Antal indlæg : 680 Age : 35 Geografisk sted : Aarhus Registration date : 29/12/08
Emne: Skuffende udpakning [SDF Howl] Tirs Jan 06, 2009 9:19 am
Ja, jeg modtog, som jeg skrev i ventetråden, min SDF Howl i dag, men han var desværre slet ikke, som jeg havde forventet ham. Jeg regner med at smide ham til salg, men ville lige vise nogle udpaknings billeder først - det blev godt nok ikke vildt mange billede, da jeg skulle ud af døren igen.
Kassen i kassen~
Mumie
Howl er en super lækker mold, men det pose-lignende under øjnene og de nedadvendte mundviger passer på ingen måde til Takumi ;-;
jeanet kaulitz
Antal indlæg : 809 Age : 38 Geografisk sted : Østjylland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Skuffende udpakning [SDF Howl] Tirs Jan 06, 2009 9:22 am
Ej hvor er jeg ked af at han ikke er den mold du kunne bruge. Han er bare SÅ gudesmuk altså!
Edit: åååårh det ser helt ud som om han er ked af at han ikke kunne bruges alliegevel...
Akatsuki
Antal indlæg : 813 Age : 35 Geografisk sted : Djursland Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Skuffende udpakning [SDF Howl] Tirs Jan 06, 2009 9:23 am
Hvor er det bare synd, at han skuffede dig så meget ;__; jeg ved hvor meget du har glædet dig. Håber at Mars/Anos bliver bedre for dig, og indtil da håber jeg en Flora kan trøste dig <3
714
Antal indlæg : 253 Age : 43 Geografisk sted : Uføret Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Skuffende udpakning [SDF Howl] Tirs Jan 06, 2009 9:36 am
Synes ellers han ser fin ud ... :/ Hvad med at prøve at faceuppe ham, og se hvordan det så bliver? Det kan gøre utroligt meget.. Ellers kan han jo sagtens moddes til at smile?
Chazzi
Antal indlæg : 680 Age : 35 Geografisk sted : Aarhus Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Skuffende udpakning [SDF Howl] Tirs Jan 06, 2009 10:09 am
jeanet: Jah, det er ret ærgelig, men jeg overlever nok xD Nårhh, stakkels Howl *ae ae*
Akatsuki: Jeg håber også at enten Anos eller Mars bliver en meget bedre mold til Takumi ^^
714: Det er skam også en dejlig mold, men de billeder jeg har set på DoA med face-ups har ikke hjulpet meget, han kommer til at se enormt træt ud..Og jeg vil helst ikke modde ham, da jeg ikke er så gode venner med at modde munde.
Gii-sama
Antal indlæg : 60 Age : 34 Geografisk sted : Under en akatsuki kappe Registration date : 29/12/08
Antal indlæg : 54 Age : 33 Geografisk sted : Vemb Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: Skuffende udpakning [SDF Howl] Ons Jan 07, 2009 2:59 am
: ) jeg venter på den samme mold
jeg er lidt spændt på at se hans hovede nu ; )
jeg er ked af at du ikke kunne beholde ham, men hellere sælge ham videre til en der kan bruge ham så : ) øv bøv!
Xandorram Moderator
Antal indlæg : 296 Age : 36 Geografisk sted : Odense V Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Skuffende udpakning [SDF Howl] Ons Jan 07, 2009 4:10 am
Awww Chazz :/ Ked af at høre at han ikke var som du havde håbet... Det er intet håb? Måske forsøge med face-up at få det frem i ham som du vil have? Ellers er jeg sikker på at du kan få ham solgt, han er en flot mold ^^
Chazzi
Emne: Sv: Skuffende udpakning [SDF Howl] Ons Jan 07, 2009 4:35 am
Gii-sama: Som Jeanet sagde, så bliver det kun i salgstråden du kommer til at se mere til ham xP
Piratkaptajn: Kan godt forstå at du er spændt, for det er skam en lækker mold ^^
Xandorram: Jeg vil hellere sælge ham splitny i stedet for at give ham face-ups, når jeg på forhånd ved at det nok ikke vil hjælpe ._.
Heceta
Antal indlæg : 797 Age : 42 Geografisk sted : Holstebro DK Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Skuffende udpakning [SDF Howl] Ons Jan 07, 2009 6:07 am
syntes han er skide flot, og bander over jeg ingen penge har hvis han ryger til salg
Effle
Antal indlæg : 107 Age : 33 Geografisk sted : Vejle Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Skuffende udpakning [SDF Howl] Ons Jan 07, 2009 6:20 am
Aaw.. synd han ikke faldt i din smag.. Han er ellers flot Ö
wolter Moderator
Antal indlæg : 1350 Age : 30 Geografisk sted : Fyn Registration date : 03/01/09
det er virkelige synd at du ikke brød dig om ham alligvel >.<
Men det med poserne under øjene.. syns jeg også at min Mini Fee, havde i starten.. dog gik det efter hånden væk (stoppede med at ligge mærke til det) Tror måkse også at en face up ville hjælpe? :/
Lotte Rotten
Antal indlæg : 130 Age : 114 Geografisk sted : Bornholm Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: Skuffende udpakning [SDF Howl] Lør Jan 10, 2009 5:32 am
Hmmm måske skulle du prøve at give ham en face up og give ham en chance? Det kan vel aldrig skade? Det ville være en skam at sælge ham og så fortryde senere hen- det har jeg prøvet og ouch, det er IKKE en rar følelse
Held & Lykke- hvad du end beslutter dig for at gøre
Cherizard
Antal indlæg : 47 Age : 31 Geografisk sted : Vestjylland, struer Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: Skuffende udpakning [SDF Howl] Lør Jan 10, 2009 8:09 am
Ej hvor er det synd at han ikke var som du forventede >< han er ellers vildt smuk x3 men jeg kan godt se hvad du mener med de nedadvendte mundvige og poserne under øjnene.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Skuffende udpakning [SDF Howl] Ons Sep 30, 2009 6:06 am
Ej, hvor nedern at du er skuffet over ham! Jeg syntes ellers han er dejlig.
lupus-wolfy
Antal indlæg : 637 Age : 35 Geografisk sted : fyn Registration date : 28/06/09