..:Heceta's new boy:.. åbningsbilleder (Spiritdoll Abies) - nude pics inside
+5
Kaneko
lille_Aki
Kurisu
Zin
jeanet kaulitz
9 deltagere
Forfatter
Besked
jeanet kaulitz
Antal indlæg : 809 Age : 38 Geografisk sted : Østjylland Registration date : 30/12/08
Emne: ..:Heceta's new boy:.. åbningsbilleder (Spiritdoll Abies) - nude pics inside Tirs Feb 09, 2010 3:27 am
Heceta fik sin nye dreng i dag, og jeg ville da lige dele de skønne åbningsbilleder med jer:
Er sikker på at Heceta nok skal præsentere ham selv ordentligt senere. Ville bare lige dele denne SKØNHED med jer indtil da ^^,
Zin
Antal indlæg : 265 Age : 33 Geografisk sted : Amager Registration date : 02/01/09
Emne: Sv: ..:Heceta's new boy:.. åbningsbilleder (Spiritdoll Abies) - nude pics inside Tirs Feb 09, 2010 4:00 am
haha.. fnis med de der resindele
Han ser lækker ud, håber da på flere billeder.
Gæst Gæst
Emne: Sv: ..:Heceta's new boy:.. åbningsbilleder (Spiritdoll Abies) - nude pics inside Tirs Feb 09, 2010 4:08 am
Jeg grinte så meget af de der aftagelige peniser.
super flot dreng, tillykke, ham glæder vi os til at se mere til ;3
Kurisu Moderator
Antal indlæg : 645 Age : 35 Geografisk sted : Søllerød Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: ..:Heceta's new boy:.. åbningsbilleder (Spiritdoll Abies) - nude pics inside Tirs Feb 09, 2010 4:26 am
Ahahahaha!!! Treasures <3 XDDDD' Fedt med den stil til ham. Glæder mig til at se mere.
lille_Aki
Antal indlæg : 457 Age : 36 Geografisk sted : Aalborg Registration date : 24/04/09
Emne: Sv: ..:Heceta's new boy:.. åbningsbilleder (Spiritdoll Abies) - nude pics inside Tirs Feb 09, 2010 4:30 am
de andre har skrivet hvad jeg ville skrive Xd hihi også som de andre glæder jeg mig til at se mere <3
Kaneko
Antal indlæg : 208 Age : 31 Geografisk sted : The Time Vortex Registration date : 02/01/09
Emne: Sv: ..:Heceta's new boy:.. åbningsbilleder (Spiritdoll Abies) - nude pics inside Tirs Feb 09, 2010 4:45 am
Uh! Han ser da spændende ud! Elegant! ^.^
Tillykke til Heceta med ham! Og det er da også nogle fine åbningsbilleder!
Opiya
Antal indlæg : 146 Age : 34 Geografisk sted : Køge, Sjælland, Danmark Registration date : 29/01/10
Emne: Sv: ..:Heceta's new boy:.. åbningsbilleder (Spiritdoll Abies) - nude pics inside Tirs Feb 09, 2010 4:51 am
Hvor ser han skøn ud ~<3 Tillykke med ham! ^ .^
Nerdystreak
Antal indlæg : 946 Age : 43 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Emne: Sv: ..:Heceta's new boy:.. åbningsbilleder (Spiritdoll Abies) - nude pics inside Tirs Feb 09, 2010 5:46 am
Tillykke til Heceta med ham! Han ser fin ud. Skæg måde at præsentere det hele på. ... Og i sammenhæng med den kommentar, jeg lige har lagt til Hecetas tråd med Timos orgie, så kan jeg jo se, løsningen er her. XD
Gæst Gæst
Emne: Sv: ..:Heceta's new boy:.. åbningsbilleder (Spiritdoll Abies) - nude pics inside Tirs Feb 09, 2010 7:16 am
Nøj hvor er han bare flot! XD Déesse: wow il ressemble à celui de mon temps! Il est si beau! : D (wow han ligner jo en fra min tid! Han er så smuk!) Det lige det han er Déesse xD!!
Manna
Antal indlæg : 719 Age : 34 Geografisk sted : Sjælland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: ..:Heceta's new boy:.. åbningsbilleder (Spiritdoll Abies) - nude pics inside Ons Feb 10, 2010 4:10 am
Haha xD Først lagde jeg ikke rigtig mærke til hvad de små resindele var xD
flame_angel
Antal indlæg : 135 Age : 39 Geografisk sted : København Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: ..:Heceta's new boy:.. åbningsbilleder (Spiritdoll Abies) - nude pics inside Lør Feb 20, 2010 4:10 am
muahaha^^det var sjovt, jeg troede først at det var øre >.< lol^^ Tillykke med din dreng:) (eller skulle jeg sige mand?^^) han ser rigtigt flot ud:) kan speciel lide hans hænder - de er meget detaleret O.o og han ligner forresten på et eller ander måde vampyr Lui (fra Ann Rices noveller)^^