Antal indlæg : 525 Age : 34 Geografisk sted : Vordingborg, Sydsjælland Registration date : 05/01/09
Emne: Unreachable My Ladies [D.O.I. Luke no 2] Tors Mar 11, 2010 2:20 pm
Jeg fik nu endelig taget mig sammen til at lave Eric helt færdig!!! Det vil sige at han nu også har fået en ny bodyblushing og en tato(klistermærke) ud over hans nye Faceup, han er lige blevet dobble så hot og uopnårlige for pigerne+drengene end han var før.
Billederne er ikke så gode som de kunne blive. Lyset var forfærdeligt, men han er stadig lækker! Jeg har givet billederne en smule mere temperatur. Så det set lidt mere varmere ud, men ikke ret meget. Man kan ikke se blushningen så godt, som jeg gerne ville havde det, men det må i leve med.
Try come and get me Girls!
I Can Be Nice...or?
You Gotta Love This!
Det var alt for Eric. Han elskede at få taget billeder lige der for han så bare røv godt ud på alle billederne.
"The End Justifies The Means"
Sidst rettet af Isabella Tirs Mar 16, 2010 1:55 am, rettet 1 gang
Hirin
Antal indlæg : 597 Age : 31 Geografisk sted : Holstebro Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Unreachable My Ladies [D.O.I. Luke no 2] Tors Mar 11, 2010 5:37 pm
haha XD han har virkelig bare meget karisma. elsker alle billederne <3 og ja, han er bare stadig så lækker <3 ^-^
Nuggie
Antal indlæg : 130 Age : 32 Geografisk sted : Kerteminde Registration date : 02/03/10
Emne: Sv: Unreachable My Ladies [D.O.I. Luke no 2] Tors Mar 11, 2010 6:46 pm
Oh, my!! O.O Hvilken mave!! ;3 Wauw!! Hvad skal man sige? Billederne siger alt selv.. x3
RainyXday
Antal indlæg : 102 Age : 30 Geografisk sted : Sønderjylland - Gram Registration date : 05/07/09
Emne: Sv: Unreachable My Ladies [D.O.I. Luke no 2] Fre Mar 12, 2010 3:20 am
Uh Uh Uh... Han er stadig smuk... Det klær ham virkelig godt... ^^ åh hvor jeg elsker den dreng....<3
lupus-wolfy
Antal indlæg : 637 Age : 35 Geografisk sted : fyn Registration date : 28/06/09
Emne: Sv: Unreachable My Ladies [D.O.I. Luke no 2] Fre Mar 12, 2010 6:58 am
still be coolness XD
saiga- du er mærkelig V_V"
Isabella
Antal indlæg : 525 Age : 34 Geografisk sted : Vordingborg, Sydsjælland Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: Unreachable My Ladies [D.O.I. Luke no 2] Fre Mar 12, 2010 12:23 pm
Tak for den gode respons alle sammen!!!
Til Lupus-Wolfy´s Saiga: Eric: hold kæft Mide. Jeg ser til genglæd godt ud i forhold til dig! Mig(isabella): Eric..helt ærligt! Dakota: Saiga du skal ikke høre på hvad han siger...Og Eric luk selv! Mig(isabella): heyhey i to..nu er det nok. Vi skal forblive gode venner alle sammen...
JullietXredrose
Antal indlæg : 47 Age : 29 Geografisk sted : næstved!! Registration date : 12/07/09
Emne: Sv: Unreachable My Ladies [D.O.I. Luke no 2] Lør Mar 13, 2010 3:51 am
Han er bare så MUMS^^.... elsk på ham!
MariyaKyosukeChan
Antal indlæg : 47 Age : 35 Geografisk sted : Brøndby strand Registration date : 20/10/09
Emne: Unreachable My Ladies [D.O.I. Luke no 2] Lør Mar 13, 2010 9:37 am
Uhhh....lækkker Mizuki: M...Master! 0////0
Gæst Gæst
Emne: Sv: Unreachable My Ladies [D.O.I. Luke no 2] Søn Mar 14, 2010 7:45 am
Jeg kan godt lide han ser lidt tvetydig ud, ved at han har flotte mavemuskler og et meget let feminint ansigt! xD Det er forvirrende på en dejlig måde, elsk på det!
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Unreachable My Ladies [D.O.I. Luke no 2]