Så kom hun endelig i går, min nye MSD fra spiritdoll. Og hun er bare skøn.
Hendes krop er vildt lækker og detalieret - det eneste minus er at hun her lidt for tydelige ribben, men de bliver alligevel dækket af tøj.
Hendes navn (indtil videre i hvert fald - overvejer at ændre det) er Aiko, aka Ai-chan
og hun stil skal være steampunk - når jeg lige har fået syet og bikset hendes tøj sammen.
hun skal enten være steampunk pirat eller steampunk våbensmed :D
Kunne ikke lige finde noget putty til at hun kunne få øjne i, men her er udpakningsbillederne:
beklager det blev lidt rystet her - mit kamera løb tør for strøm, så måtte hente mine forældres, men havde ikke tålmodighed til at vente med at se vidunderet, derfor er der ikke noget mummy billede.
Hendes krop er double jointed og poserer fantastisk~<3
hun fik et ekstra sæt hænder med, så hun har to knyttede og to åbne hænder - og syntes de er mega cute og detaljerede.
alle tingene på dette billede (undtagen skjorten og nederdelen hun har på) er ting jeg købte i samme ordre.
jeg havde self. ikke lige tænkt så meget i noget tøj der passer lidt mere sammen.
spammer lidt mere om hende senere på måneden hvor jeg har fået overstået min afgangs eksamen og har tid til at sy noget til hende.
Og så kan hun forhåbentlig få en face-up i januar eller feburar også.