billeder er dejligt skarpe! O oO Han er også dejlig, som altid! x3
Konstruktiv kritik: Synes at på det næst nederste billeder, ser man lidt for meget af hans krop i forhold til resten <.< Hovedet kunne godt have været mere i fokus ^.^
Gæst Gæst
Emne: Sv: Cooking mama [DOD DOI Luke] Søn Feb 07, 2010 6:26 am
.
Sidst rettet af PandaQueen Tors Jul 11, 2024 6:23 am, rettet 1 gang
Manna
Antal indlæg : 719 Age : 34 Geografisk sted : Sjælland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Cooking mama [DOD DOI Luke] Søn Feb 07, 2010 8:17 am
Yay for perverse idéer xD Det jeg hentydede til var nu bare at tage han jakke af evt. så tøjet "fylder" mindre ^^
LiChan
Antal indlæg : 178 Age : 36 Geografisk sted : København (men kommer fra Aalborg) Registration date : 14/04/09
Emne: Sv: Cooking mama [DOD DOI Luke] Tirs Feb 09, 2010 8:22 pm
Hahahaha hvor er det fint! Jeg elsker ham! XD
wolter Moderator
Antal indlæg : 1350 Age : 30 Geografisk sted : Fyn Registration date : 03/01/09
Emne: Sv: Cooking mama [DOD DOI Luke] Ons Feb 10, 2010 4:19 am
Total fantastisk!! x'3
Jeg syns at dine billeder er total skønne og mørke! <3 Og hans øjne skinder! *Q* Han er alt i alt bare en dejlig slave! høhø..